Thursday, June 07, 2007

Hai Korunk..~

Hehe.. seyes aku rindu blogging.. tapi mcm malas giler.. :P pastu kepala aku mcm dah blank jer..kejik..

Korunk Sihat? (BUKAN PLASTIK YER).. hik.. Lately ni banyak tul bende nyakitkan hati aku.. Musim DQ kah?.. eh wait.. effect cik dura barangkali..lol... Tapi seyes la.. dr masalah family..bawak ke kawan..sampai ke scandal... eeii nyampah.. nak jadi str8..tataw leh ker tak dah.. benci la.. I hate my life sumtimes...

Aku takder la nak citer detail2 sgt psal masalah2 aku kat sini kan.. ngan KB2 aku pun.. aku tak citer.. inikan pulak blog..Aku lebih suka simpan sendiri..telan dalam2..gulp~..dah..ilang la sumer...(kononnya).. hik..

Apa nak update yek...owh..

CONGRATS!

CONGRATS TO MISS SINGAPORE..ISIS NATASHA BT KAMARUDIN SEBAB DAPAT TITLE MISS ELEGANT TU..MMG KO ELEGANT SGT MLM TU NOK..SEYES AKU SUKE TGK..Masa casual comel gilaks with that hair do..hik..masa evening dress aiyoohh ELEGANT sgt neh..cuma nyampah sebab tak dpt tgk IQP macam aku canang2kan dulu.. takpela..takder rezeki.. yg penting ISIS ade rezeki kan.. for winning that title..

CONGRATS TO ALYSSA yes uolsss MISS TURKEY..anak ayam FIBIE DANIELLE D LA ROSA-EBI KORNELIUS..*harghhtuii..pun menang sumthin that nite..err...motip? forgetable?..:P..*matila english.. owh yer.. MISS CROWNING GLORY sundelss.. GLORIOUS LAH KAU nok..hik..mmg ALYSSA nampak woman mlm tu..bukan lah aku kata dier tak woman..cuma kalau aku tgk dier drag time show tu..she's more like...drag queen DIVA gitu..tu pun aku ske gak..anyway..CONGRATS DARL..:).. long way to go nahh..hik..*motip? aku dgr ramai yg tak puas hati dier dapat title tu??..lantak la.. JANJI DAH DAPAT..haha..boleh la ko cakap macam ni ALYSSA...ehem..

KAU ADO???? NAN ADO KATANYA!!!..

CONGRATS TO MISS UKRAINE GAK..sebab aku dgr dier masuk TOP10?..betul ke uols..sebab aku dengar baru sekali jer..so aku nak taip pun macam tak sure..:P anyway...arr...nama bapok ni panjang sgt la.. sorry la kalau berterabur yek.. CIK VIVIANA LAYOLA..:P.. tu je la aku tau.. LOL..divine nak letak kat mana? Komunichi nak letak kat mana?..TATAW LAH!...suker giler aku tgk dress yg VIVIANA pakai masa mengacarakan rancangan MARI BERANGAN BERSAMA QAQAQ di LQ mlm tu lepas IQP..*matilamak takkan jejak tasek..takut kene machine gun (carut) mcm ANIQ kene ari tu..wakakakak..bertubi-tubi yer NIQ..:P..Owh yer.. aku tataw la perlu ker paste ker tak statement ni kan...err..PASTE LAH...bukannya tak penah sentapkan org ngan carut lite2feathers aku ni kan..EH..statement ni bukan dr mulut aku pun..aku tgk dr mespes si ISIS..komen ni aku copy dr picture comment ISIS...sat nohh..


pose ni ok gak... p suar fshn camtu o terlonggar???? i hate the ukraine prtcptr.... nmpk sgt tipu nyer.... da la senyum cover,tngn mcm jntan,bju pin kat suar.... camne la dorg anta wakil.... ur fwen???? but u stil hot babe!!! -SUELICIOUS!!!-

Suelicious my ass~..aku tgk yg bagi komen pun..hmm.. Aku bukan nak carut ok..aku panas tgk komen tu..ko tak panas ke nok?..*matila firestone.. ko tak nak g sagat ke nok?.. kalau tak berani takper.. aku ngan JOEKK pegi lauk manusia tu.. sorunk tukang ludah..(aku le tu)..sorunk kasik penampar (JOEKK)..*matila bapok gangster...gangster ker aku??? LOL..JOEKK tu yer lah..

Aiyoo...aku igt dq2 ni.. entry aku baik sikit.. mcm cilanat ado..

TAKZIAH..

Pagi tadi aku dapat SMS dari YUS..dier anta pukul 7.40 tak silap..kul 8.45 baru aku baca sms tu.. sebab tgh tido..tak dgr bunyik sms tu

Y..ZAM aka MADAM MANCIS..kawan BARD tu dah meninggal pagi tadi..kita org semua ada kat hosp. -FAIZUL n YUS..

Aku.. ..tercengang... ...Inalillah.. lama aku tercengang.. terkilan sebab.. yer la.. tak sempat nak rapat ngan arwah.. aku ni..lambat sikit nak mesra ngan org kadang2.. tu yg rasa cam.. ntah la.. apa2 pun..aku ucap TAKZIAH kt MANCIS (BF ZAM)...BARD (KB ZAM)

Sorry ar.. aku tau aku teruk bab ucap takziah ni.. dah ler bab ucapan teruk..pastu masa nak sms few chatters yg aku kenal kat IRC.. yer le..mana tau dorunk kenal MANCIS or arwah ni kan..just nak dorunk tau.. Tang tu pun aku wat silap bodoh..sebab i tot that sms yg YUS kasi tu..kata MANCIS yg meninggal..bukan bf dier..

Sorry guys..tak pasal2 aku cakap MANCIS yg meninggal...padahal yg "pergi" bukan MANCIS..

Pastu dorunk kata dorunk akan ke JB....nak kebumikan arwah barangkali.. aku tak banyak tanya.. aku tak tau apa nak tanya.. aku ada sms BARD ucap takziah..pastu tanya few question..dier reply TQ jer...maybe tgh bersedih sgt.. so.. aku brenti bertanya apa2...tk nak mengganggu...

Hari sebelum tu.. aku tgk kat IRC.. berita kematian gak..JOEKK yg sampaikan.. aku luper nick arwah tu.. tapi orang lama IRC gak.. bunyik bih kurang cam...err..HARRYCHUBSG..sumthin like that la..CHUBSG tu yg aku sure sgt..

Dulu arwah MACHOGANAZZ..pastu CHUBSG..now...ZAM...

Giliran aku nanti?........ tuhan aje yg tau... Dosa menimbun.. Pahala.... hm.. takut la..

Korunk... mcm mana?... what's on ur mind?.. .. .

AL-FATIHAH untuk arwah...

satu entry carut.. satu entry......sedih.. bodonya aku...:P

No comments: