Tuesday, March 17, 2009

MATTA Fair..

Hari ahad ari tu.. aku pi MATTA fair dekat PWTC.. ngan FUZZ..AWE..and WAN.. aku memang takde tujuan la kan.. menebeng jer orang dah ajak... dorunk ni plak kaki berjalan...so pameran macam ni memang berguna sangat la pada dorang...sebab pameran ni sumernye pasal pelancongan...pakej pelancongan...pakej hotel...promosi pelancongan...aku pun tak tau kenapa dan macam mana nak cerita pasal MATTA FAIR ni..coz frankly..i did'nt care... -__-" ..owh ye..korang tau maksud MATTA?...It's stands for..

MALAYSIA ASSOCIATION OF TOUR AND TRAVEL AGENTS

So yeah...that's all i know...melancong sana...melancong sini....

Since takde banyak cerita..yang boleh dicerita dari aktiviti aku kat PWTC tu.. aku just tempek beberapa gamba yg aku edit pakai Photoscape...*takpe kan aku mention?.. new hobby..hik..

Tempat kejadian...

Macam PC fair meriahnya...

Pintu Masuk..

WAN, AWE, FUZZ..

Dewasa RM3.. :P

"You student ke?..nampak muda lah"...kata nyonya ni kat FUZZ.. seriously?.. -__-"

Ramlah Ram di karpet merah..anugerah anjuran RTM..

Skek punye panjang pameran die..

Guilty pleasure..hik

Bakal ke Phuket...

So itu jer la yang sempat aku snap...sekian terima kasih..

Tak puas ngan photoscape-Out

1 comment:

Anonymous said...

bila MATTAfair ni nak ke sarawak.

or xder tiket ke limbang ker.

-______-".