Saturday, July 10, 2010

Ketinggalan..

This thing happen A LOT to me lately.. and i'm..kinda getting worried and kinda frustrated to myself...i'm like..what the hell is wrong with me?..

Clumsy..careless..forgetful..necglectful or simply fool?..arghhhh tension sial..

Aku kalau keluar rumah..atau dari luar nak balik ke rumah..mesti ade barang tertinggal...yup..aku ulang balik..MESTI ADA BARANG TERTINGGAL... most of the time la.. Kunci.. or Handphone.. tu belum lagi barang-barang lain...

Sampai WANIE pun kene ingatkan kot... "Hp bawak tak?.. kunci bawak tak?.. barang ni bawak tak? barang tu bawak tak?".. pelupa azab la kot ya...

Last night..balik dari umah WANIE..aku pi Pelita Ampang ngan MELL.. makan minum segala...pok pek pok pek...pastu balik...sampai jer rumah..(masa tu dah mengantuk giler)...aku perasan HP takda...azab...aku dah cemas tapi mengantuk..so aku bukak FB...

Naik Hantu.. :P

Baru bangun tido.. -___-"

Sambung...

Malam tu.. eh salah.. Pagi tu.. bile MELL nampak status tu.. pukul 6 pagi baru nampak katanya... dier terus bergegas ke PELITA...THANK YOU SO MUCH MELL...Sampai jer kat Pelita dia tanya la staff-staff Pelita tu...mula-mula dorunk tak pecaya kalau tu MELL punya..which is KEMAK...pastu dorunk suh MELL call nombo aku..(bijak gak rupanya)...MELL call 3 4 kali baru la tukang mop tu bagi...

Thanks MELL...

Takleh nak ucap mekasih camana lagi tah..kalau kaya leh aku banjer..hik..

Tu salah satu la...malam tadi?..aku baru je beli rokok...baru layan sebat je..pastu terus pi KIA PENG anta baju customer ngan MELL...rokok tertinggal atas meja plak... -___-".. tak ke sial tu..tapi takde la aku mintak MELL amikkan ...he's done so much oredi...

Lagi satu KUNCI RUMAH HILANG... tertinggal dalam teksi.. i think.. -___-" dah satu keje plak nak duplicate sume balik...eeii tension!!..

Dah la..nak pakai hair straightener..

Sucky Sunday-Out

3 comments:

achik ezam said...

yeah......same things happen to me lately(and long before)hahahha...

sikap pelupa...

tapi takpe..as long as as tak lupa pakai spender bila keluor bejalan belom siyes lagik..

hahahaha

Anonymous said...

ok..now mell is my new hero. Period!

-asy-

Kelomok said...

Ezam : harap2 begitulah yer.. -___-"

Asy : ape nak period2 kat blog org ni..dah pakai pad belum? ish