Saturday, August 18, 2007

Relax..or Lepas Geram?..

Phew..~.. str8 to the point je le..

Ari tu aku g tgk wayang ngan BABYBOYD.. RUSH HOUR3.. the fastest hand vs the fastest mouth.. haha.. mmg lawak giler.. dlm 3 movies tu.. aku lebih suka yg ke3 ni.. tak pernah aku ketawa mcm tu sekali dalam panggung.. Chris Tucker.. mmg klakar giler.. tambah Jackie Chan yg blur blur bodoh (bak kata KIE).. tapi still have his own style of sense of humor.. hik.. Jackie Chan nampak sgt dosi kerets.. hmm.. tk dpt la tgk dier wat stunt giler2 lagi.. Malam tu kepala yg tensi ni.. rasa relax skek.. lepas lepak ngan BABYBOYD ngan dier punya BF.. ZULZOEY.. hm.. sonok tgk dorunk nih.. Mcm biasa aku ngan BABYBOYD layan midnite movie mlm tu.. Aku ajak FIRDAUS.. tapi tak available.. kitorunkl layan movie kul 11.45 tk silap.. pastu BABY hanta balik.. thanks BABY......

Esoknye..aku layan movie lagik..

Sangat2 nak releasekan tension ni kan.. hik.. esoknya tu plak.. aku layan time siang.. citer TRANSFORMERS..*matila.. baru nak layan beb.. ketinggalan sgt kan.. dah berapa banyak mivie best aku terlepas dah.. aku pun taktau.. sumernyer gara2 menunggu seseorang utk ngajak kita tgk wayang skali.. haha.. BODOH sgt kan.. Masa tu pulak member lain yg temankan aku tgk wayang.. member mespes yg dah lama kenal.. baru dpt can jumpa.. sebab dier selalu ajak pun.. aku bagi alasan mcm2.. last2 jumpa gak.. KAER nama dier.. gabra...pemalu.. baik.. n NOTTY.. omg.. aku kalau jln sorunk2 kat bkt bintang tu.. aku mana reti lepak2 tgh2 kl tu tgk2 orang.. aku lebih suka habiskan masa kat BORDERS.. or KINOKUNIYA.. BIMBO tau sgt ler ni.. hik.. nak kata ulat buku tak ler.. tapi better duk situ baca buku.. dr window2 shopping ni.. tak reti la.. tgk2 barang tapi tk dpt beli.. sakit hati jer... hik.. kalau dulu2 siap penah lepak KINOKUNIYA sampai nak tutup.. sebab layan buku2 kat situ.. sgt menenangkan.. walaupun baca buku citer hantu.. haha.. Adehh si KAER ni sgt notty! mentang2 tpt tu sunyi.. kalau line clear pantas jer lentok2 kat bahu aku.. adehh manja sgt budak ni.. bahaya kalau layan lelebih.. takut dikata memberi harapan.. bley.. tapi budaknya mmg sweet arr..baik.. tapi bab notty tu tak suka sgt.. Aku takleh angkat bila masa tgh tgk wayang.. dier punya NOTTY! tu.. mmg takleh dikawal.. nasib baik pakcik professional.. menolak dgn baik.. walaupun kdg2 tu stim sekejap..LOLL.. *manusia biasa la bodo..

Kitorunk jumpa dalm pukul 1 kot.. pukul 7 mcm tu.. masing2 bawak diri ke rumah masing2.. Alhamdulillah.. *kenapa? tataw.. haha.. but seriously.. dier baik.. notty is normal.. cuma agak2 la skek.. di tpt awam kan.. hik

Hm... aku masuk cc pun.. sebab tak tahan.. kat kedai tadi panas sgt... Tapi aku tgk kat luar mcm dah mendung ni.. sambung kerje la... bayen~..

*matila teknik membesarkan font.. untuk buat entry nampak panjang.. LOL. keji.

1 comment:

stabuxguy said...

"nasib baik pakcik professional.. menolak dgn baik.."

dude,

suka quote ni... hahaha!

dulu hang ckp, hang kenai gua. tapi gua tak pernah kenai hang. so kalau hang bebetul kenai gua, sila e-mail balik kat gua naa....

stabuxguy@yahoo.com

rgds,
kash