Sunday, September 03, 2006

My Taste..:P~

Aku nak merapu..tapi aku tatau apa yg nak dirapukan..kecuali..aku dgr satu perkataan baru dlm TV ari ni..aku suker sgt2 perkataan baru ni..hikhik..

SISSYFICATION

SISSY+MODIFICATION=SISSYFICATION

MODIFIED BY A SISSY

Nak tau mcm mana??..tgk dlm cerita QUEER EYE FOR THE STRAIGHT GUY...SISSYFICATON SGT2S!!..Hiks..klaka sgt tau DIVA BESAR MISS J ALEXANDER..salah sorunk juri dlm AMERICA'S NEXT TOP MODEL...
dier la yg keluarkan perkataan ni kot...

Ok berbalik kepada title MY TASTE itiew tadi yer..hiks..Makin hari makin banyak plu2 baru..*baru ker..hiks..Meletup letup dlm MYSPACE...merembes ya amats! aku tgk pic2 dorunk ni..sini aku letak la skek..few pictures mat2 candieww dan jambu..untuk dikongsi bersama..kalau korunk berani..pergila pikat..ME?..neverla..Yer la..aku bukan handsome2..cantik2 mcm uols..ala2 hantar "HAI" jer..dibalas 3 4 perenggan terus kan..hiks..err kebanyakan gamba2 yg bakal dikeluarkan..100% tays aku jer..korunk2 yg tak taste..toksahla layan entri ni..hiks..

NABIL

ADAM

FENDY

WAN

ALDRED

ALI

SHAMIR

ZAIREE

gamba ni paling aku suker..dier punya renungan tuh..perghh bahaya sgt! haha..boleh tembus ke belakang katanya...

Eh dah la yek..ikutkan banyak sgt..hik..tapi lenkali sajork..tapi bukan gambar yg aku tays sajork yer..yg "tak taste" pun mrasa kuar kat sini..tunggu jer la..bila aku rajin..muahahaha..

No comments: