Wednesday, March 12, 2008

Salah Guna Kuasa..

Uols..aku mmg meluat tgk bapuk tu tahap tengok babi ok..tapi..bila aku baca balik entry sendiri..*matila syok sendiri..

Aku rasa jahat sgt..aku rasa a bit melampau..last nite masa aku tgh panas tu..aku letak kat YM.."I'm nuthing like you"..tapi bila tgk entry tu..aiyo...aku rasa mcm GEDIKA (nama samaran baru)..sgt keji..

So i decide nak buang balik pic buruk tu..dan edit mana2 yg patut...aku dah lama sedar aku agak melampau utk bende yg kecik..but hey..that's me when i'm pissed off..so..moral of the story?...jangan jadi mcm die tu..haha..moral utk die pulak?..jgn carik pasal ngan aku!..eh silap..jgn carik pasal ngan blogger..eh..... 22 pun boleh..hahahaha..anyway...aku tergerak nak edit ni pun..lepas mendapat nasihat dr Mahayam Baik..*tu diah nickname...

FYI..ramai yg tak kasi edit balik entry tu yek..sebab dorunk kata "SHE DESERVES IT"..hik..tapi i've already made my decision la kan..tapi dlm banyak2 statement..satu yg paling aku suka...tak berapa igt la..tapi bunyik die lebih kurang mcm ni lepas aku bagitau yg aku nampak jahat ngan entry tu..

"People who know you n him akan tau siapa jahat dan siapa yang baik k"..

Mrasa aku copy paste perbualan lite2 ngan Mahayam Baik..*matila pas ni sume takut nak chat ngan aku kan..hik

MahayamBaik -- emm,salah guna kuasa ni mengamuk ngamuk dia tadi..mati lah siap ada gambar..perkara kecik pun nak gaduh gitu tak yah lah,nak tulis pun, jangan lah bubuh gambar atau bubuh nama, bubuh nama lain , biar orang berteka teka

Me -- die yg kasi panas wat pe...aku pun rasa jahat lak..tapi pagi2 buta tadi..aku pun lenting..puas mmg puas2.tapi tgk tgk balik...jahatnye aku..eeei...tapi panas..panas gak

Me -- dier kutuk2 aku depan org ramai dlm irc tkpe lak

MahayamBaik -- dah lah delete lah gambar tu, pastu nama tu tukar jadi nama apa apa, biar orang yang tau je nampak..dia tak matang..biar lah, semua orang tau mulut dia camana dalam mirc tu..

Tak Matang ye..yup..betul sgt..

Me -- wokek2...ur rite..nanti me edit balik mana yg mampu

MahayamBaik -- adik adik gaduh biasa lah, dan gaduh tu antara kau dua je, tak yah masuk dalam blog gitu kalau nak masuk, make it personal

Huwak..nangius k..terasa iols..padan muka ngan diri sendiri..

MahayamBaik -- mulut dia memang tahap gampang kengkadang kan..

Me -- yup..mulut die mmg aku admit la..mcm sial..tkde sape leh celen...kot.....dlm mirc aku dah ignore..dlm YM pun aku da ignore..koser.

Kiter bukan takut atau cuak segala macam k..cume tak kuasa ngan dier..kalau takat nk sound2 aku di alam maya...mintak maap la..hanya penakut2 di irc saja yg buat mcm tu...

MahayamBaik -- mak je leh challenge mulut gampang dia, dia takut ngan aku sikit..tu dia ngadu ngadu kat aku, tapi aku ngadu kat semua orang kot..takut orang salah anggap cerita dari blog ko..blog ini sangat powerful kalau disalahgunakan tau



Jangan diseru Y versi jahat ye lenkali..*feelingggggggg..LOL

Me
-- ye tak ya kan..matila feeling2 powerful sat..*dah ler fanatik heroes ni...choi3..padahal brapa kerat je baca blog tu

MahayamBaik -- sorang baca pun dah cukup..mulut pondan ni ko jangan tak tahu..cnn ramai



MahayamBaik -- ni ratu cnn pemukul canang ni..KB si anik

LOL..sempat kasi pic VIVIANA..paham2 ajer la kalau dah dpt kat tgn aku..

Me -- KB si aniq?..motip?..bukan die ke yg aniq tampar kat BB ari tu..sampai dpt title ratu penampar..

MahayamBaik -- tu lah tu..dulu KB, sekarang dinch KB..tu lah mau gaduh gaduh ini tidak lama lagi..

Hik..sempat citer pasal org lain katanya MahayamBaik ni..baik sgt...

No comments: