Monday, May 14, 2007

Good Luck Sunds

Hik..yes uols..bahang IQP makin terasa katanya...cikkap di maiden laku sakan..kain di kamdar di rebut-rebut..Wig kat JENNY..sampai recycle bulu binarts pun ada kot..ntah2 anjeng belaan tokey kedai jenny pun jadi mangsa..sesuai la ngan ponen2 cantik berhati binats..ponen2 berwajah binats tapi hatinya cantik...tak pun ponen2 berwajah binats dan berhati binats also..lagi meletup kan?..*matila tetiba konsep ponen binats ni kenapa kan?..LOL..*merapu sgt dah ni..~
Insyaallah..aku kesana ngan adik beradik aku...MAKSUTIMAH n family sumer la..n of course..MAMA pun ada..sexcited sundell..*matila mcm aku pulak yg masuk kan..LOL..keji~..anyway...aku saja ke nak pomot kengkawan aku yg masuk IQP tahun ni...3 org je..mrasa intro..

ASSALAMUALAIKUM (dgn sore garau yer)..LOL..

MISS BRUNEI!..MAYA PACINDRA PENGIRAN WAHAB

Yes lahh MISS B is back katanya..again..membawa amanat SULTAN HALSANAL BOLKIAH untuk menjulang negara BRUNEI DARUL SALAM..*napa aku rasa mcm salah eja..:P~..*matila bimbo..in case ada yg tak kenal siapa MISS B..ni lah pic dier..BETTER than last year la..*matila cikkap 50 hengget..memandangkan pic dier nan ado kat page IQP untuk MISS PHOTOGENIC sebab confirm masuk last minit..uol rujuk2 jer la kat blog sunyi aku ni yek..kalau nak tau siapa MISS B la..tu jer..~...anyway..GOOD LUCK MISS B...

MISS SINGAPORE!..ISIS NATASHA bt KAMARUDIN


Tuu dier nama..mengaku melayu pun..kalau tak kejap..ISIS NATASHA LEE KUAN YEW..pastu..ISIS NATASHA LIEW...perluu la nama2 cina lombong tu kan..Mcm singapura takda org melayu katanya..:P..This picture really take my breath away la..so sweet..n beautifull..elok la merah putih kan..bendera singapore sgt temanya..Mcm yg weols know..ISIS ni dah boleh di kategorikan miss tak serik gak..ko tgk la brapa banyak contest dier masuk..tapi satu placing pun nan ado..bley..eh silap..aku baru tanya ISIS..dier kata..dier pernah dapat MISS HOT FAVOURITE..kelezz kan...tapi tu jer la satu...tapi tak serik pun takper..dier baru brapa tahun kan..LKY..27 ker 28 baru stop..so lama lagi kalau dier nak give up..teruskan usaha nah...*matila bab mention LKY tu..hmm...NEXT!!

MISS TURKEY!..ALYSSA SEZEN SHAHINAZ AHMED MALEK

Tuuu diahh nama..ponen2 bab nama berjela ni nombo satu..Chantek tak uols..mcm BARBIE DOLL kalau ko tanya aku..mula2 aku tgk dlm website tu aku cam..MISS TURKEY Tungkik ko!..LOL..senyap2 jer kan..aku tataw lansung yg dier nak masuk MISS IQP...*matila katak bawah mangkuk.. Tapi seriusli..cantik uols..aku tgk dlm carta MISS PHOTOGENIC..MISS ALYSSA ngan MISS ISIS NATASHA berlumba-lumba dorunk punya vote..*matila vote diri sendiri...tapi yg penting..aku dah tau siapa yg dapat highest vote..hukhuk..ala..belum campur markah juri lagi kan?..so kiter tunggu jer la nahh..anyway..mrasa baca interview lite2 aku ngan Miss Turkey..student di universiti Mustafa Kemal..TURKEY SANGAT KAN?..*hak tuii

Alyssa : aku berkorban cr sendirie sumenyer occay
Alyssa : mane ade mak hayam yg nak sponsor mak
Alyssa : baik dr make up.. baju.. wiq accesories segala
Alyssa : mak beli sendirie
darklighter83 : kelass...survivor sgt
Alyssa : nak buat mcm mane nyeh!!
darklighter83 : buat kuih je la nyehhh
Alyssa : motif nak kene buat kuih?? tertiber??
darklighter83 : saja je..aku ni kuat loyar buruk..
Alyssa : owh ok
Alyssa : sorrie mak tak phm
Alyssa : biase la pending always
darklighter83 : kan..matila soalan iq kang
Alyssa : well.. soalan iq
Alyssa : insyallah
Alyssa : sumenye dlm proses
Alyssa : pembelajaran
darklighter83 : jgn pose2 pending di atas stage piuleerrr
Tuu diahh kegigihan ALYSSA kan..serius aku sujud..apa2 pun..GOOD LUCK to all these bitches...Kasi Gegarrrr sundelll

1 comment:

Silent Reader said...

Nok, mak suggest hang buat TOP 10 PREDICTION mcm mak selalu buat tu sundel... Last year mak betul 7/10 tau... Mrasalah this year mak bagi crown pengkritik jemputan kpd hang sebab blog mak HIATUS...