Thursday, September 21, 2006

Hahahahahaha

Tak tau la kelakar ker tak..Tapi ader few things wat aku tergelak today...

KLfm..
IS la yang pasang..PUNDEKKKKKKK LU..

Uols tau la kan...Orang2 melayu ni suker kan..nama2 kan kuih atau kain..atau whateverla..ngan nama2 yg dorunk suker..

Contoh mcm..
Katalah...Blog aku meletup-letup kat mesia kan..harusla kuar kain y2gay..kain [Y]..kuih MAMA..segala kan...LOL..
CONTOH SAJER YER SUNDELS..hahahaha...nak berangan pun taley kan..mcm ke sial..

Ehem...Tadi kat KLfm..dorunk cerita pasal..nama makanan yg bakal Femes kat pasar juadah sekita KL nanti..aku tatau la pasar juadah mana kan...yg penting..korunk ingat nama makanan ni baik2..

  • TAHU SUMBAT AJERLA BEDAH
  • MURTABAK AYAM DEN LAPEH

Paling lahanat..

  • MURTABAK DARAH DAGING KU....
Mcm ker sial..siapa yg selera dgr nama Murtabak Darah segala tuh?? KEJILA pepetzz LOL..Jangan tiba2..ader orang jual kuih...
  • APAM BALIK SITI
  • BATANG BURUK DATUK K
Matilah set2 kahak aku jer kang katanya..wakakka..

Yang tu satu...

Tadi ader sorunk kawan aku ni datang kedai..budak sabah..EZRY nama dier...CANDO SUNDAL!..err 19 tahun tak silap...dier ni..kalau turun kl..mesti datang kedai aku..."rindu" katanya...OPS!! sori terbabas...bab EZRY entry lain nah..hikhik..

Masa berborak ngan dier ni..pun aku bantai gelak gak..

EZRY : Esok aku gerak ke sabah weih...Tahun depan jumpa lagi la yek..

AKU : Ko puasa ngan raya kat sana ker??

EZRY : Ha'ah..sana happening skek

AKU : Weih..kat sana..makanan dier sedap2 ker??..Sama mcm kat sini tak?

EZRY : Nampak sgt ko terperap kat sini jer kan...Makanan kat sana..sama best gak arr cam kat sini..lagi murah aku rasa..

AKU : Ko makan tak Ulat kaler putih yg selalu aku tgk dlm TV tuh?..

EZRY : Ish..ko giler ker??..Apa ko igt..asal org sabah serawak..main bantai makan merepek ker??..Giler arr aku tak makan arr bebende tuh...

AKU : Owh..manalah aku tau..kot2..kat pasar juadah ko nanti..ada jual AGAR2 ULAT ker..KARIPAP CENGKERIK ker kan??..LOL..

EZRY : LOL..sial jer..babi ko kan...eh tapi kalau sesetengah orang kampung kat sana kan...cam kawan aku sorunk ni..aku taktau arr kenapa..dier kalau nampak anjing hitam..dier mesti kejar anjing tuh...dier bantai ngan cangkul..pastu dier bakar..MAKAN..

matilah loya..:P

AKU : Hok alo..aku rasa kalau dier datang KL mesti heaven giler kan..LOL

EZRY : LOL

AKU : Terus bukak kedai hotdog neh...LOL LOL

EZRY : LOL..mcm sial..LOL..

MAK : Long..Gelak2 kang baju tak siap..mak nak satu hari 4 5 pasang mesti siap tau..

matilah iklan katanya...

EZRY : Diorang kat sana kan..yg laki arr..kalau tgk laki lain lagi hensem lagi dorunk..dorunk jeles giler..dorunk siap jeling nih...Dorunk tiap kali tgk aku balik dr KL..mesti stok usya dr kaki sampai kepala punya..pastu jeling jer..Tapi ader gak yg tanya...mana beli baju ngan suar..sumer stok nak tiru aku arr..

AKU : Puki ko arr..nak perasan hensem la tu kan..

EZRY : Tapi paling aku tak larat tuh..ader sorunk mamat ni..org panggil dier OM..Hitam gilerrr sial..aku panggil dier Nigga Malaysia..LOL...dier ni giler babi perasan hensem tak hagak2..depan2 aku ni..leh nak ngorat awek aku..Kire cam kat kampung tuh..dier rasa dier ensem arr...padahal..ko tau tak..bende putih2 yg selalu ader kat hidung tuh..apa nama dier??

AKU : Ntah..bintik2 hitam kot..tapi bukan hitam pun..putih ada la..aku tak paham napa orang panggil itam..LOL..

EZRY : LOL..hah..yg tu arr..ko tau tak..bintik2 hitam si OM tuh..bukan putih lagi dah..dah berkerak dah ni..kaler hijau lagi nih..mcm sial..dah la lubang hidung dier besar giler..aku rasa..kalau dier bersin..baik ko g jauh2..aku takut biler dier sdut balik..ngan kepala2 ko masuk hidung dier..

AKU : LOL!

EZRY : LOL

Pantat giler..carut kawan kampung sendiri...sib baik ko cando EZRY..hiks..By the Way..aku rasa kan..si EZRY ni ala2 CURIOUS la sundel...aku mmg suka..layan bebudak CURIOUS ni..harusla tunjuk ke "jalan yang benar" katanya..wakaka..siap la dier nanti..*matilah MAMA kat sebelah dah jeling katanya...hahahahaha

No comments: