Monday, December 25, 2006

Blablabla...

Aku ingat aku sorunk jer lama tak hapdet...bloggers lain pun haram katanya....

Sentap la uols..aku bukan taknak hapdet...tapi pic dinch boleh upload katanya..tak ker sentap bijik...

Pic2 aku dari MISS WORLD..sampai la..pic..aku lepak kat tasik ngan FIBIE n the gang kat tasik ari tu...ader gak pic2..yg ala2..kalau aku upload mesti org nak speku..in other words..pic I.N.C..hik..ntah la..banyakk...tapi payah nak upload..ader ajer masalahnya..phone not connected la..itu la ini la..*matila sitisitusanasini...

Uol apa khabar?? sihat?? Y di sini..sihat walafiat Y harap..kawan2 Y kat luar sana..sihat jugak mcm Y ni..

Tuu diaaa statement ADAM sangats!!! hikhik..*matila takder kerej..

duiyen!..tunggu ader mood...

mcm siyall kan entry ni..nampak sgt takder modal..

1 comment:

Anonymous said...

Uol apa khabar?? sihat?? Y di sini..sihat walafiat Y harap..kawan2 Y kat luar sana..sihat jugak mcm Y ni..

Tuu diaaa statement ADAM sangats!!! hikhik..*matila takder kerej..

duiyen!..tunggu ader mood...

mcm siyall kan entry ni..nampak sgt takder modal..

---------------------------------

Haahahahha!!!

Bukan macam ke sıyyaallll.... Dah macam ke lahanatzsss!!!!!

Sentap lah!!! Hahahahah!!!

ADam Dryx