Saturday, December 30, 2006

Malulah..

Kuman Dalam Air NAMPAK...GAJAH depan mata DINCH NAMPAK..

Kejila uols..aku terpaksa nyorok dalam cc kejap...sebab nak tunggu org yg gelakkan aku tadi blahh...tau pesal??

Aku dari kedai tadi..nak ke toilet...buang air...sebab dr tadi tahan sebab makan sambil layan dvd kat kedai KAK SU..*matila tak kenal...
Habis layan dvd..aku terus gerak ke toilet...ala2 berlari anak katanya..tapi maintain control neh...

Tgk kiri...clear..tapi ader satu kreta ni dr jauh cam laju giler...padan la laju YIN yg bawak..korunk tau la kan..mat2 yin ni kan..ala2 driving str8 to the hell katanya...cam sial sgt..

Aku tgk dier laju semacam..aku lari la sikit..pastu mata pandang kereta dari kanan lak..*haram tak tgk depan...kanan Clear..aku lari jer la terus...

BAM!..tak pasal2 aku BERLANGGAR NGAN MAKCIK BERSAIZ FIBIE DI TENGAH2 TAMAN PUTRA sundells...Mat2 rempit yg ngah lepak kat blakang aku masa tuh..bantai gelak tak coverinas..Ya Allah..malunyer...betul2 berlaga tetek uols..uol imagine la tetek makcik bersaiz buah bali tu terlanggar dada aku...SEMPUT 5 saat siyall..

"Sorry makcik..sorry" tu jer la aku sempat cakap..takkan la nak bermaaf maafan sakan tgh2 TAMAN PUTRA tu kan..tau la nak raya...makcik tu jeling aku baik punya..sib baik bukan NENEK BERTHA..kalau tak mesti dier pukau aku suh diri tgh jalan masa bas lalu..boleyy??..LOL..

Banyak betul benda yg memalukan jadik kat aku la..dlm minggu neh...
Macam semalam....

Ada 2 org mamat nih..18 19 kot..sowang to cando banget!!!...dier mintak repair seluar...ok jer..repair lain pun no hal..ops!...haha...

Dier suh masukkan zip dier ke dalam sikit..sebab dier kata..tiap kali dier pakai seluar..zip dier mesti terkeluar...Dengan selamber kering aku sound apa ko tau?..

"Konek ko besar sgt kot..tu pasal terkeluar..hikhik"
...GULP!

Dah la aku buat lawak bodow tau..pastu depan2 mak aku yg tengah menjahit kat blakang...mak aku sound.."Hapa long nih?!"..Aiyoooo malu lagik..hampir2 peclobs katanya...budak tu gelak2 cover jer..hikhi..but still cute..rasa cam nak apom atas bawah jer..OPS!..haha...

Eh uols..aku rasa line dah clear kot.....gerak arr...

Tuuuuu dierrrrrrrrrrr UP TO DATE SANGAT!!! kan???hahaha...duiyennnnnnnn

No comments: