Thursday, November 01, 2007

Alamak..aku lonely ke...omg..i am lonely..fuck..

Sebelum ni..aku tak terasa sgt bila MAMA dah pindah umah dier...buat2 bese je..kemas2 bilik..tgk tv..baca majalah..tenet..tenet dan tenet lagi..g makan pun sorunk2 je..lansung tak perasan..until one day...aku ajak sorunk member ni tgk wayang..dier kata dier keje..ok fine...pastu dier tanya.."kawan2 ko yg lain mana?..kata ramai"...

aiyo..

Aku rasa mcm kene penampar...yer la..aku ramai kawan...tapi yg selalu lepak2 buang masa ngan aku tarak..kalau sebelum ni ada MAMA..skang dah nan ado...aku jadi blurr sgt bila teringat soklan member tu..of kos la member bersepah..tapi member yg selalu hang out ngan aku...yg selalu layan borak..yg betul2 "klik" ngan aku....err..tk ada ke..?..aiyo....

30 DAYS OF NIGHT dah kuar...citer vamppire tu...aku nak ajak BBB..aku rasa mcm dah tk leh jer..dier dah berlover...rasa mcm menyusahkan pun ada...nak ajak di BIMBO..dier ngan masalah transport dier..nak ajak MAKSUTIMAH lagila..dorunk keje...tido..keje tido...club pun dorunk dah lansung tak pegi dah..aku tak la plak salahkan dorunk...sumer ada life memasing...adeh..ape aku ckp ni..apa aku nak buat ni ek..bosannya....keje..tenet..tido...keje..tenet..tido...

Org kat irc..sume gila batang..org kat mespes..sumer gila kekwat..eh..apa aku ckp ni..warghh..aku ni nak member ke..nak lover?...huhu.......

Adeh...my life is sucky and sinking..somebody...helppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

Yang si FIBIE ni..pic aku bila nak upload? tataw....

No comments: