Sunday, October 08, 2006

Bzbzbzbz..zzzz

Huwwaaargghh...

2.30 a.m..aku baru balik dari kedai menjahit...biler la..baju2 ni nak habis..biler la dorunk nak collect..dan yg penting sekals..biler laaaaaa pakcik nak shopping iniewww...tahun lepas..aku janji ngan diri sendiri..nak bantai suar Tough Jeans 2 helai..sebab before raya 2005 dulu..aku kebas baju 2 helai..hikhik...baju2 ngan suar TJ ni..mahal2..bagi aku la..bagi orang lain..maybe murah2 kot..tu sebab la..nak beli seluar tu pun..aku tunggu "gaji setahun sekali" aku..hiks..

tak sabar nak tayang kat club..muahahahaha...*matila berangan..

Dah lama aku tak update blog..sebab kesibukan ya amats..balik pun asik lambat..aku mcm malas sgt nak pikir nak tulis apa..tapi bukan la tak online lansung..kadang2 aku online kejap2..tgk2..perkembangan pondan2 kat malaysia ni..sana sini..cerita hidung jer aku tgk...apa yg best wat hidung ntah..aku pun tatau..kesian kak long..hmm..Yang kelakar pulak...Hidung dijadikan alat spare..untuk mengapom..in case ciknek tidak berguna lagi..muahahha..motif?? mencarut gak..bebulan pose ni..astaga...

Tak kiraaaa...nak carut!! gak..aku tensen nak mampus ngan sesetengah customer ni...nak amuk kat dorunk tak boleh..(tapi pernah)..:P..so mrasala lepas geram di sini sajork..aku pantang betul...customer bodoh tapi sombong sorunk ni..org burma sundell..kain dier ngalahkan baju pengantin liplap2 sana sini..mmg usually..kalau org burma..yg tempah baju...aku cukup kenal sgt ngan taste dorunk..mesti siap lace..berkilat2 bagai..cam baju pengantin..glamorous sgt..tak kisah lagik..tapi yg geram tuh..biler dorunk feeling2 pandai..kata..baju dier leh buat itu..leh buat ini..Dah sah sah aku menjahit bertahun-tahun Tau..yg dorunk mintak tu merepek belaka..huduh pulak tuh..Nasib baik mak aku yg layan customer..kalau aku yg layan...siap la..kena carut..nak2 dlm proses menghabiskan duramin ni..*duramin nanti cerita...hiks..

Yang tu satu...

Lagi satu..customer pompuan..yg stok2..SOFA ni kan..*matila fiebie..Dah la korunk feeling kan..tgk gamba aleeza kassim..nak baju aleeza kassim..tgk nasha aziz..nak baju nasha aziz...Experience punya pasal..masa tempah tuh..siang2 aku dah cakap...yg dorunk takkan dapat 100 persen sebijik mcm tuh..sebab dorunk slim2..(aku tak cakap pun dorunk gemuk..harap2 faham la kan)..dorunk kata takper..last2 dah siap...time tu la ko rungut takder shape bagai..tak kuncup itu la tak lebar ini la..MOTIF?? ko nak kuncup bagai..dah sah2 ko KEMBANG??..mcm ke bingai sesekor...dah ler punggung ko...size dr 50 ker 60 ...ko feeling kan..beli kain 4 meter ajer..pastu nak lengan kembang!..lengan kembang WAK LU..ko nak sauk apa ngan lengan kembang tu pun aku tatau la..bingai..bingai...

Lagi satu customer paling bingai dlm sejarah...feeling ni...semangat sgt nak wat kebaya bersulam bagai..nak ikut shape..(SOFA LAGI)..tak kisahla..sumer org berhak untuk berasa chantek..aku diamkan ajer...last2..dier bantai kasi kain kusyen untuk buat kebaya ... Ya Allah...ko ni kenapa...motif?? tatau beza kain untuk baju dgn untuk kusyen??..dier siap bantah ni..boleh kata kain tuh mahal..chantek segala..adusssss..tuu dierr bodoh sombong lagi...

Tapi yang penting..SHOPPING!..SHOPING!..DAN SHOPING! LAGI!..muahaha..TERAPI sgt2!!..hiks..

Malas nak merapu banyak..cuma..

Aku nak ucap TAKZIAH..kat KAK RED..atas kehilangan barang2 kemas nyer..dek kejadian klepet 2 3 hari lepas...dan juga GOOD LUCK KAK RED..in Bloggers Idol 2006 ni..aku pun vote uols tau..tapi..ala2..konfiden sgt aku ni..gerenti KAK RED menang..boleh la beli cincin baru sebijik..untuk tayang kat open house sesapa nanti kan??..takder la kosong jer..*matilaaa aku...lol..hikhik..

Eh..dah 4 pagi sundel..padanla pala aku pening..nak pergi sahur la..penat aku membega mespes dari semalam..tapi takder pun yg sesuai untuk aku..sentap!..

No comments: