Tuesday, August 15, 2006

BI2006 - Week 3 Assignment

Aku mintak maaf la yer pada sapa2 yg dah terbaca entry aku yg aku sangka aku dah save as draft tuh..tu sebenarnya entry cincai sebab takder idea..aku igt aku dah save..ruper2nyer terpublish..mengantuk sgt semalam nok...sampai main bantai segala jer..sowi sgt2




Can a man love two women at the same time?And vice versa; Can a women love two man at same time

Aiyoo soalan dier makin lama makin susah...Nak nangis aku dibuatnya..:P..But..Tak nak hampakan kawan2 yg vote aku sampai lepas minggu ke 3 ni...Aku pasrah jer la...so...marila kiter berjiwang karat..harkkhh tuiihh...i'm sure lepas ni..mesti kene carut giler babas..ngan juries..pastu terus tercampak keluar..dan malu untuk masa yang lama yer...coz seriusli i'm not good at this kind of thing..la lala lala lala

Can a man love two women at the same time?And vice versa; Can a women love two man at same time

Matilah ulang balik soalan..nampak sgt tatau nak taip apa...k la..aku jawab terus terang yer...If u ask me la kan...pendapat aku personally...AKU AKAN KATA TIDAK...Aku tak nampak...which part yg dikatakan LOVE biler sorunk jantan tuh..CINTA kan 2 org perempuan..Apatah lagi perempuan cintakan 2 org laki..harus la aku sound SUNDAL sajork...*matila aku..harus la Cik Kis melalak d TB aku lagik..

Y
erla..maybe pas ni..ada yg kutuk ker apa kan...Aku baru 23 uols..pengalaman tak banyak...lainla ko tanya kat kertu2 kan..*matila aku!!..

Tapi..kalau ikutkan la yek..maybe...Terpulang pada individu..Cinta tu kan BUTA..tu sebab la kes2 bercinta ngan 2 org pada masa yg sama ni keluar..walaupun kadang2 aku terpikir...boleh ker lelaki nak bercinta ngan dua pompuan sekali gus...haiyooo...gay boy pun blh pecoh lobs...inikan pulak lelaki str8 ituewww...Hik..Lagipun..lelaki dah buktikan...dorunk bukan jer boleh cintakan 2 org perempuan dlm masa yg sama..3 atau 4 org pun boleh uols..hello..poligami uols..*sujudd..tapi kadang2 nyampah gak..hik..Tapi kadang2 mulut jahat aku ni asik la carut yg tu bukan true love..ntah2 LUST LOVE kott...*matilaa aku...lust love ni...aku biasa tgk kat kucing2 yg sepah2 kat luar umah aku tuh..asal masuk musim jer.."bantai" jer mana2 kucin yg ader..scandal lama dah bunting..carik partner baru katanya...binats la katakan...mana ader feeling kan...kot..Aku cakap kucin jer..comel skek..kang aku kata anjeng kang?..tak manis plak..alalaala...Tapi kan..bercinta dgr seorang sahaja dah banyak bende nak dijaga..u know..like perasaan..pastu tanggungjawab segala...Kalau sampai 2 orang atauy lebih yang nak dijaga..tak pening kepala ker?..Nak2..2 orang ni..perangai dier berbeza..Tak tensi ko?..

Yang Pompuan ni plak...aku salute lite2 la..sebab..jarang la..depan mata aku kan..aku tgk dorunk bercinta dgn 2 org lelaki...Perempuan ni..biasanya jenis yg setia..maybe pasa Dorunk tak sanggup nak dimadukan ngan sesapa...so..dorunk cuba elakkan nak buat perkara yg sama dgn laki dorunk...Lainla dorunk tu...pelessi kan...maybe susah sikit untuk setia dgn yang satu...*nangis..aku dah macam merapu ni...Tapi mcm biasa...TAK SEMUA PEREMPUAN mcm tuh...Ada yang pasang 2 sebab mmg sengaja nak carik pasal ngan laki..biasala..kadang2 pompuan ni mcm adek2 gak..tak nak kalah katanya...dier ala2 sentap bijik ngan laki masing..nak tunjuk terer gak..terus carik laki lain katanya...Aku tak heran..kalau laki yg dorunk cari untuk wat laki dorunk jeles tuh...boleh wat pompuan2 ni "cair"..so..mrasa la pompuan bercinta ngan 2 org lelaki...hmm..But aku tetap mcm tak setuju la..laki pasang 2 atau pompuan pasang 2...Apa pompuan ni minum kacip kak timah satu tong ke apa? tatau...Tak cukup satu jantan ker?..yg ko feeling2 masuk IRC..pakai nick.."BiniOrgGersang"..binatang sgt kan..serius aku nampak nick nieh kat IRC yer..

Tapi..baik lelaki atau perempuan...2 2 mempunyai hak yg sama..dlm memilih teman hidup..aku tak pelik kalau dah ada partner dorunk still tercari-cari..manusia biasa uols..kadang2 buat silap gak..kadang2 tersalah pilih teman gak..Kadang2 tuh aku tgk berendam air mata..mata lebam segala..gara2 tersalah pilih teman hidup..Dah la salah pilih teman hidup..pastu ader yg di"madu"kan..tak menangis seumur hidup ko??..matilah samarinda cerekarama cerekapilihan..matilah aku merapu cam org gila..Ntah la uols..aku nak kata TAK BOLEH pun..ader yg berjaya..handle 2 partner sekali dlm hidup...Tapi ader jugak..yg hancus hidupnyer..pasa ikutkan nafsu BINATS yg melampau..
so..TEPUK DADA TANYA IMAN..ops..TANYA HATI..

i'M SORRY GUYS...this assigment is defineitely not my "MAKANAN" hiks..but at least i try...matila aku kene pakai sarung telinga dan mata kalis carut..:(


No comments: