Tuesday, August 29, 2006

Apakah Ertinyer Semua Iniewwwww

Pening pala aku sundell...ada 2 bende yang menarik perhatian aku hari ni...

Overla nyahh..lagu NEGARAKU pun dinch hafal katanya...Wat malu jer..aku tgk dier nyanyi lagu NEGARAKU kat TV ari ni..dah lah nyanyi sambil tgk lirik...*kat kertas ker tgn tatau lar...Pastu tergugup gagap segala..kalau org lain...Lain cerita la kan..ni POLITICIAN..Kejisss...dah la tahun depan nak naikkan tol lagi...koser la uols ni..tarik wig baru tau..

Ni lagik satu..Aku tgh feeling2 cuci mata..nak usha mamat2 cando yg baru untuk Di ADD kan..dlm mespes..sekali terjumpa satu pic neh...Mcm pernah Ku lihat saja muka ni..Tapi di mana yer???..Owhhh AF4..No wonder la dinch hengat..AF yang latest nih..cam HAZAB skek katanya..anyway...SESUATU tak..Tuan punya mespes ni PLU..tapi tak adil la kan..kalau aku kata si Pejal ni PLU..tapi..MOTIF??? TGN UOLS DI TEMPAT YG SAMA MCM MASA DUDUK SEBELAH HAZAMA DULU??? MOTIF??????..Kali ni..tgn dier betul2 di tempat yg spesifik yer...hahaha...yg KEJI nyer tuh..AKU MAKAN HATI...*pengsan...

No comments: