Sunday, June 18, 2006

www.HaHaHa.com

sowi..takder story..mcm biasa kalau takder story...aku layan ketawa jer..tgk pic2 neh..hiks..

Coke Camouglage

Matilah fanatik superman..

Hamik ko!!

Haiyohh gegehhlaaa AMIRA mengumpul material...

Actually..bukan donut jer..dr sarapan sampai ler ker makan malam..:P

Aku igt nak wat panjang2 lagik..tetiba ader HOT STUFF uols..terus ker entri baru!!

1 comment:

ArcHmaL HatiEmieY said...

noqs.... ko boleh bantai gelak gambar org sembahyang tu yerks... aku pun bukannya baik sangat uols...tapi...ko tau tak tu cara org kafir laknatullah menghina orang islam... ko islam lagi ke tak?? aku tak nak dgr berita pas ni ada kawan aku mati kena panah petir!!!