Friday, February 26, 2010

Sireh Pulang Ke Ampang...

Ngantuknye.. -__-"

Aku rajinkan gak update blog..sebab kalau leh takmo la ade 5 cerita dlm satu entry mcm sebelum ni kan..cam tak best ar plak...tak meriah kata orang...

Kalau yang follow Facebook aku...korang tau kan...Aku ngan hosmet plan nak pindah keluar dari kondominum cengal Sri Permaisuri...

Today is the day...

Few weeks sebelum pindah MAKSU dah suh carik kotak..but sorry Maksu...i'm working...too tired and dont have time to do it...endingnya...

Sehari sebelum pindah...MAKSU beli kotak kat pasaraya Hero je..50 sen sekotak...kecik-kecik jer yang kitorang dapat..but better than nothing...Kotak pun kene beli skang...kemak

To be honest...i never like this idea..(moving out)...aku penat berpindah randah...tapi tah...majority wins..and that majority is my best friends...so aku mengikut je la..tapi bila aku meragam...tepaksa la dorunk tahan kot..ade ke aku meragam pun...dlm Fb maybe..tah la..but maybe next time if this thing happen again..either i'm staying...or staying with sum1else...

Dorunk sewa lori 5 tan..but still..tak leh angkut sumer..sebab dah penuh...can u imagine how many stuff and stuffed our house is.. especially when one of your friend jenis yang suka..simpan..menyimpan.."sayang nak buang" punya type of people...so instead of 1 trip..we have to take 2nd trip to move Their stuff...kat 6 ratus kot..nk pindah barang je...lepas tu nak kena tahan ngan kerenah Pak guard yang kurang hajar semuanya kat situ...Cengal

God i'm sleepy... =__=...nescafe satt...

Anyway...masa aku menaip entry ni..aku dah pun berada ni Ampang Campuran...the only good thing yg wat aku setuju duk sini...pasal dekat ngan umah Wani..dan teramat dekat ngan umah Neng...walaupun tempat ni macam membosankan..kot..tapi mana la tau kan..baru sehari di sini..we never know kan..esok2..aku mengamuk plak tkmo pindah dri sini..hehe...

They say sometime changes is good..so aku pegang quote tu..and try to accept this whole moving out-in thing...

I snap some pics by the way.. Giler tk snap..

Penat2 pun masih mampu berposing untuk peminat..

EWAN tgh menghalau hantu..pawang moden..

Lori 5 tan pun tkleh bawak semua benda ni..

Last but not least... J.D on the rock...

.
.
kiddin..hik

Changes-Out

No comments: