Saturday, August 11, 2007

AMARAH..

ME- aku jahat ke nok..

MAKSU- kekeke
MAKSU- nyeh...mak x pernah anggap owang serong..nak nak lagi ko..macam adik aku..
MAKSU- aku tau ko tgh marah ko cakp bukan bukan ;0
MAKSU- ;)
MAKSU- he needs support especially from u..
MAKSU- jgn sindir plak..:p
MAKSU- keekekek

ME- tu lah mulut aku ni.. mulut aku menyindir kira ok je.. tapi kalau tgh marah... dah sama mcm mak aku..
ME- padahal pe'el tu la aku mintak jauh..

MAKSU- keekekekek... kuah tumpah kat mana kalo x ke nasi..:p
MAKSU- sah sah ko anak dia..
MAKSU- lagi ko minta jauh..lagi tue ko dapat..

Hmm.. Lately ni.. mood aku cepat swing.. aku takut.. aku risau..

Kalau dulu.. bila hati ni terasa atau tersinggung.. aku simpan je dlm hati.. aku telan jer sorunk2.. aku sabar selagi boleh.. tu sebab eventho member2 yg tau.. aku ni panas baran... tk pernah sekali pun tgk aku marah.. aku tak suka marah2 depan org.. sebab aku tau.. something about me dlm diri dorunk.. akan berubah walaupun sedikit..bila tgk aku melenting.. tu sebab aku selalu cover..kata org tu..

Aku igt lagi.. adik aku pernah buat karangan pasal aku.. "Abg saya ni.. panas baran.. tapi penyabar"..hik.. funny kenapa aku takleh lupa...

Tapi skang.. aku senang sgt marah.. aku taktau kenapa.. kadang2 bila aku marah tu.. aku ALL OUT terus.. seolah-olah aku lepaskan sekali bende yg selama ni aku pendam sorunk.. which is not good... kan?... kot... ntahla.. :P..

Yang lebih menakutkan aku selama ni.. bila aku lepaskan kemarahan pada org yg tak patut menerimanya.. which happen! in this week..

pakcik stress....


babY boyd- i think u need togo clubbing
babY boyd- shake ur body2

ME- i did..
ME- smalam.........

babY boyd- semalam?

ME- yeah...
ME- lq..

babY boyd- hmm maybe u need a vacation??
babY boyd- percutian
babY boyd- sebelum kain2 mencanak2

ME- kain dah mencanak dah pun..

babY boyd- hmmm
babY boyd- mebbe u need a massage?
babY boyd- or aktiviti lasak

ME- aktiviti lasak... always wanna do that..
ME- hik..
ME- aktiviti lasak la....

babY boyd- mcm ....kayakingg...

ME- i neeed aktiviti lasak..

babY boyd- naik kenu ke

Hik.. aku selalu berangan nak wat bebende tu.. tapi sumernyer keluar duit.. aku dah ler bab2 manage duit ni failed.. Tapi serius nok.. aku suka tgk org buat bende2 tu dlm tv la majalah la.. especially yg naik bot kat jeram tu..(tul ke aku sebut neh) BERSILAT is one of my fevret thing yg aku rindu jugak nak buat.. niat nak kuruskan badan tu bukanla utama.. but berseronok n have fun ngan aktiviti2 tu.. yg aku nakkan... hm...........

Last time aku rasa "lasak" pun.. atas banana boat nok.. sedey skals.. TAPI SERONOK la of cos.. hik..

Aku nak mintak tolong monyet..sebab dier always dgn aktiviti2 lasak mcm ni.. tapi kang..dier takut aku melebih-lebih plak.. al-maklum.. err..........tkyh citer la.. sakit hati jer.. lebih2 lagi bila aku rasa.. DIER TAKKAN TOLONG... Aku rasa.. kalau aku jadi dier pun.. AKU TAKKAN TOLONG AKU.. bley..

sigh...i'm soooo mentally tired..

1 comment:

Anonymous said...

It MuSt EaSIeR tO mIsUnDerStOod BuT tHeN aGAiN... lIfE wOulDn't Be FuN wItHOuT aNy IsSuE. oNLy MaD pEoPLe LiVeS a "hApPy" LiFe WiThoUt WoRriEs.