Tuesday, August 29, 2006

Besday IZ


What to write...what to write... Sowila Uols..lambat Hapdet..bz skals katanya..Yg si BIMBO duk melangut bising2 kat TB suh apdet ni kenapa??..uols igt aku takder kerje nak entertain uols ngan blog aku ni jer ker??...*matilah maki pembaca katanya...IMAH sgt2..wakakaka

Pagi tu kat tasik..modal cikpat melimpah-limpah leyy..hiks..sampai kat umah MAKSUTIMAH terus tersekat katanya...*matila empangan...hiks...aku sampai umah MAKSUTIMAH pukul 6 pagi ..kesian SUE...terkulat-kulat bangun bukakkan pintu...AMIRA mcm biasala...time2 tidur pintunyer diketuk-ketuk mrasa la kena maki..huhu...sib baik si BIMBO ngan ISIS tak naik sama..kalau tak..matilah semua...haha

INVITATION...
MAMA...yg dapat invitation tuh dr IZ sendiri...dier dapat msg tuh 3 ker 4 hari sebelum 26 ogos...IZ buat jamuan tuh kat hotel TIME SQUARE...aku sebut JAMUAN yer..sebab nak kata parti..kadang2 aku rasa mcm tak meriah pun...tapi bukan tak best yer...BEST sgt...Ramai jugakla yg datang...teringat jamuan hari jadi ABG SAGI dulu..kat hotel TIMES SQUARE jugak...

DRAG...
Aku cadangkan kat MAMA...nak tak kalau dier pegi jamuan tuh...as ALEXIA..hikhik..dier kata cam best...so..mcm2 la kitorunk plan...*matila last minit...semua mcm takder masalah..dr baju ker cikkap...tapi kurang satu jer..WIG..matila aku sana sini aku tanya...

"Ader wig tak uols""Boleh pinjam wig tak uols"
Matila pathethic...matila desperate housewives....:P

Of course la takder sapa nak kasi kan...kalau aku pun..aku tak kasi...sah sah bende tuh jadi mangsa haru haruay menjang...hmm...lagi pun dapat dekat yg tak pandai jaga...menangisla tuan wig...Nak suh MAMA drag tak pakai wig pun..rambut dier baru jer dipotong...pendek sgt...so..kitorunk decide..ABAIKAN ajer la...banyak sgt dugaan...

BIMBO...
Aku ajak MAKSUTIMAH n family...tapi dorunk tak nak g..sebab dorunk dah plan nak g ORANGE sajork...mrasala aku gerak ngan MAMA jer...tapi tup2...si BIMBO pun dapat invitation tuh dr ABG PUT..pemenang award apa yek?? WIRAMA?? VETERAN?? matila aku tak amik port lansung pasal award tuh..aku pun tatau kenapa acara2 bagi award ni diwujudkan....

What???...Owh....berangan jer.....ok..
Ehem...

Bimbo kire cam excited jugak la pasal jamuan abg IZ neh..sebab dier telah diSound..."Tak Glamour" sebab dinch dapat invitation...Tapi2 last2 dapat jugak by SMS..so mrasala si BIMBO nak kekwat balik dekat org yg sound dier tuh...mrasala aku tgk 2 org pondan TTS dekat jamuan tuh...hahahaha...matila aku lepas ni kene maki...Owh yg penting..JAKET BULU2 si BIMBO menjadi rebutan ponen2 kat jamuan tuh...cantik uols...mmg cantik...18 hengget saja..tapi meletup..aku tak kisah sgt2 pasal harga janji cantik..*matila berapa kali cantik...Aku pun pakai jaket tuh uols..tapi bukan pakai kat badan la...buat tutup kaki aku jer..sebab sejuk sgt dlm hotel tuh...*matilahhh akuu!!...hikhik..

Aku patutnyer jumpa BIMBO kat McD BB...pukul 6.30...tapi aku BZ sgt2 kat kedai...so aku call dier bagitau dier aku lambat...AT LEAST AKU CALL BAGITAU k..bukan diam sajork mcm KAKAK ko tuh..emm...Dier ok lagi..dier suh dtg BB kul 8.30...PUN TAK DAPAT JUGAK...BZ ya amats sundell...postpone lagi...kul 9.30...PUNNNN FAILED katanya...matilah..si BIMBO mesti stok2 sumpah seranah bagai kat aku ni...pasrah jer lar...last2 aku kata...aku sampai kul 11...Tepat kul 11 aku betul2 kat TIMES...aku call dier suh menapak ke TIMES SQUARE jer...jimat peluh aku kan..dr menapak sampai ke BB...LAST2 DAH NAIK ATAS DAH PUN...aku nak marah pun aku yg lambat kan..so..biaq pi lar...

TETAMU...
Masuk2 hotel jer...aku terus nampak rambut KIE dulu..voleyy...KIE kan suker rambut tinggi2 ni..kadang2 aku teringin gak nak tgk rambut pesen lain..tapi pesen tuh yg dier minat kan..tapi sukatilah..bukannya tak cantik pun..cantikk uols..cuma kadang2 bun dier tinggi melangit..dagu pulak tajam kebawah...*matilah aku imagine yg bukan2...

Gambar Hiasan Sajork

Siap dapat award lagi nih...apa yek...DA WOMAN???..bih kurang camtulah kot...In case ader yg tak pergi jamuan tuh yer...dorunk ader dress code tau....Hitam for TOP...Putih for BOTTOM...HitamPutih for FLEXI..Aku sentap sebab tak sempat beli apa2 pun untuk jamuan tuh..so mrasala pakai baju LAMA..sentappppppppppppp....Hmm..tapi aku sempat la belikan baju baru untuk MAMA..sebab dier takder baju putih lansung...Seluar Jeans kaler putih yg aku belikan untuk dier dulupun hilang kat NURI...sentappppp..bukannya murah seluar tuh...Hmm..

Eh..mcm biasa aku terbabas kan..aku nak sebut pasal tetamu kan??..bab2 pesen sat lagi...siapa yek yg aku kenal...kat situ...of kos la..geng2 CAHRLIES HANJENG yg lama...
SPIN..*spin makin kurus skarang..sentapp aku...BIMBO..n ME...hik..lama tak berkumpul ngan deyols ni..Sapa lagi yek...
AZRI..*Motip?? baju putih?? harusla sentap KB aku sorunk tuh..tgk AZRI berbaju putih...hiks..Tapi yg penting..Badan AZRI mcm makin "sedap"..rajin ker jim ker uols..matilah aku Teruja aikit tgk badan AZRI mlm tuh..*matilahh konfessi!!...
ADAM..*adam pun makin kurus...preparation untuk show katanya...Tapi dah dicancel...harusla turun lagik berat badan ADAM...cian dam..takper nahh SAVE THE BEST FOR THE LAST KATANYA..hiks...
EIFFLE..NICK...NAOMI..*Sker tgk naomi..hiks..KEZA..ABG SAGI...err Abang sagi dah kawin kan??..erm..sapa dgn dier tuh???..emm..igtkan dtg ngan bini...tapi dtg ngan "bini" lain..leyy...tiba2 teringat customer baju melayu aku...ZACK..hiks...pendek kata ramai la yg dtg...Sowi sgt2 IZ..aku dtg bawak perut jer...*matila keji...Yg penting makanan meletup k..bagi kaki2 santap mcm aku nih..malam tuh mmg heaven...sah sah aku bantai kek coklat dgn banyak skals...hiks...Tapi bantai kat dapur jer ngan BIMBO...yerla..aku bab2 jln tgh2 ruang tamu sambil pose hensem...mmg tak reti uols..bukan kekwat..cuma aku ni mmg jenis yg tak pandai nak beramah mesra ngan orang...aku berkepit ngan MAMA atau KB2 aku sajork...tapi bukan sombong yek..:)

KAKAK SPIN...
Sonok dapat beramah mesra ngan SPIN..last time jumpa dier...kat ORANGE tapi dapat dapat borak sgt2..sebab aku mengKEKWATkan diri atas stage masa tuh...sowi spin...

SPIN>>"Kenapa Y makin lembut ni Y"

Sentap....Sentap....Sentap...Tapi tak kisahla kan..depan2 dorunk jer...kalau kat luar aku pun "normal" jer mcm orang lain jugak..voleyy..hahaha...Sah2 aku jadi mcm ni..sebab terpengaruh ngan uols2 jugakkan?? so jgn nak mempertikaikan perilaku aku k...*matilah aku kene smash balik..Sah2 uols senior kan??...

Aku igt lagik..1st time jumpa SPIN depan BBar...dah makan penumbuk sebijik..*eh penumbuk ker?? tak igt...maklumla masa tuh aku jantan lagik..ehh SKANG PUN JANTAN LAGIK K..pantat sgt2 tau...Dah kecik skek badan SPIN...tapi dada menten LEBAR nih...emm..tapi tak kisahla...Uols pakai CikDura yek..aku tatau la apa yg nak dimalukan biler citer pasal CikDura ni...aku makan cikdura takder paper pun...yg penting berat turun..Lepas ni kalau ader duit nak beli lagik...sebab ari tuh tak cukup turun beberapa kilo jer...Aku rasa SPIN dah serik ngan cikdura biler teringat ZAMAN JAHILIYYAH dier dulu kan...matilahh aku!!!...Ini bukan efek CikDura yer SPIN..ini ikhlas dari hati..leyy..wakakaka

Thanks yer KAK SPIN sebab pinjamkan camera..yerrr aku mmg pathethic sebab takder camera apatah lagik phone...kalau ader rezeki nanti..aku kebasla sebijik...aku tau..ramai yg nak cikpat ngan aku kat phone so that..aku leh publish masuk blog kan???...hiks..Err...GAMBA HAZAB aku tuh jgn luper yek kak...Matilah SPIN muntah darah segala tgk pic aku dlm tuh..yer la uols...aku ni tak hensem..jauh sekali cantik macam uols2 semua...tak payah nak edit2 sumer stok2 natural sajork..sujuddddd...Err...SPIN pakai ALL BLACK yer malam tuh..emm...cuma dier tak ngaku dier pakai G-STRING jer...motip tak ngaku?? sah sah dulu uols tayang cikibonbon bersulamkan G-STRING kat cam dulu..*senang nak selak katanya...OPS!!...perlu larr laser melaser ngan si BIMBO pasal g-string kan??..Yang penting yer...Yang penting..takder sapa pun leh celen g-string bergulung Kak Long Zacky...*matilah aku!!!!!
Lagi satu Yang penting gambar kiter BER-3 tu yer SPIN??..:-) thanks nonok..

Friends Forever..

TASTYY...
Banyak yg tasty masa jamuan tu uols...TERUJA sgt2 aku time tuh..hikhik...Tapi cam motip??? takder yg fully bottom???..i mean...ader yg pakai all white tapi tak banyak...sumer pose2 flexi katanya...biasanya kalau aku la kan...flexi2 nih aku sound bottom jer...ader yg ngaku flexi sebab nak wat dorunk nampak jantan sikit...sebab fully bottom biasanya sissy2 jer yek...OVER LARRRR...hiks...yg betul2 menarik perhatian aku mlm tuh...IZZ_ADI..tukang sambut tetamu IZ mlm tuh...tatau la napa kan...dier nampak COMEL nak mampus malam tuh...hikhik..*matilah konfessii!..tak baik lalat2 speku tau..Maybe aku suker tgk IZZ_ADI mlm tuh sebab dier sempoi jer...tak mcm org lain yg pose giler babi kat jamuan tuh kan..salah satu sebab aku minat MAMA dulu pun..sebab dier pun ala2 SEDERHANA jer tu sebab aku suker...emm..jgn salah tafsir yer IZZ_ADI...aku cumer nak puji ajer sebenarnya...hiks...

Tapi yg pentingg...Malam tuh ader org berani mati...ajak MAMA cikloi dier depan aku...KEJISSS KEJISSSS KEJISSSS...eh..actually tak la keji kot..kalau MAMA tuh single...cumer mmg keji la kalau dier tau aku ni kapel MAMA..tapi still mintak blowjob kat MAMA..tuh mmg keji la...Aku mmg dah lama perasan yg mamat tuh usha MAMA...amik2 gamba segala...*matilah mak esah!...Masa dlm bilik pun ajak MAMA menari sama..tu tak kisah lagila...actually bukan dier ngan MAMA jer menari time tuh..aku ngan BIMBO pun menari sama dlm bilik tuh..makin lama makin ramai yg join...Tapi ikutkan aku tau niat MAMAT tuh siang2 dah kenapa dier ajak kitorunk menari dlm bilik ramai2 tuh...*eeeiiiii 18 sx sgt...cuma nasib dier tak baik lar...org yg dier tayss...dah jadi hak milik kekal aku katanya..leyy..hikhik Eh..tapi MAMAT tuh taysty tau uols...emm....

ISIS...
Aku cam dah lama gak kot..kenal ISIS..since show TERpijak burung kat MT dulu tuh..cuma mlm ni baru la bertegur sapa..sebelum ni..dier yg rajin anta komen kat Myspace..Blog segala...aku pun sekali sekala anta komen kat blog ngan Fotopages dier..Tapi dah lama dier tak update pic terbaru dier dlm fotopages kat aku...Taku kene carut dlm blog katanya..volleyy..haha..overla SIS..kalau takder org carut nanti nan ado improvement la uols..*matila aku menjawab...eh lagi satu..

"dah berbulan bersama sama berblog together .... tak pernah nak hantar comment kat meks kan! tetap meks yg kene hantar komentar dekat ko kan!!!" -ISIS-

Hahaha..tuu dier comment yg aku dapat dr ISIS dlm mespes..org2 lain tertunggu-tunggu comment dr ISIS kat mespes...ISIS sajorkk yg tunggu comment dr aku sampai terpaksa sound aku dlm mespes...KO ADO??? NAN ADO katanya..wakakakaka Jgn Mrah yer SIS..hiks

Aku suker tgk baju ISIS mlm tuh..Rambut meletup..*makan hati aku tgk rambut ala2 NAIMA itieww..hiks..t-shirt meletup..tapi sampai kat seluar jer aku cam..nangis dalam hati jer...aiyooooooo SELUAR APAKAH ITIIIEWWWWWW????..ehem...nak kata tak boleh nanti ouls kata aku hanjeng kan..carut suka2 jer..tapi ntahla uols...Bahagian atas uols nampak besar..VAST sgt2..tapi biler tgk bawah...kecikkk jer...kadang2 tuh aku takut ko jatuh jer..sebab kaki uols nampak FRAGILE sgt2..leyy..kurus giler..tang kurus tu tak kisahla..sebab kaki pompuan mmg kecik2..cumer kena la pandai cover dgn seluar atau skirt yg sesuaii kan kan kan??..barula nampak balance atas dan bawah..matilahh aku pasni kene petir...

Gambar Hiasan Sajork

TAK CLUBBING...
Ha'ah..aku tak club malam tuh..sebab takder duit..sentappp...sumer dah gerak ke club...tinggal aku BIMBO..MAMA..ISIS dan..ntah berapa org lagi lar..boleh dikira...Lepak kat hotel tuh sampai kul 3 pagi...sambil buat nescafe panas...sebab sejuk sgt time tuh...Itupun terpaksa berebut ngan BIMBO sebab tak cukup creamer...leyy...sedih sgt2..Ish..teringat kek2 coklat kat hotel tuh lar....sebab dah pukul 5..aku masih tak makan lagik...hmm...

Aku dapat tau malam tuh..ader club baru dibuka untuk fefonens..kat NOUVO...wah..makin merris club2 PLU kat Kl skang..keless..tapi..masalahnya..bukannya ramai sgt PLU yg kaki clubbing sampai dier nak bukak 2 3 club...ader brapa club yek skang...BBOY..LIQUID..ORANGE..ELITE...skang yang latest NOUVO..hmm...Opening NOUVO untuk PLU mlm tuh dorunk kata 15 hengget jer..no wonder la MAKSUTIMAH yg pergi ORANGE mlm tuh kata tak ramai orang kat sana..sedehh..

Kitorunk lepak kat Hotel tuh tak lama..sampai kul 3 jer..pastu aku ngan MAMA ikut ISIS ngan BIMBO ker MALIBU...Dah pakai baju VAST2 takkanla nak pose kat hotel yg takder org pun..kata ISIS..nak gak tayang2 kat MALIBU...ngan TASIK segala..

JALAN2...
Kitorunk gerak ke MALIBU naik kereta ISIS...Sumpah aku taktau yg ISIS naik kereta sampai la aku ikut dorunk pergi tpt parking keta...hiks...Kitorunk lepak kat MALIBU dulu...aku teringat satu statement dr ISIS on the way ke MALIBU..

"GAYBOY2 YANG BARU2 NAIK HAZAB-HAZABLAHHH..." -ISIS-

Kahkahkah..aku suker suker suker...Takder la aku nak kata aku setuju...cumer kalau aku....aku tgk sumer GAYBOY2 yg baru2 naik nih..sumernyer...KEKWAT2..ngalahkan diva...Loya tekak aku tgk dorunk ni kenkadang...BIMBO masa tuh dah penin lite2..tak saba nak balik katanaya..kitorunk bantai minum milo ais sementara ISIS tayang baju dier satu MALIBU...

Over taw AREZEO..SD..sumer mcm takut2 nak cikpat depan aku kan..sebab takut kuar blog katanya..hanjeng sgt2..hahaha..Over skali lagik taw..sebut2 nama blog aku tgh2 malibu..aku takut ader org simbah aku ngan air jer..yer la..aku sorunk ajer yg ader blog carut terang terangan kat situ..hahaha..leyy...dah puas ISIS pose kat situ..kitorunk gerak ker tasik plaks..ikutkan aku nak balik rumah terus sebenarnya..tapi since ISIS nak ke tasik..aku terus follow jer...sebab leh la dier tolon antarkan ker umah MAKSUTIMAH..motifnyer?? nak ker AMIRA cafe lah..menyiapkan entry katanya..hahaha..

TASIK...
Meriah tasik permaisuri mlm tuh..Eh..ker PAGI yek..whateverla...yg penting..aku seronok...apatah lagi ISIS..dapat tayang baju katanya...BIMBO lepak dlm kereta jer..sebab dah capek banget katanya...aku cam biasala berkepit ngan MAMA jer...aku dah tak berapa igt dah..apa yg jadi kat tasik mlm tuh..korunk tgkla entry aku panjang mana kan...dah nak2 abis ni..kepala aku tingtong plak...

Yang penting...Aku suker tgk AREZEO..bawak ole2 dr INDON untuk kawan2nya kat sini..maybe org tgk kerepek keropok segala tuh bende yg sempoi jer..yg penting AREZ tak luper kawan2nya kat sini...That's just SWEET..:-)..

Bila aku tgk AREZEO tayang album2 dier kat kawan2 kan..aku terus teringat SUNIYO dlm citer DORAEMON tuh uols..dier kan kalau g jalan2 ngan family...mesti dier tunjuk gamba2 segala..nak "TAYANG" katanya..leyy..cume bezanya AREZEO ngan SUNIYO..AREZEO bawak something untuk kawan2 dier kat sini..tak kisahla bende tuh kecik sekalipun...Harusla..ADAM pas ni nak lawan balik katanya..leyy..haha..*matila batu api

Tgh lepak2..makan kopok..nampak sorunk mamat ni...CANDOOO SUNDEELL..puji punya puji..rupernyer budak tuh pergi kat BIMBO...ruper2nyer mamat tuh BF dier..owh ok..*matila makan hati..Tapi..dgr2..dorunk nak clash?? yer ker??..mamat tuh pergi jumpa BIMBO pun pasal nak mintak handphone dier balik...betul ker??..*matilah majalah mangga..hahaha...ker mamat tuh tak puas dgn ciknek bengkok ker kanan BIMBO??..*MATILAHHHH AKU!!!!...Tak kisah la..yang penting baik BIMBO atau MAMAT tuh..2 2 nyer cantikk..petik jari sekali jer..berderet yg menunggu kan??..hiks..

FIBSSSSSS..TOLONGG..FIBSSSS!!...si AREZEO gatal mulut tau..bagi tau MAMA ROZA (yg ader kat tasik jugak masa tuh)..pasal aku ngan blog aku...aku mcm dah kempot lite2 dah..sah2 aku penah kuarkan gamba MAMA ROZA kat blog aku kan...cuak skek aku time tuh...Tapi aku tatau la MAMA ROZA igt ker tak apa yg AREZEO bagitau tu..manala tau..dier igt bende tuh untuk mlm tuh sajork..esok2 dah luper..maklumla..dah tua katanya..*matila nyanyuk..

Yang KEJI..bukan yang penting yer...YANG KEJII...MAMA ROZA taste kat MAMA..volley???? KEJISSSSSSS KEJISSSSSSSSSSS KEJISSSSSS...depan2 aku nih...dier leh sound..TAK TAHAN TGK MAMA katanya...bolley??? KEJISSSSSSSSSS KEJISSSSSSSSSSS KEJISSSSSSSSSSSSS...eeeiiiiiiii yuckssssssss...serious uols..aku nak muntah...dah sah2 masa MAMA drag kat BB dulu..dier puji2 kata MAMA cantik segala kan...tiba2 mlm tuh..dier leh kata dier merembes tgk MAMA..KEJISSSSSSSSS KEJISSSSSSSSSS KEJISSSSSSSSSSS...dah sah org tua ni NYANYUK tau..dier tau tak MAMA tuh pernah masuk pertandingan MISS2 segala..Dier tatau ker MAMA pernah drag segala???..HMMM KOMPEM NYANYUK ni..KEJISSSSSSSSS KEJISSSSSSSSSSS KEJISSSSSSSSSSS...pheww...

Kitorunk lepak kat situ sampai kul 6 kot..pastu ISIS hantar kitorunk balik umah MAKSUTIMAH..owh yer...aku rasa cam wat ISIS sentap jer pagi subuh tuh sebab suh letak kereta dier kat luar..sowi yer ISIS..aku tak terpikir lansung pasal dier nak turun bawah tengahari buta dlm keadaan mcm tuh...sian ISIS..aku tau dier pun capek jugak..pagi tuh..sowi sgt2 nahh..

K la uols..letih aku nak merepek lagi...


Cantik tak gambar nih..si BIMBO la..ngedit2..aku tak reti edit2 nih..apa2 pun aku suker pic neh..hiks..sweet..

No comments: