Wednesday, August 23, 2006

SELONOKNYAAA


Hikhik..Hari ni lepas layan sorunk customer kan..aku rasa cam..ntah.."PERASAN" sgt2 noks..hik.. tapi takper..sebab seronok..muahahaa

Ader sorunk customer laki2 neh..tempah baju melayu kat aku...baju Nikah katanya..siap wat sulam segala...cantik uols baju tuh..*matilah masuk bakul angkat sendiri katanya..sah2 aku yang buat kan..hikhikhki..nama dier ZACK sundel...BUKAN ZACK DARIL yer..ops!..matilah aku!..hik..umo dier aku rasa dlm 27 atau 28 camtu la kot...tinggi 180cm..sama mcam aku..*matila stats..hahaha..candonyerrrrrrr menci tau..very the ala2 bubly la dier punya personaliti..pastu pakai spek..kuning langsat...misai lite2...ceria jer manjang..pastu cerewet...tapi takderla sampai menyusahkan aku kan..*matilah detail...tapi sayang...dah nak bernikah dah katanya...tapi tak kisahla kan..tunang dier pun cantik uols..bagai pinang dibelah 2..cuma pinang sebelah lagi tuh..(pengantin pompuan) aku rasa cam nak belah 10 jer..ops..hahahahaha


Masalahnyer dr 1st day dier tempah baju kat aku..sampai la tadi..suker sgt tau nyakat aku...Tapi 2 kali dier dtg mula2 tuh ngan tunang dier...dier laser2 aku jer...tak lebih2..sebab ader tunang katanya kan...aku ingat lagi...

ZACK>>Kenapa ko kerje jahit yek...*sambil senyum2 comel..eeeii geramnya..
[Y]>>family business la bang..lagipun dah blaja tak tinggi..menjahit lak terer..saya tolong la mak saya wat kerje ni..*sambil jeling...

Masa tuh aku tgh pasangkan butang baju melayu dier..Aku tak perasan lak masa jahit tuh..jari kelingking aku naik..pose2 pinky katanya...pantat sgt2..

ZACK>>pehh..melentik jari tuh..ele le lehh..sambil cakap kat tunang dier kan...
[Y] >>La..bih tuh cam mana...kang kalau kasar kang..rosak plak baju melayu ko kan..

Aku cover cam biasa jer..bab cover2 ni..aku mmg nombo satu..kan IMAH kan??..hikhik..

ZACK>>Tgk tuh..urat pun tak naik ni...halus jer..*sambil senyum2 sakat lagi..cantik gigi dier sundellss
[Y] >>Bih tuh...Abang nak kata saya lembut arr...sial jer..mmg camni cara aku wat keje dr dulu..*daahh abang katanya kann..pastu aku pulak..matilah aku terkulat-kulat...
ZACK>>takder la..elok arr tuh..kalau baju tu tak cantik kang..aku gak yg bising kan..
[Y] >>Tau takpa..dah tuh diam arr..*yer la..since dier ni terlebih ramah sgt orangnya kan..aku tak takut la nak sound lite2 kan..haha

Try punya try...dier kata poket tuh kecik plak...so terpaksa la tinggalkan baju tuh untuk beberapa hari..sebab...nak sulam balik yg baru...so..ambik masa skek...

Pada suatu hari...baju dier pun siap...:P..*matilah bahasa...aku tepon dier suh dtg amik baju..*Yayyy ader nomot tepon..:P...Dier pun datang..BERSEORANGAN..

ZACK>>hai..buat apa tuh..:)..
[Y] >>Gali kubur..:-
ZACK>>Ihikhik..loyar buruk lak ko kan..baju dah siap kan?
[Y] >> :-)..dah..tu hah..gi la try..

Dier pun masuk fitting room..

ZACK>>Eh fitting room ni takder kunci ker...*matila takder selak..
[Y] >>Tak takper..aku jaga..ko try jer la..
ZACK>>Jangan intai plak..sambil senyum nakal..
[Y] >>Pehal plakk aku nak intai ko!..pakai la cepat!! banyak kerje lain nak buat ni..
ZACK>>Ihikhikhik...*pun ketawa jugakkan lepas aku sound..

Tiba2 dier keluar...

ZACK>>tolong pasangkan butang..leh tak..



I was like..MOTIF?????????? Butang bungkus dier tuh..TUTUP MATA PUN BOLEH PAKAI SENDIRI..tiba2 gatal suh aku pasangkan..Hari tu depan tunang..takder plak suh aku pasangkan..tunang dier pun tak pasangkan..*matila i'm an honoured katanya...erm...Tapi takper..aku suker...MRASA LA PENGALAMAN 4 SAAT YG PALING MANIS DLM HIDUP...matilah perasan lagi...Aku tau dier tgk str8 kat mata aku..tapi aku tak pandang pun...tapi aku tau la dier pandang2...sambil senyum kan..*matilah mata hati..hahahahaha

Terus lagu PCD-BUTTONS berkumandang kat dlm hati...leyy..

Sambil pose2 depan cermin...dier tanya..

ZACK>>Ok tak ko tgk..:-)
[Y] >>Ok jer..
ZACK >>Tapi bahu dier cam jatuh jer..:-
[Y] >>Mmg la bahu baju melayu jatuh skek..kalau naik..mmg ko tak leh sarung punya...kalau dapat sarung pun..baju tuh nanti jadi fit..(ketat skek)..
ZACK>>Cuba ko pakai..ko pakai mesti hensem punyala..dada ko lagi besar dr aku..
[Y] >>Hah?? ye ker..aku rasa ko lagi besar...*sambil tgk cermin..
ZACK>>Ele lel leleh..tgk cermin...suker la tuh..org puji..ihikhik...

Gaya dier sebut Elelele...Tu very the manja tau..cam nak sakat2 manja gitiew...

Tapi cam biasa aku tetap pose jantan kan..

[Y] >>Ah sudah la ko...Abih ok tak ni?..
ZACK>>Ok arr..jap aku salin balik..pastu ko bungkus arr..

Pastu dier wat hal lagik...Orang biasa salin baju kan..dier salin habis2..baru kuar fitting room..ni tidak...dier dah bukak baju melayu tuh...dier bukak pintu..dier kasik aku..dgn takder baju kat badan..SAMBIL SENYUM...Tuh..kire ok lagi la kot...Pastuh..dier bukak seluar tuh..dier kasik kat aku lagik..kat pintu..kali ni..dah pakai baju..tapi TAK PAKAI SELUAR lagik..nampak la peha hairy lite2..*matilah aku dah merembes dlm diam...Tapi tak la nampak semua..sebab dier bukak pintu separuh jer..SAMBIL SENYUM LAGIK..kali ni nampak gigi..over taww...

Pastu aku lipat la..baju melayu dier..minyak wangi apa yg dier pakai tatau lar..tapi melekat kat baju tuh...teransang pulak aku biler bau baju tuh..hishh kejis..

Dgn zip separuh jalan..selaur jeans tak berbutang...tali pingang terjuntai-juntai..dier pergi depan aku...pastu baru start pasang apa yg patut..Betul2 depan aku dier zip seluar dier...sambil ingatkan..yg dier dah bayar habis untuk baju tuh...Dah siap bungkus..kitorunk pun bersalaman...dier kata...

ZACK>>Selamat hari raya..*sambil senyum comel2 nakal dier..aiyoo ntah berapa kalai aku kata dier senyum kan...CUTE NAK MAMPUS sundell...*sekali lagik aku salahkan diri sendiri sebab takder handphone kamera..:P
[Y] >>Ko kenapa...puasa pun belum..:-)..SELAMAT PENGANTIN BARU..jaga bini baru tuh baik2..Jgn menggatal lagik..:P
ZACK>>Ihikhik....*dier ketawa...

Hmm..matilah aku..perasan sgt2 kan..hikhik..tapi takperla..aku suker...Apa la aku nak buat ngan nomot telepon dier ni kan?? hmm.......

No comments: