Sunday, November 05, 2006

BlueBoy jer..:P

Ha'ah..semalam aku pergi blueboy jer...AMIRA yg ajak...ikutkan..aku letih betul semalam..sebab menyiapkan baju FIFTH...satu hari buat baju dier ajer..Alhamdulillah siap...Thank FIFTH..lenkali hanta lagi yek..:)..

Lepas serah baju segala..terus tutup kedai kul 10.30 kot..lik umah bersiap..mencilahh...MAMA banyak baju raya..aku nan ado..menci!menci!menci!...

AMIRA call lagi..katanya..MAKSUTIMAH n PIJUT tak dapat ikut...sebab ayah PIJUT..tak sihat..masuk wad..so PIJUT..not in the mood nak clubbing..tu sebab MAKSUTIMAH kena temankan dier kat rumah..Tapi NAFKAH BATIN tak lepas ni..sedey2 pun menjubo jugak katanya ni..ops!..Moga cepat sihat yer..bukan kat ayah ko jer..kat MAKSUTIMAH jugak yg penat melayan tenaga batin ko yg meluap-luap tuh...wakakakakaka...*matilah aku!

Soo AMIRA pun datang sorunk jer...

Mak tak kira!..dah sebulan lebih mak tak menyundal cucuk langit..korunk tak nak pergi sudeh!..apa2 hal..u can talk to my hand!-AMIR- *matila statement yg di edit2 hik

Katanya...pakcik diamkan ajer...aku ngan MAMA igt nak pergi naik tren..tapi tunggu aku carik baju yg sesuai punya pasal..mrasala naik cab malam tuh!..sentap..tapi sib baik la..tak semahal yg dijangka...lepas raya nok..kembung poket aku..sebab masuk angin katanya..kosong dos..hiks..

Kitorunk sampai KL tepat kul 12 kot..pastu g lepak kat KAK ARA...aku GIRANGGGGGGGG! sgt..sebab kat kedai KAK ARA tu aku jumpa ELOLEOS ngan IZ KNOWLES..*glemer nama ko IZ kan?..hiks..rasanya yg sorunk tuh nama dier USHER kot..KAK JOLIE pun ado..hikhik..klaka biler ingatkan dier panggil MAMA bang long...terus terasa kertu MAMA masa tuh..hik..yer la..KAK JOLIE ngan MAMA ni kan org TELUK GADONG!..sekampung katanya...kot...aku tak ley nak amik gamba dorunk kat situ..:( sebab gelap..pantat la..Rindu kat dey ols ni...sayang aku tak dapat ikut g DOWN UNDER..sebab AMIRA nak g BLUBOY jer...pujuk rayu aku untuk pergi ker DOWN UNDER tak berkesan katanya..sentap!..yer la..kejap ELITE..pastu ORANGE..pastu aku dengar NOUVO..latest ni..BISIK BISTRO pulak..soo..sesetengah orang mcm naik bosan la..nak layan DJ DJ BERGERAK nih..BLUBOY jugak yg maintain..tu sebab AMIRA rather pergi sana jer...yg BISIK BISTRO pulak..dorunk bukak kat AMPANG PARK pulak!..aiyoo kalau area BB kan senang...

BILER QUEEN SHARMINE BUAT SHOW!

Tuu dier..ko berani VIVIANA?..wakaka...tak pasal2 aku calen dier ni kenapa kan?..berani mampus katanya..Curlaasttt QUEEN SHARMINE..siap bukak butang seluar mamat tu sundel!

Heyyy..it should've been me ok..yg apom mamat tuh..lol..Taste la mamat tuh..tapi mottip?? masuk bb pakai selipar jer?hik..tak kisah la..tapi mmg taste..Yang penting..dier tau posisi apa yg QUEEN SHARMINE nak..*matila TURN ON pakcik time tuh..

NANGKA SANGAT!


Uols..ADIBAH NOR gemuk jugak..tapi takder satu pun..pakaian dier yg aku carut..sumer sedap mata memandang...aku tak paham la pondan ni..berani mati pakai dress mcm ni..sampai perut tersembul-sembul..baju mcm nak koyak..menahan hazab baju tu...dr start dier wat show...sampai habis show...aku tgk baju..or badan kot...sedeyy sgt...

MALIBU TIME!!!

Heyy Y..u AWAS yer..kalau keluarkan gamba i dalam blog! pastu carut i-harry85-

Hikhik..takper..sebab ko tumpangkan aku balik..kali ni aku tak carut..aku biarkan pembaca2 blog ni yg carut ko..wakakakaka leyy??..*mampusla aku..

HARRY to AMIR>>Ala..uols kan cantik..hari2 ader orang nak jumpa..laku yer!..

AMIR to HARRY>>Ala..uols pun apa kurangnyer....lagi cantik................ di bahagian dalam..tu yang penting kann..

LOL..kempot! sundels...banhagian luar mcm mana? tatau...hiks..

Kannn..mcm tu lahh adek2..akak diamkan ajer...hmmpphh-FAZ-...(sambil merenung masa depan yang kelam)..LOL..jgn marah yer FAZ..gurau je..LOL..

Makin kurus ADAM skang..a lil bit worried there...yer la..blog tutup..mespes tutup..*matila speku..Ruper rupernyer...ADAM tgh menyiapkan ESTEE no wonder kurus keletihan..kann?? wakaka...tak meletup tak tahu la aku...*motif?? yg belakang tu?? ingat aku nak snap pic ko kah??..TALK TO MY HAND!..matila statement AMIR..

Kitorunk tak lama kat MALIBU...lepas tu ikut HARRY balik...THANKS HARRY..sebab tumpangkan kitorunk...lenkali tumpang lagi yek?..matila tak malu..Lepas tu kitorunk ker tasik pulak...lalu2 cuci mata...cuber teka aku jumpa sapa...

Meet my cousin..BOBOY..hik..terkantoi dalam BLUBOY malam tuh...aku tak surprised la kan...dari kecik dah kenal..aku dah tau biler besar jadi apa..cuma dier la yg terkejut nampak aku dlm BLUBOY tuh...hik..dier kata...dier baru lagi ngan tempat2 mcm ni...BLUBOY..TASIK...so cam takut2 lagi la..tapi takperla boy...aku rasa..kalau dah terkantoi tgh drag depan ayah ko..takder benda lain yg lebih menakutkan daripada tu...wakakaka...cian dier..takper...since dier pun dah rajin hang out kat bb cam geng2 dier yg lain...aku akan korek korek dan korek lagi cerita dari cousin aku ni...hik..ruper2 nyer dier ni kaki drag jugak katanya...POTENSI SUNDEL!...mrasa aku jadi bapak ayam ko masa IQP nanti nahhh..ley??? wakakakakaka...cantik orangnyer nihhh..lagi cantik dr dlm pic ni..err bagi aku la...nanti jumpa lagi nah!!..banyak bende nak story2 ni..hik..kelakar masa terkantoi kat BB tuh..

AKU>>Woii ngan sapa ni..

BOBOY>>Ya Allah Longggg!!...kekekkekeke.keke..datang ngan sapa ni??

AKU>>Ni hah..ngan kawan yang aku bawak balik JB ari tu..(MAMA)

BOBOY>>Laaa yer ker...

AKU>>Ko datang ngan sapa ni?..*matila banyak kali tanya ni..

BOBOY>>Ngan kawan2 dari SHAH ALAM...Ayah kiter ader kat luar..ekekekekekke

AKU>>Hanjeng...tau la..keturunan atuk banyak ponen kan..wakaka

BOBOY>>Baby tak datang ker??

AKU>>Ko giler??..belum lagi..InsyaAllah..nanti2 terkantoi jugak la tuh..wakakakaka...mesti ko expect BABY jer yg datang BLUBOY kan?? aku ko tak jangka yek..hikhi..

BOBOY>>Tu la pasal!..siut je..

Aku tak borak lama ngan dier masa tu..sebab geng hadek2 dier dah nak balik dah...aku pun tak lama kat tasek..sebab tuan punya kereta nak lik sebab nak main dah..mencila..

No comments: