Monday, March 10, 2008

Ratu Penampar Vs Ratu Kepok

Hik..maafkan pakcik..kalau entry ini menyinggung sesapa...kalau tak maafkanpun..macam la pakcik kisah...*matila~..

Anyway...sedang meriah layan member2 merapu kat IRC ni.. Ratu Kepok buzz aku..Ratu Kepok ni gile glam sikit..eh..gila glam banyak pun takpe...sebab selalu tanya..bile cerita die nak kuar dlm blog...

"Apa jasa ko nok..feeling2 nk kuar blog aku je"...

Sekali sekala aku bagi statement kan..hik..

Anyway...TADI!..yup..TADI! yer..fresh punya story sundal..ekceli aku ni bukan kaki bergossip..tapi dah kuasa aku ni..kuasa "pendengar yang baik"..*matila HEROES..lol..so banyak ajer la adik2 kdg2 kakak2..story mory kat YM aku...Kelas tak aku SR?..lalalallaa..

Ratu Kepok berkompang..

"Uols...i ada update panass utk uols..yang akan sensasi kan blog uols.."

Bukan blog aku dosi sensasi already ka?..*matila bragging rite..ops..

"Dengar citer..Ratu Penampar nak bantai mak..sebab bende2 yg mak tulis kat chatbox si Goddess.."..Ratu Kepok pun bercerita la...yang dier dapat tau bende ni dr sumber2 yg boleh dipercayai..*pusat sumber ke?...sumber2 yang boleh dipercayai tu pulak...2 org kawan si Ratu Penampar..Kite nak panggil apa ye 2 ekor lahanat yg suke tgk org bergado ni?...Pembawak Obor la noh...Ratu Kepok mengadu..dier dgr citer ni dr minggu lepas lagi..dier tak la CUAK mcm yg AKU KATA..ops..tapi dier amik langkah berjaga-jaga la jugak kan...

CUAK LA TU NONOK!..ops...

Ratu Kepok cerits.."SEMUA SCANDAL mak..mak tak kasi turun..(Tapi sempat "BERDOA" utk jantan nan satu ni kan)..Tapi mak suruh bala tentera mak turun"..katanya...until la one nite dlm club...mana lagi kalau bukan LQ kan..si Ratu Kepok bertembung ngan Ratu Penampar...

Jeng jeng jeng...

"HEY!" (versi GIGIRINAS)

"Kau ni Kenapa?!" (Versi Ratu Kepok)

Hahaha..ekceli 2 versi ni..satu dpt dr Gigirinas..satu lagi si Ratu Kepok ni..bezanye..ayat Ratu Penampar tu je..yang lain sumer sama...

Lepas jer Ratu Penampar sound Ratu Kepok mcm tu..tgh2 orang ramai..SAMBIL PEGANG COKE 2 GELAS..*motif? nak mention? tataw..haha...takut coke terbang la kan jawabnya...eh anyway..lepas ditegur..Ratu Kepok..dgn selamba bodo jer..terus catwalk away...buat muka tk bersalah ignore Ratu Penampar begitu sajork...

Aku speku...Ratu Kepok kecut tetek dgn teguran kepit tapi nyaring bergema dr Ratu Penampar..

Tapi rupa2nya....

Ratu Kepok sexplain.."Petang tu..mak treatment mahkota wanita mak..(harghhtuihh)..dah kepok2 la rambut mak malam tu..tiba2 time mak jumpa die..mak tgk dier tgh pegang 2 gelas coke..mak risau je dier tuang atas kepala mak..mak tak kisah disimbah..tapi rambut mak tu.."

sambil bagi 3 icon smiley gelak guling2...


Aku bajet..imej di atas mesti imaginasi Ratu Penampar..lol..meriah kan? kalau kat La Queen ada pesta coke mcm ni...*nangius..

Aiyohh..aku kata.."Alasan meletuppp...protect rambut laaa"...

Ratu Kepok menambah.."Nyah..mak masuk La Queen..leher mak menegak jer tau..taknak rambut mak rosak tau.."

Nangius....

So gitula kisah mcm mana si Ratu Kepok mendapat nama Kepok itu...rambut die lbih berkepok dr gigi dier ok...*matila klue..

1 comment:

Anonymous said...

opss. mak salah tempat letak komen.