Friday, July 28, 2006

Blablabla

Lately nih..aku selalu blank la pala otak aku..tu pasal la...lama tak hapdet..there's nuthin to talk about...takkan aku nak cerita apa yg aku buat2 hari kat tpt keje..aku bukan cam ARCH..ader jer bende ygt menarik kat opis dier leh diCIKPAT dlm blog dier..hik..aku kat sini...asik pikir Bloggers Idol jer...tatau la napa nerves ngan takut semacam...maybe pasal..ni la kali pertama aku melibatkan diri ngan aktiviti yg menonjolkan diri aku kan..biasanya aku low profile jer manjang..*kecuali dlm dunia blog ni la kan..hik..Eh..dan juga kat club..kat club aku dinch low profile..Kalau kat luar lak..aku bukannya menonjol sgt...dgn t-shirt lusuh ngan suar jeans lusuh..selipar lak tuh...kimpy lagi...sebelah mata pun org takkan perasan aku ni...:P..

Lately ni jugakkan few times kot...aku ngamuk..jangan tanya la ngamuk ngan sapa...tapi MAMA pun kata..dier naik takut tgk aku ngamuk...aiyo..kenkadang aku sendiri takut ngan panas baran aku ni ...uols tau tak cam mana nak handle kiter punya panas baran ni...Ish..tak pasal2..org yg baca ni..takut ngan aku plak..i'm no that "scary" la..cuma...aku cepat melenting biler org sound aku tetiba..*melainkan KB kan..kalau KB..aku tak marah lansung...kecik hati pun tak..tapi kalau ngan org yg aku tak kenal..contohnyer staff kat kaunter LRT<<--pengalaman actually..hik..Ataupun pemandu teksi la..contohkan...biler dorunk layan "semacam" jer..atau sound "Semacam" jer..aku meletup..kenapa hah??...Biasanya..kalau aku ngamuk kan..muka aku naik panas...pastu tgn aku menggigil..aiyoo is that normal??...or somethin else happen to me..*feeling2 X-MEN lak..leyy..tiba2..aku jadi Dark Phoenix..leyy..wakakaka...*matila berangan...Ikutkan..skang ni ok lagi la...


Dulu lagi teruk..yg jadi mangsanya..adik2 aku la..isk..between thn 2000 ngan 2002 la...time tuh la mak bapak aku perang giler babi...*tak leh luper bekas parang kat badan bapak aku...mak aku punyer kerjer...god..i am soo mentally disturbed masa tuh..dlm mengong2 tuh aku tak perasan aku lepas geram kat adik2 aku...biler pikir2 balik..aku cam sedih giler teringat camna aku "buli" adik2 aku dulu...But thank god now..aku ngan adik2 aku sumer "OK" jer...dah matang katanya kan...kecuali FIFI ngan FARA la..hiks...in case ada yg blur..FIFI adik laki no 4..FARA adik pompuan no 5...dorunk jer la..adik2 aku yg masih suci lagi murni..dan STRAIGHT...memintak la tak jadi cam aku..hiks..yg no 2 dah kompem pengkid..no 3 lak..ala2 bakal pondan berjaya...yang aku...cover2 jantan manjang...wakakakak...

Hmm...esok sabtu..dah 2 minggu aku tak cucuk langit...aku ingat kalau sabtu ni aku club...lepas tuh aku nak "pause" clubbing jap...nak shopping baju..seluar..kasut baru..tetiap minggu club..pakai bende yg sama jer..suar jeans yg koyak kat kaki tu jer..pastu kasut all star yg dah koyak rabak tu..*tapi still sayang kasut tuh..hiks..Pastu asik2 t-shirt hitam jer..macam..aku dah STUCK ngan bebaju kaler hitam ni..lenkali nak try kaler lain plak la...Aku bukannya apa..biler pakai baju kaler2 ni..aku rasa cam...ntah..rasa cam menonjol semacam..dah ler badan aku besar...tapi bla pakai shirt hitam...aku rasa mcm aku ada space sendiri u know..aku rasa..mcm..takder sapa pandang2 aku..ala2 ader privacy gitieww...*normal ker aku ni??...sedeyy sgt2...tapi dinch beli kat TOUGH JEANS lagik la kan..hikhik..tpt tu untuk baju raya sajork...

Babikss tau..kalau baju aku ngan suar cantik2 aku tak hilang pasal kene curik dlm keta aku dulu..takyah la aku shopping awal2 camni...mencilah..Tapi..sib baik..la..dlm beg tuh takder...baju 2 lai yg beli kat TJ tuh..kalau tak..menagis tak berlagulah aku...dari pagi ke malam pastu ke pagi balik aku jahit baju raya orang untuk baju mahal tuh...habis stress hypertensi segala kuar...sampai satu tahap tuh..customer yg bising2 ngan cerewet segala pun kene maki ngan aku...tak pasal2 baju raya dorunk kene baling ke lopak air masa tuh...Mak aku yg lagi garang dr aku masa tu pun..tolong tenangkan aku...hmm klaka pun ada..tapi masa tu la..wat pertama kali..mak aku tau..yg aku ni pun..sama garang jer ngan dier...kalau tak..aku ni jenis diam jer manjang depan dier..eventho kene maki leter segala..*eh uols..betul ker org kata..keturunan BUGIS ni..garang2 belaka??..:P

Nyah..korunk baca paper tak hari ni...*kerr ngadap blog manjang..:P...tajuk dier..

Anak saya tidak terlibat salah guna dadah-Yusof Haslam

Amik ko..hiks..anak six million dollar man..*pls la..that "six million dollar man" tuh..very the past tense..erk..Anak dier Mohd Syamsul 22yo..kene tahan dlm serbuan polis kat sebuah club jalan ampang..Thank god not BB or ORANGE or LIQUID or the latest one ELITE..kalau tak...menangis la lagi pakcik Yusof..mcm dlm 'Bersamamu' ari tuh..hiks..Actually..aku tak kisah sgt anak dier kene tahan ker...dier anak yusof haslam ker apa kan...cumer aku..


TAYSSSSS sgt2 sundelll hikhik..eventho..tgk gaya muka ni..ala2 kaki ngabiskan duit mak bapak kan...

Reporter mintak dier ulas kejadian tuh..pastu dier kata..dier terkejut..sebab niat nak temankan sepupu dier clubbing..berakhir ngan tragedi malang...stament....berani ko propah yek..hiks..owh ader lagik...

"Perkara ini (penahanan) tidak sepatutnya berlaku..tetapi saya mengambilnya sebagai iktibar dan saya tegaskan bahawa saya tidak pernah mengambil dadah.." katanya...Sib baik ader bukti dier tuh bersih kan..kalau tak aku speku la.."Uols amik skrip dr SKOP PRODUCTION kah??" hikhik hanjeng sgt..

Pastu reporter tanya lagik..sama ada dier serik ker nak clubbing lagik lepas kena tahan tuh..dier kata.."Yalah.. .saya tidak bersalah tetapi kena tahan..kalau boleh lepas ini saya tidak mahu pergi ke kelab lagi.."

Sudehhhh...aku pun tatau la..dier pakai TEKNIK SAD CARD kerr TEKNIK SAFE CARD..seems like sumer yg dier cakap tuh..Bull belaka to me...pandai org tu ajar budak ni propah...

K la nonok..aku ngantuk...

No comments: