Sunday, August 13, 2006

Monday Morning....

Aiyoo..penin kepala...Aku taley tido dr malam semalam berjaga...ngadap internet..layan DVD...ngadap internet..teman AMIRA jumpa chatters..*matilah aku!...Senang cakap...kalau aku lepak umah MAKSUTIMAH ni..takder keje lain..ngadap tenet jer..sampai makan pun tak kisah...AMIRA panggil makan pun..zastt tak sampai 5 minit...kembali bersiaran di laptop..hanj sgt...malu lak aku..hik..dah tak betul ke aku ni? hik..bahaya...

Lama tak hapdet...takder story yg nak distorykan..ader story yg menarik dan menyusahkan.. Tapi...malas nak cerita..takut TERprovoke org lak..Aku ni kang..selalu salah cakap...eeiii takoot...

8.33...Aku tukar lagu baru kat blog aku...kalau sebelum ni...lagu yg agak LOUD..sean paul-temparature katanya...Skang..nak layan yg slow n smoooth laks...Aaliyah-we need a resolution...suker tak?..Lagu ni mmg feveret giler dlm banyak2 lagu Aaliyah...Suker giler music dier..very the meresap dlm jiwa...ley..hiks..tatau nak cakap cam mana...music dier cam...ala2 dark n mysterious dan lirik dier very the KENA sgt ngan aku dulu..dulu larr..skang tak lagi..but i still love this song...hiks..rindu plak kat dier...hmm...

8.37...Mata aku kabur..tapi nak tido..tak lelap2..sentap aku...MAMA jer kusyuk tido...sian dier...tadi dier jaga kedai dorunk jer...without me...takperla kot..drpd tak kerja lansung...penat mulut aku jer nanti bebel...ops..lebey2 laks...

Sebut pasal kedai ni...teringat lak tadi..kantoi ngan MAKSUTIMAH..dier dah tau aku wat kerja lama aku balik..*menjahit yer..jgn pikir lain lak...Sebelum ni dorunk igt aku keje hotel...Kalau MAKSUTIMAH bukan "gatal kaki" pergi mengadap EMAK aku untuk berbalas pantun :P...takder la dier tau..aku keje menjahit balik..tapi bukan dgn EMAK aku lar..aku jaga kedai aku satu lagi..*since staff aku kat situ berhenti sebab balik ENDON...Kedai aku yg satu lagik tuh dekat shopping kompleks PARAGON...shopping kompleks cikai jer...aku rasa PASARAYA HERO pun lagi meriah dari PARAGON tuh..hiks..hanjengg sgt..carut tpt aku carik rezeki sendiri...Aku malas nak bagitau dorunk..sebab dulu aku mcm dah TAK NAK sgt! keje ngan mak aku lagik..tapi last2 jilat balik katanya...mak aku kalau bab manipulate aku ni..mmg terer...sentapp!..tapi tak kisah la..bukannya satu kedai ngan dier pun...kedai yg lagi satu ni aku jaga sorunk..eh..ngan MAMA...MAMA pun..tolong aku kat kedai layan customer..jahit lite2 segala...Jgn harap la nak pose2 Miss di rumah sahaja...hiks...

Hmm...Puasa dah dekat...Raya dah dekat...Matila aku bersengkang mata dr pagi sampai ker esok pagi gak..nak jahit baju raya...Teringat thn lepas...Baju aku paling last siap ngan MAMA...tapi sempat la melaram ngan baju raya gak...cuma sentap sikit...bila sampai masa nak pakai...baju aku tak tebuk lubang butang lagi..PANTAT! sgt...nak g tebuk kedai2 jahit dah cuti...hik..merasa la pakai baju melayu lama..sib baik CHANTEK lagik..hiks..terus raya pertama..er ke ke2 ntah..tak igt..aku ngan MAMA..pergi Bukit Bintang dgn baju melayu bersongket segala...sebab thn lepas sambut raya kat KL jer ngan family n MAMA...Jalan2 pose2 ensem berbaju melayu kat BB..hiks..klaka..tapi SWEET sgt2 kenangan tuh...Aku siap bawakkan ketupat ngan lauk2 segala...untuk kawan2 aku kat WATSON KL PLAZA masa tuh..kesian kat dorunk sambut raya kat watson..so..aku temankan la dorunk makan ketupat ngan lauk rendang..kurma....mcm2 la..yg PEDAS..ley..mak aku masak apa pun pedas..tapi sedap...SWEET MEMORY sgt2! masa tuh..hmm...

Eh..over lak aku rasa..cerita raya pose bagai..padahal pose pun belum..hiks..

9.11...Aku refresh page Bloggers Idol..tapi masih belum ada entry...hmm..hati tak sedap..Maybe LEA terlalu letih agaknya...semalam dah la dier tak tido..*sabtu malam ahad maksud aku...Tatau la insomnia ker..atau terlalu memikirkan masalah dier...*erk..baru aku pasan..kenapa bahasa aku dlm entri ni baik2 kan?? hiks...Panas betul Bloggers Idol minggu ke 2 nih..biler bukak jer page..terus berdebar-debar...tatau napa..Hmm..Malas arr nak cerita banyak...Apa2 pun...aku kagum ngan UJANGMD dan SAMASAM kerana berjaya menawan banyak pembaca dgn entri yg saaangat realistic..dan tak luper teknik2 KREATIF untuk menaikkan undi...Aku pun tak KREATIF mcm dorunk..:)...harap2 dorunk masuk TOP3..eh lagi satu sapa yek??..tatau la aku..hiks..Macam mana la aku nak naikkan undi aku yerk...

9.31...Aku refresh page Bloggers Idol...mrasaaa Assigment untuk minggu ke 3 dah keluar...

No comments: