Thursday, November 02, 2006

The Down Under

Huhu..matila flashback..sowi gays..entry ni..terperuk dlm draft untuk berberapa hari sebab aku tak sihat...ikutkan aku tak kisah sgt..tapi tiap kali keluar...banyak feedback yg aku terima dr reader kat luar sana...eh..ader jugak org baca blog aku kan?? tinggal lagi dorunk KEKWAT! SANGAT! nak tinggal komen segala dlm ni..mencilahh..*matila carut reader..hiks..

Minggu lepas..aku ngan MAMA..pergi clubbing...ikutkan..aku malas nak kuar..penat baru balik dr kampung belum hilang lagi..lagipun..MAKSUTIMAH ngan AMIRA belum balik dr Singapore lagik..Tapi since..MASUK FREE..me ok jer..hiks..

Tapi pelik skek..petang tu sebelum kitorunk kuar..aku terserempak ngan IVARN kat bawah penara..tgh angkat2 barang..aku ingat dier pindah penara..tapi rupernyer dier tolong kawan dier ABG SHAH indah barang jer...ABG SHAH sapa? tatau..hik..tak bersua muka pun..so tatau...aku tanya IVARN..malam tuh..club bukak jer..dier kata..actually..THE DOWN UNDER akan dibuka secara rasmi untuk pepondan sumer minggu depan..*which is lusa..hik..Pastu IVARN kata lagi..malam tu sebenarnya PRIVATE PARTY...and i was like.."err..aku ni dijemput ker"..so mcm terbantut skek niat nak ker club...aku cakap ngan MAMA..dier pun call IZRIEL lagi..IZRIEL kata.."takper datang jer"...

Hmm..dijemput ker PRIVATE PARTY...mintak2 party dier best...

Aku ngan MAMA gerak awal malam tuh...sebab nak round kl..nak usha software untuk hp motorola aku nih..susah sgt nak upload pic masa tuh..*dah citer dah kan!..pastu sesaja buang duit..makan KFC..:P..sempat gak aku jumpa DINO g teman dier minum ngan scandal baru dier masa tuh...CANDO! sundal..err JB mali ker apa yek..tak igt..ku sangka 20 thn..sekali 27 katanya..*matila awet muda...Seronok borak ngan dorunk malam tuh..dan mcm biasa si DINO..baik aku takder handphone ker..ader handphone ker..up to date punya handphone ker...dier mesti nak carut..takper..aiman tak kesah..janji aku tak pakai handphone cam dier...*matiker i?..hiks..Aku ajak dier club sekali...tapi dier taknak..dier kata umah dier takder orang..so dier kena jaga.........HARGHHH TUUUIHHHHHHHHHHH!..dah sah2 ader tetamu dr JB tuh..takkan nak suh dier balik malam tu kan?..of kos la "bermalam" di rumah kau dulu kan?..ehem...Tapi yang penting...aku dah tunjuk dier rantai PISAU CUKUR yg DINO pakai masa tuh depan dier..hahaha...mrasaa berhati-hati nahh!..*confirmmm aku mati kali nih..hahahaha..:P

Since pondan tu tak nak ikut...aku ngan MAMA ajer la..yg gerak ker DOWN UNDER masa tuh...sambil tunggu IZRIEL sampai..aku nak masuk ajer menonong..takut plak..

Boleh thn la..tpt tuh..masa aku dtg tuh..tak ler meriah sgt...kenkadang tuh..rasa cam tak best pun ader...asik jantan str8 ajer yg masuk..asik puki ajer..pak arab la..aiyooo tempat apa ni..geli la...mana pondan2 gayboy2 pecah lobang ni..takder pun..aku ngan MAMA jer yg "NORMAL" kat situ..geli tul tgk jejanz cina yg buncit2 tu layan lagu SNOOP DOG..haiyoo..aku rasa aku sanggup masuk BLUBOY la..:P~...err gayboy peclob yg memula sampai masa tu tak silap...RON..BEN..pastu ntah sapa tak hingat..

Finally...Lega sikit aku..hik..hingat aku hadap sgt ker..jantan str8 tapi hazab kan...makin lama makin ramai gayboy2 yg datang...yayyy pakcik sker sker sker...hiks...owh..JOSHUA ABRAHAM pun adoo katanya..ISIS mana? tatau...*matila misai n janggut palsu..LUKIS SENDIRI! plak tuh...sujuddd..sib baik menjadi..tapi ko letakla..sejemput ker selonggok janggut lukis tu kan JOSH..Dagu ISIS tetap ado..hiks..*matila trademark..

IVARN lambat!!!!...sentap aku..*matila STAR attitude kan...aku rasa nak kat kul 2 cam tu kot dier sampai...Nasib baik la..masuk free..kalau bayar?...pantat sgt...Tapi..nak marah pun..tak lah marah sgt..sebab sementara tunggu IVARN sampai tuh..ader satu live band ni wat show...SEMPOI but MELETOPS lar...err CLIMAX kot nama grup dier tak silap...dari lagu club sampai la lagu2 indon..sumer dorunk bawak..mmg tak borink...aku sujudddd kat band tuh...sumernyer ley nyanyi...aku mention tak drummer dier cute? hik..CUTE! sgt...i think u gays should check out that band la..hari biasa pun dorunk ada...

Kitorunk menari tak lama...al-maklum IVARN LAMBAT SAMPAI!!...:P..tapi puas la jugak..tapi..PERLUKER PASANG LAGU RAYA IVARN??!!!!...nak ucap selamat...ucap jer la..toksah la..sampai pasang lagu raya dlm club..malu pulak aku ngan jejanz str8 yg ader dlm club tuh...kejiS!..hiks..

Tak ramai sgt pun..plu2 yg dtg masa tuh..maybe ader yg lum lik dr kampung kot...ker pasal tpt tu tak meletup ker..ops!..org yg menari pun boleh dikira..tapi..pakcik kalau dah bukak step..pedulik hapa kalau 3 4 kerat ajer yg ader pun..hahaha..*matila tingtong..

Lepas club...Apau ngan yg lain ajak ker MALIBU...of kos la aku tak tolak kan?..hiks..aku ngan MAMA naik kreta baru APAU..err..kreta apa yek pau?? SATRIA tak silap..huwaaa...pakcik jeles...aku..MAMA ngan FAZ..tumpang kreta APAU mlm tuh...THANKS APAU...

AT MALIBU


Cian..AGHEZ..hik..dier mesti marah sebab aku TERDISCARD gamba dier ngan aku malam tuh...sowi AREZ..serius Y terdiscard gamba tuh..sebab biler nak tgk mlm tuh..takder dlm file pun...pagi2 buta..siapa tak tingtong..nak tekan butang STORE pun salah tekan kot..hikhik..gamba candid ader la...aku lagi suker amik gamba candid dr gamba pose lagipun..hik..

Ini lahh LOWRA MADONNA..one of my feveret showgirls..hiks..tapi versi gayboy..takla menonjol sgt..*matilahh aku..tapi kalau time wat show...perghhhh..DRAG QUEEN sgt...biler ko nak wat show lagi nok..err..pepondan lain panggil dier kak GEE skang..tatau napa..

APAU..BEN..n SOUTHERNSONS...Si BEN ni penah drag yek??..hik..bukannya apa..muka dier meletup la..love that fierce look..ala2 jeling sikit jer..

AWAS!!!

Gituu kan...eye language katanya leyy..hik..uols tak nak try masuk miss2 ker?? dah sah2 laki ko nak masuk HERO REMAJA kan??..hikhik..

Aku nak amik pic dier..dier tak kasik ni..siap amik hp aku amik gamba sendiri ni..macamtuuu lahh kau kan SHAFT?..hikhik..selalu tul carut aku si SHAFT ni..aku pun carut dier gak la kan..my point is...no matter how 'jahat' mulut dier ni kan..no matter how 'sundel' si SHAFT ni kan..mcm aku baca dlm blog Queen of the nite dulu kan..i still think he's cool..just like others...:)..sronok berkawan ngan dier...SHAFT yg belah belakang tu yer..yg berangan vogue..tapi tak menjadi pun posenyer...yg depan tu TEDDY..love the hair lah..

Cikibonbon..salah seorang ratu yg paling meletup dlm banyak2 pondan yg aku kenal la...too bad dier dah drag mlm tuh..kalau tak..nak gak snappy2...uols tau la kan..badan dier dah la slim mautz kan...yer la..muka dah woman..badan pun dah woman..tapi kalau TAK LETAK PADDING dlm cikibonbon dier mcm yg kiter tgk skang...nanti org kata..walking stick plak kan?..lol..so..aku diamkan ajer..lagipun..masuk jer club..biler nampak aku ni..terus sujud dulu nih...astaganaga..plsss jgn wat camtu lagi yek uols..menakutkan jer..yer la..kadang2 aku rasa pepondan ni..biler dier tak drag..dier la paling peramah antara semua...tapi biler cikkap bagai...terus buat2 tak kenal katanya..experience sgt!..ops!..matila kena saman..

Lepas minum2 kat MALIBU...kitorunk ker tasik pulak...cuci2 mata..pose2..tapi not me la..sah sah aku berkepit ngan MAMA lagik best!..ley..:P..Tak banyak pic yg aku snap kat sana...sebab gelap!..sentap la ngan hp ni kadang2..asal gelap jer..terus tak nampak lansung katanya...sentap..

Owh..aku baru dapat tahu malam tuh..yg KIE aka VIVIANA LAYOLA pun..rajin baca blog aku masa tuh..hik..malulah..sebab dier still ingat lagi aku carut dier LOUSY DANCER *matila caps..lol..dier jugak..baru tau siapa tuan punya blog Y2GAY..hikhi..sib baik dier tak sagat muka aku kat jalan..hikhikh...seronok la lepak ngan KIE tuh..kempot dgr mulut dier berceloteh..ala2 gurau senda sorunk kakak-cantik kepada adik2nyer..*matila aku tetap nak speku dier tuan punya blog kakak-cantik.blogspot kan?..hikhikhik...aku takder gamba dier dlm ni..yer la...LOWRA tgk gamba dier dlm hp aku pun dah tarik muka..inikan KIE plak..kang kalau tak cantik gamba dier..bising pulak..malu la aku nak amik gamba2 dorunk ni kenkadang..tu sebab suker amik candid jer...kalau nak pose..harus la berpuluh kali snap...nak tgk sudut la..lighting la..eeeii tolong lahh akak2 oi..:P

kitorunk lepak situ sampai kul 5.30 kot..pastu aku balik terus ngan MAMA..sebab letih..tak dapat nak join dorunk lepak A.MALIK pas tu..

No comments: