Thursday, August 17, 2006

Thanks Juries..:)

Volks says…
i want to see blogers be more professional in their action... this is a competition... i'm definately raising the bar when it comes to this... you know your own style of writing, so regardless of what topics you get, write to the best that you know, yang penting ikhlas....


Belle says…
AYOIIII…haru aku bagi credit lebih nie…….dek kerna statement ini "Aku tak nampak...which part yg dikatakan LOVE biler sorunk jantan tuh..CINTA kan 2 org perempuan..Apatah lagi perempuan cintakan 2 org laki..harus la aku sound SUNDAL sajork..." mek SUKER BANGAT uols…….I'm LOVIN' it!! *motif tetiba iklan McD*….(clap2…..)


Nizam Zakaria says…
Ada potensi nak tulis sesuatu yang menarik, tetapi tidak dicubanya.

[Y] says...

Hiks...aku jarang la nak letak komen juries dlm blog aku ni..yer la..kalau nak baca..napa tak pergi BI06 punya site kan..abis cerita...bukan tak appreciate teguran Juries yer...

Thanks VOLKS..BELLE..ABG NIZAM..*motip?? abang??..hiks..

Thanks to AMIRA EMELDA SAHARA..FIRMAN FIRDHAUSI..*matila nyahwaruk..leyyy hahahah Sebab tolong aku skek2 with my entries...seriusli aku bengong giler masa nak nyiapkan bende nih..hik..aku rasa aku orang terakhir publish...pukul 12 sign in..kul 12.30 pap pap pap...aku kelam kabut wat entry..bende yg aku tersilap publish tuh...terlalu extreem untuk dibaca so..aku betul2 kan la sket mana yg patut..maklumla masa tuh tgh tensen....hik..selain nama2 yg disebut tadi..ader lagi sorunk aku nak ucap terima kasih...Tapi..nama dier tak boley disebut...sebab nanti org kata bodek...hanjing manusia yg suker speku ni..hik..masa tensen2 nih lahh..tetiba dier suh tgk aksi tingtong dier dlm cam...maybe bende tuh nampak kacik bagi sesetengah orang...tapi not to me..hiks..maybe pasal aku tak pernah dilayan sebegitu barangkali..hikhik...*ya Allah..apa aku meraban nih...anyway...THANKS "UOLS"...

No comments: