Friday, June 15, 2007

10 minit lagi

10 minit lagi kawan aku si ADIE sampai...nak bawak aku ngan MAMA ke kedai KAK ARA untuk trip ke PD.. RIMASS betul aku tgk MAMA yg asik tanya ADIE ni dtg ke tak..pastu ke hulur ke hilir...excited ke hapa ntah...aku mcm nak lempang jer..

Adehh..nerves sebenarnya...1st time gath and last last time gathering...ngan bebudak YM kat cherating dulu...dorunk tu cam..sempoi la skek kot..walaupun set2 yg suka ber'TEMA' segala..hik

Tapi ngan geng2 KIE ni..ntahla..gabra semacam jer...korunk tau2 je la kan..dorunk punya gila2...hik..smalam aku dpt msg...TEMA PERJALANAN MERAH...so sumer...

adehh ADIE dah sampai.....bayenn..

1 comment:

Anonymous said...

alhamdulillah.....dah hupdate pon pasal trip PD ittew walaupon baru part 1 kannnn.....but i FEELS (sampai ke halkum.....wakakaka *matila mek carut diri sendiri*) bkn setakat part 2 or 3......boley sampai part 4 & 5 sbb bnyk snt cerita yg menarik.....x sabar nk tunggu carutan ko...hiks!!