Friday, September 01, 2006

MERDEKA!!!

Yaayyyyyyyyy It's MERDEKA day...satu bende jer yg kuar kat kepala aku...PARTI..huhu..*matila aku..

Sana sini aku tanya.."uols pergi mana MERDEKA!! ni"..ader yg kata g tgk wayang..ader yg kata...pegi cikcuranz..ader yg ker club...ME?? aku tak plan lansung...sampaila salah sorunk kawan lama aku kat Sekolah Menengah dulu...FIRDAUS..nak mrasa pergi ORANGE ley..dier tak pernah g club lansung..aku pernah ajak dier sekali jer dulu..pastu dier kata dier bukan yg jenis suker clubbing...aku terus la senyap..tak galakkan lagi..until one day..dier kata dier nak mrasa clubbing...Dier asik tanya...kalau club ni..ADDICTED TAK??..Hmm..pastu aku katala.."Kalau mcm ko ni..aku rasa..takla sampia addicted..lainla ko jenis yg suker menari cam aku hehe..harusla tak puas2 katanya"..yg kawan aku ni ala2..PLU DISCREET..yg kadang2 aku panggil UZTAZAH jer..*matilah aku!!..hiks..so..kitorunk decide nak ker ORANGE...masa MERDEKA!! tuh...

Aku ngan MAMA cam excited biler dier nak ikut skals...yerla..sebab dier ada kereta...jimat duit tambang aku..huhuhuh...Nak ajak BABYBOYD lak..tak available katanya...sentap..UOLS (babYboyd) DAH PROMISE TAU THIS WEEK..leh kuar sesama...tapi tak kisahla..Kiter hanya merancang...hiks..

MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!!...

Sonok..sonok jugak...tapi kat kedai..aku kelam kabut jugak menjahit...igtkan nak cabut awal..ntah napa..ramai lak customer yg nak dihadapkan masa tuh..*Biler la abg ZACK nak dtg lagik..huhuhu...Tapi yg penting masa tuh..aku mrasa seluar baru..murah sajork..tapi kene ngan taste aku..aku kalau carik baju ngan suar murah2 ni mmg terer...hahaha..mrasala shop lite2 last minit untuk keluar malam merdeka tuh...Aku beli suar kargo kaler putih..*matila bottom...pastu pakai ngan kasut kesayangan aku..ALL STAR itam putih yg dah buruk banget tuh...dan kemeja...

MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!!...

Sentappp lite2 aku..biler kawan aku si FIRDAUS tuh..tak jadi ikut..sebab terlalu bz amik order kat kedai katanya...tapi tak kisahla..aku paham..dier pun bisnes gak..cam aku..time2 camni pun dier bz gak...nama kedai dier.....

ANEMONES
GOODIES and GIFTS sdn bhd
85-2a og business park
Jalan Tan Yew Lal
Taman Tan Yew Lal
58200 Jalan Klang Lama
Phone:03-77822124
03-77823124

Dorunk wat...apa yek...aku pun tatau nak cakap macam mana actually...ni aku tiru bulat2 dr business card dier...

FLOWER ONLY....huh??
CORPORATE GIFTS
WELL WISHES
OPENING ARRANGEMENT
NEW BORN
IN MEMORIES
SPECIAL OCCASION
GOODIES

Sila KLIK logo di atas untuk MAKLUMAT lebih lanjut...Tuu dierr SIAP PRMOT nih tauu FIRDAUS...:P..hiks..nanti aku letak logo ni kat sidebar skals..

Matila detail...detail ker??..nampak sgt aku tak paham sgt dier wat apa sebenarnya kan?..hiks...yg aku tau..kerje dier banyak sangkut paut ngan bunga..*matiker aku?..

Dah..terbabas lagi katanya kan...Since dier tak pergi..aku kuar malam tuh ngan MAMA jer..aku call Pijut..dorunk kata..dorunk g KLCC..pastu suh jumpa kat stesen hang tuah kul 9..Aku nak ikut..tapi bz banget kat kedai...aku tutup lambat malam tuh...matila dorunk bising agaknya..tunggu aku kat stesen Hang Tuah tak sampai2 katanya...

Horrornyer aku tgk org ramai kat stesen CEMPAKA masa tuh..*tak luper geng2 ponen2 di CEMPAKA..matila posing maut sekor2..MATILAH PARIO BENDERA..*pengsan...org beratur nak beli tiket jer..dah beratur sampai ke tangga bawah katanya...menangis aku tgk...Kitorunk turun kat stesen HANG TUAH...pastu menapak ke KLCC...SHAH POLA BEAR pun ada masa tuh..baru balik keje katanya..terus nak ker BB sambut MERDEKA!! katanya..patriotik sgt2 akak2 kan..suker sgt2s!..Ya Allah..aku rasa mcm naik kereta api kat Bombay jer sundell..tin sardin sgt2..yg penting..Wallet harus dijaga...mat2 rempit busuk dlm tren tuh kang bukan leh percaya sgt!..huh..*aku mmg anti betul ngan mat2 rempit..tatau napa...:P..Masa dlm train..sempat la borak2 kosong ngan SHAH POLA ngan kawan dier...Kawan dier sorunk ni ngingatkan aku pada ayung la...cam pakai ciklon..tapi bontot jer besar..tetek dier lak..cam tetek MAMA^PINKY...puting ajer yg timbul...LOL..kasut pun cam kasut MAMA^PINKY gak..yg ala2 ALI BABA bermasik sulam segala tuh..hiks..MAMA kata kawan Miss B...sebab dier pun keje TIME SQUARE gak...

Sampai kat HANG TUAH..igt nak ke KLCC..tapi biler sampai Bkt Bintang cam pack giler..aku cam horror lak..bila imagine KLCC cam mana nanti..terus cancel ker KLCC...aku malas nak carik MAKSUTIMAH tgh2 org ramai2 kat KLCC tuh..so aku ngan MAMA lepak kedai KAK ARA sementara tunggu kul 12...itupun hampir2 tak dapat tpr duduk..sebab KAK ARA pun penuh..bukan ponen jer ader..dak2 str8 ngan pookie2 pun ader..koser...depan kedai KAK ARA tuh ada kedai baru..aku tak prasan lansung..sampai la aku duk meja sambil makan...cuci mata aja katanya..hiks..

Aku sempat pergi beli t-shirt murah2..kat area BB tuh..sebab tetiba aku rasa cam tak sesuai giler babi aku pakai kemeja ngan seluar kargo putih tuh..mcm BANGLA jer...aku nyseal dan geram nak mampus plak..biler tgk diri aku dlm cermin...last2 time tuh gak..aku carik kedai jual baju yg still bukak...aku terus kebas sehelai...terus tukar time tuh jugak..cam biasa..taste aku harus la t-shirt itam..hiks..

Few minutes sebelum kul 12...aku terus ker Bintang Walk..nak tgk apa yg ader..mmg pack giler..happening sgt..suker pun suker..nyampah pun ada..mana tak nya...bebudak laki ngan pompuan cina yg main spray2 tuh..mcm org giler..tak kire siapa..dorunk main sembur jer..MCM PUKIMAK...geram tul aku..Ada satu family mat saleh yg tgh lepak kat situ pun kene sembur..wat malu kaum jer bebudak cina nih..MACAM SIYALL!!!..*matilah emo..

MERDEKA!!! MERDEKA!!! MERDEKA!!!

Lepas layan bungapi...aku igt nak ker ORANGE..tapi MAKSUTIMAH kata mlm tuh..dorunk nak ker NOUVO....Hmm..tpt tuh dah ler mahal..time2 "special day" cam ni..tatau la brapa dorunk naikkan harga...last2..aku ke BB sajork ngan MAMA...itupun lepas MAMA merengek...ngada2 tul...:P..Aku paling tak minat BluBoy tuh..dah la sesak..lagu cam SIYALL!!...tapi dah takder nak wat apa..aku ngalah gak ngan MAMA..mlm tuh cover charge 15 hengget...*tak nak kalah katanya ni...Ahh tak kisahlah...drpd takder buat apa...Mood aku cam dah ilang skek time tuh..sebab TAK SERONOK LANSUNG MERDEKA KALI NEH!!!...



PONDAN GEMUK O.K.U YANG BERANGAN TAPI HAZAB LAGI LAHANAT MCM PUKIMAK!!!...angin betul aku ngan sorunk ADIK2 OKU neh..mcm siyall..dah la tempat tuh sesak...tak kisah lagi..so aku menari kat tepi cermin tu jer...at least tak la..berlanggar badan segala...dah la mood aku cam ilang skek time tuh..kang..langgar punya langgar kang...ader pulak yg makan siku..so..aku nari tepi cermin ngan MAMA jer...Tgh feeling2 menari ngadap cermin ni kan...Tiba2..sorunk ADIK2!! CHUB ni..lau depan aku..tak kisah lagi la..last2..dier brenti depan aku...dan terus menari kat situ sajork...BOLEY??? HARAM JADAH PUNYA GEMUK SIALAN MCM GAMPANG LAHANAT SUNDAL SEGALA...BABI SGT!!...masa tuh aku tatau dier O.K.U lagi...aku tahan geram jer masa tuh...DAH LA LAGU HAZAB...PENGUNJUNG PUN SAMA HAZAB KATANYA...O.K.U!! katanya...elok la tuh...aku terus pusing tpt lain plak..takut tgn aku otomatik naik ke leher dier jer...few minutes after that dier blah..tak larat agaknya..maklumla...GEMUK NAK MAMPOS KATANYA!...*matila aku sound2 org gemuk..padahal diri sendiri chub lite2 ni...Aku takut dier dtg lagi..aku terus besandar kat cermin sambil menari...MAMPUS LA KORUNK SUMER NAK MENARI TAK LEY TGK CERMIN!!..ngan MAMA2 skalik aku suh sandar cermin jer...daaahh adik2 pathethic yg lain menari sambil terjengah-jengah cermin...aiyoo pathethic sgt2!!..aku hangin2 time tuh pun...menari cam org gila..still maintain..haha..:P..Owhh yer..aku kata dier O.K.U..pasal...tgh syok2 menari tuh kan...tiba2..DORUK BERCAKAP PAKAI BAHASA ISYARAT ORG2 BISU...dr dlm sampai la kat luar..dorunk wat hand action bagai...astaga...mcm ni pun ada ker??..sedih...wait2..maybe..dorunk bisu ajer kot...dinch pekak..tapi tatau la..kalau pekak?? tak ke hazab..:P...hmm...

Kitorunk stop dance kul 2 camtuh..sebab ader show...aku igtkan show cam biasa...ruper2nyer pertandingan MISS JUMBO...

Aku terus balik...:P

Aku luper tren tutup kul 2.30..aku g minum dulu...tiba2 baru prasan yg aku dah lambat...HAMPEH!!! sgt2...nak naik teksi..double charge pulak...EEEIII mmg cam HAMPAS skek mlm tuh aku rasa...nak tak nak..kitorunk naik cab jer...

Dlm menapak nak pergi tpt tunggu teksi sebelah..TIMES SQUARE tuh...tiba2..MAMA bagi idea giler...tersangat giler..tapi aku follow jer..sebab dah bosan nak mampus mlm tuh..drpd sampai umah awal...kitorunk decide..balik jalan kaki sajork dr Bkt Bintang..sampai pandan perdana...GILER TAK??..haha..aku kata kat MAMA...ok lah..hentam jer...tapi kalau tak larat...thn cab jer..dier kata ok jer...so kitorunk pun jalan...

Mlm tuh..eh..pagi i mean...ala2 windy skek...so kitorunk mcm tak penat...kitorunk leh gelak2..borak2..tepuk bertampar segala..dr BB sampai Cheras...cam tak penat lansung...sebab angin malam tuh sedap jer rasanya..hikhik...dlm pukul 4 pagi camtu..kitorunk dah sampai depan PGRM..time tu la..aku cam dah tak larat skek...tapi MAMA kuat lagi neh!!..hanjeng sgt tau..biasanya dier yg lemah gemalai segala...dier siap sound..."KUATKAN SEMANGAT PAPA!! SEMANGAT MERDEKA OK.."...hanjeng..:P..dlm kul 5 camtu..kitorunk pun sampai pandan perdana...singgah kedai makan...bantai maggi goreng double...MAMA lak..Roti Nan Cheese...pastuh tambah kentang goreng skalik...Botol besar air mineral..*matila detail..:P..melantak sakan aku ngan MAMA pagi2 buta..haha..lepas makan kitorunk ker CC...masa kat cc tu lah..aku wat separuh dr entry nih...Naik cab kedekut..perabih melantak n gan cc tak apa katanya...hahaha

Pukul 7 pagi..baru aku lik rumah...pastu tidur bergelimpangan...terbongkang segala..hahahaha

Tu lah dier...cerita mlm MERDEKA aku...

Biasa2 jer..tak seHAPPENING yg diharapkan..drpd hari MERDEKA!! Bimbo..hikhik..sedey sgt..wat entry pun..entry thn lepas katanya..hikhik..sedeyyyyyyy

MERDEKA!!! MERDEKA!!! MERDEKA!!!...:P

No comments: