Thursday, February 22, 2007

Bro N Sis..

Hahaha..matila aku takut pulak reaksi org lepas ni

Meet my bro n sis..


NURUL FIRDAUS BT AZMAN SHAH aka FIR
Aiyoo pandai edit pic..mrasa aku mintak tolong editkan pic aku..wakaka..owh yer..dier penah blaja..fotografi kat IKM dulu..so terer gak la kot..amik2 gamba..rasanya..




MOHD FAIRUZ BIN AZMAN SHAH aka BABY
lol..tuu dier yer..RAMBUT KU MAHKOTA KU katanya..*matila mak kata mcm bontot anjing kan B?..LOLL..mcm ke siyall..tapi kalau kerinting sumer pun cam ok what..but this one nice also la..*matila english terabur...Aku makan hati sebenarnya..uol pun tau aku benci rambut aku kan?..*matila TAG..

hahaha..matilah aku..FIERD adik aku no2..BABY lak no3...tak banyak bende la aku nak citer pasal dorunk neh...2 2 dosi kerje..tapi aku dgr..BABY nak sambung blaja..tul ke B?..(aku panggil dier B jer)..ekceli..aku la yg gatal mulut..sejak dier bari lahir..aku panggil dier BABY jer..last2 melekat sampai skang..haha...dier berniaga sambil bekerja skang...*matilah pondan2 mulut siyall yg speku dier beniaga bukan2 yer...dier yg manage kedai aku skang...aku lak..tolong mak aku menjahit kat kedai lagi satu..aku menjahit ok la..meniaga hancus...serah kat BABY jer..dier pandai manage duit..

Overla..amik pic berlatar belakangkan KAIN..promot kedai sakan..

FIERD lak..kerje..toksah cerita la dier kerje apa kan..yg penting dosi ado scooter..me ada apa? tataw...hik...uol percaya tak aku pernah tumbuk muka dier dulu..wakakakka..peclob sakan ni kan...agaknya pasal tu la..dier terdorong untuk menjadi jantan..untuk mempertahankan diri tahap maksima..haha....Dulu aku mmg panas baran semacam..rasanya dah story ngan korunk dlm previous entry...nyesal uol..pasal gado besar tu la..aku ngan adik beradik aku ni..bercakap lite2 jer...till now...tapi we're OK..lama dah..

Ko merokok ker hanjeng...:P..matilah...long clubbing jer..*bleyy..

Ekceli..aku dah lama detect dah..dorunk ni..aku rasa aku yg terakhir peclob hahaha..yer la..kan leh detect dari appearance katanya kan..aku jer coverina mautz..LOL...aku teringin nak ajak dorunk club ngan aku sekali..tapi aku rasa tu keje giler kot...ntahla...hehe tu jer lah..just nak intro 2 ekor ni jer...

3 comments:

Anonymous said...

hey.i tau adik u yg name fir tuh.
kenal die kat myspace.

Irwan Marcello said...

comel nyer adik dieeer... :D

Unknown said...

Mujur noh gambar merokok..kalo gambar dok tengah melolo. sapa nak jawab????