Saturday, May 19, 2007

Entry Bergambo Lagik..

Hik..kan aku kata ada few pics lagi..takkan nak peruk je dlm photobucket ni kan...sayang..so kongsi2 ar kat sini..


Pic ni aku amik masa er..gath bebudak irc kat umah ChocolateBar24...meriah sgt..biasala kalau pondan dah berkumpul kan..2 3 org pun dah mcm kenduri...inikan berpuluh...Yg baju oren..EPPY..baju itam..KAMBING LAUT..main handphone..ICHIGO..baju merah jam PINK..AREMIE..yang botak..SPECO..yg lain dinch kenal..

Kiri ke kanan..KAMBING LAUT..CHOC tuan rumah..BIMBO..bapok ni bab2 pose2 sundalaya..mmg expert..perlu la lick2 segala kan..hanj


Me n sis...BIMBO...er..kejap aku panggil bimbo..kejap dino..kejap dota..kejap fendi..kejap..mmmm..takde pape la..banyak sgt nama bapok ni..aku sendiri konpius kenkadang walaupun dah bertahun kenal neh..:P..

Anak sapa la comel sgt ni yek..wakaka..*matila puji diri sendirs..aku masa 4 thn..rindu rambut tu..bley..rambut skang mcm tuuuut

ZanaSyabu..erk..what's with the syabu tataw..tapi mcm tu la bunyik nama dier...masa ni tgh swim kat umah MAKSUTIMAH..terjumpa ponen ni..MAMA kenal masa IQP dulu..eh tahun ni dier masuk lagi..MISS KENYA katanya..:)..

Body lawa..terpaksa la snap..Bleyy!..LOL..mcm pantek sgt terpaksa katanya..sepupu aku..masa ni aku kat batu pahat..dak sekolah bukit jalil..

Miss ALYSSA..huhu..Miss Turkey ni ada mintak tambah skek cerita pasal dier kat entry GOOD LUCK SUNDS tu..dier ada la bagi penghargaan skek kat mak2 hayam besar yg tolong dier untuk IQP ni..mcm FIBIE n LKY..pendek kata..dier nak la selit2 nama2 besar ni blakang dier kan..if u know what i mean la..*mati ke me?..wakakak

No comments: