Monday, July 24, 2006

Lama tak merapu...

MERAPU DAN MERAPU LAGI...

Ha'ah uols...rasa cam lama jer aku tak merapu dalam ni kan..padahal baru 2 minggu jer..hiks..actually..aku tatau nak apdet apa...so..aku cerita jer la...apa yg aku buat...sehari 2 nih...

Semalam aku pergi umah MAKSUTIMAH...sebab minggu sebelum tuh..aku tak dtg umah dorunk...errr...sebab aku tak dtg umah dorunk sebab...aku tak cukup duit nak bayar balik hutang dorunk..*Aiyohh perlulaaa cerita ini sumer kann!!..Kalau..ader yg igt entri aku yg lepas tuh..kan ker aku kata AMIRA n MAKSUTIMAH blanja aku g Orange...sebab dorunk nak sgt aku ikut sekali..bukan aku yg mintak sapot k..hiks..*err matiker aku?..hiks...Since aku ader duit lebih hari tuh..malam tu jugak aku dtg umah dorunk ngan MAMA...ikutkan AMIRA suh bank in ari rabu ari tu...n Thank God..aku kata Insyaallah...aku tak janji apa2 kan..tul kan AMIRA??..hiks..aku malas nak tepon atau hapdet kat dier...nak kata.."Amir..duit takder lagi..pastu dgr ko bebel2 pastu sambil2 pushy lite2 kan..sebijik cam mak aku...baik aku diamkan ajer..sampai duit nyer dah ader..aku terus bagi jer..kalau takder tak perlula kot nak bagitau..wat sakit hati ko jer..hiks...Pondan ni kekwat sikit..jarang2 nampak nama dier dlm TB aku.*low profile katanya...kalau masuk pun..nak membebel berleter bagai jer...nak beramah mesra jauh sekali..*matilahhh aku...ari ni aku tak abis2 nak melaser AMIRA jer...merasala aku tak makan sambal tumis dier 2 thn..ghheeetoohh..bley..hiks...

Ya Allah..apa punya topik la iniiewwww...ahh lantakla..janji tangan aku menaip apa yg ada dlm pala otak aku nih...

QUEER AS FOLK..yerp..sambil nyelam minum air kata org kan...aku dtg ari tuh pun..nak sambung tgk QAF...tapi tak sempat nak habiskan the whole season 2 tuh..aku dapat tgk episode 1 sampai 8 jer..kot...takder skip2 lagi dah...sib baik kali ni..ada button "PLAY ALL" plak kan..takder la aku bangang2 cam tgk season 1 dulu...Itupun aku bantai tgk sampai pagi tuh...Dari malam semalam...sampai la malam ni...aku tak tido lagi ni sebenarnya..giler tak..tgk tv punya pasal..i mean..tgk QAF punya pasal....

45 minutes later...+ +

Damnn...penat aku carik gamba Mikey Novotny jadi Lady Godiva...sentapss...tak der pun..meletup mikey drag...walaupun dada dier tak berapa cantik kan..ala..tapi mat2 susly tak kisah sgt kan..lainla pepondan sini..seboleh-boleh nak tiru sebijik2...tak kisah la sumbat tisu ker sumbat "pad" ker..janji nampak cantik...kan..*matiker aku?..hiks..


Fuck 'em all...bak kata Emmet..leyy..hiks..matila gamba hiasan...

Lalalala..apa lagi nak tulis yek...owh...MISS UNIVERSE...dah habis bantai tgk 9 episode QAF season 2 camtu...pukul 9 pagi..tgk MU plak..hiks..si AMIRA yer2 suruh kejut..nak tgk sama...pijut dah kejut tak bangun2 pun..penat main agaknya..*matila mati!!..Aku takkan bebel banyak sgt la pasal MU ni..sebab bukan pakar sgt pun...tapi dlm banyak2 tuh..my feveret MISS would be...MISS PUERTO RICO..MISS JAPAN..MISS EGYPT...MISS COLOMBIA tu jer la kot...and..as an asian...aku ala2 tumpang bangga la ngan MISS JAPAN ...sebab ader gak org asia..merasa masuk top 5..1st runner up lagi...hiks...

Menang best costume masa MU..mmg costume dier COOL..giler..bagi aku lar..hiks..

And the winner is MISS ZULAIKA..ops..MISS PUERTO RICO..hiks...that dress is killing me larr..kejis..meletup giler babas

Eh tu jer la kot...very the tada mood..nak menaip..ni pun paksa2 jer...

No comments: