Friday, June 09, 2006

His Day Will Come...

On the first day..Darkness will descend
On the second day..Confusion will reign
On the third day..Trust is torn asunder
On the fourth day..The signs are undeniable
On the fifth day..The beast is revealed
On the sixth day..The ends has come for all mankind

Hari ni...aku rasa aku dah fully recovered...takder lagik sakit2 otot..sakit2 badan segala..energy aku dah datang balik...boleh gelek mcm Shakira ikut suker hati...LEY??? hanjeng adik2 berangan sekejap...hiks...

Ari ni...aku layan THE OMEN...a contemporary thriller based on the 1976 classic film...aku tak follow sgt citer ni...*since MAMA kata..filem ni "remake"...Aku igt nak beli cd filem "ori" nyer la...mesti dorunk kuarkan balik kot filem lama dier...sebab THE OMEN ni dah kuar...aku rasa la...

Ramai gak org ari ni kat panggung...tak sangka sesak mcm ni skals ari nih...tapi yg pasti..budak jual teket...kat kaunter "reservation collections" ari ni...cuteee banget...tak pernah nampak lagik...raheem namanya...hiks...aku tercegat jer depan kaunter tunggu org depan aku blah..tiba2 dier panggil.."bang! sini bang"...katanya...aku ingat tu tpt org collect reservation...tu sebab aku tak pandang...kecuali si raheem la kanz..hiks...sengih punya sengih...sekali tone sore adik2...*matilah tahan gelak kejap...tapi t ak kisah la..adik2 pun adik2 la..sah2la aku top...*wooppss matila ader org tak leh terima aku top..sapa? tatau...hiks...

Aku amik tiket pukul 11.55..overla baik kul 12 jer..baru thrilled skek...leyy...aku ngan MAMA lepak depan STARBUCKS...cuci2 mata...ramai tul orang aku takut aku tak nampak BABYBOYD jer..dier tu dah ler kecik...tengah aku feeling2 layan trailer filem kat screen...ping! tetiba si BABYBOYD ader depan mata..kejis tau..kalau dier muncul dari belakang tuh...lain cerita la..ni tau2 depan mata...aku ngan MAMA tak perasan lansung dier dtg ntah dari mana...very the SHADOWCAT tau...phasing sgt2s...

Sian si BABYBOYD ari ni...tak boleh cakap banyak..sebab ulser dlm molot...soo...kene pakai bahasa isyarat jer...tuu laa dier...dulu2..carut pepondanz OKU..skang mrasa la pakai bahasa isyarat jer...hiks...Tapi sakit2 molot pun dier sudi temankan aku tgk wayang THANKS BABY...kitorunk makan ket kedai mamak blakang TIMES tuh...tpt biasa gak...mmg selalu m akan kat situ sebelum layan movie ker apa...Bosan skek kali neh..sebab si BABYBOYD banyak senyap mlm ni...menahan azab katanya...

Masa aku lepak ngan dorunk tunggu turn nak masuk panggung tu kan...aku nampak sekumpulan abg2 chub neh...ader la kat 15 org kot...senang jer aku bajet...sebab sumer badan lebih kurang sama jer...40 60 40...kahkahahaktui...bley..besar2 belaka sampai aku pun senang bajet berapa orang...kalau tak silap aku...aku pernah nampak 2 3 org dlm grup tuh kat tasik dulu...ader mak hayam besar kata...dorunk ni dah main each other...yg bakal masuk grup2 tong taik bergerak neh pun...kene main ngan sumer org dlm grup tuh...aiyoo matilah diisgusting...lagi disgusting dr grup YM...generasi ke berapa ntah...tapi at least "bebudak YM" nih cur diam2 la..walaupun dorunk DAH main each other...tapi grup2 TTB neh..org kata terang-terangan...aiyoo betul tak betul tatau...Eh...mcm terbabas jer...tak pasal2 TERmengumpat kan...saja jer nak bagitau...yg grup2 besar tuh...memondan dinch mau cover...perlu la satu panggung dengar dorunk ketawa mcm stok opah2 gelak2 sakan kat serambi rumah kan...cit

Tapi at least dorunk "kecoh" sebelum movie start...ni ader satu kes nie...tgh2 movie..dah ler baru masuk...pastu baru arak kuat sgt...pastu feeling borak ngan org sebelah...mcm borak kat pasar malam...terjerit terlalak mcm org giler...pukimarkkk sgt2...dan yg paling pukimarkk tuh...mamat2 sangkak tgh mabuk ni...duduk belakang aku...ya Allah!! aku rasa cam nak pijak jer mulut seseko sampai tak leh bercakap...dah org sound "sshhh!!"...boley tak dier "sshh!!!" nyer kiter balik...lagi kuat plak tuh...pukimark betul la jejantanz neh..dr gaya cakap..mcm org sabah...tapi dress up ntah org asli sesat mana ntah...leh lepas masuk dlm tuh...gerammmnyerr!!!

Tapi filem ni mmg best...aku kasik 3.5 eyeshadow...mmg freaky gilakss movie neh...tapi geram..sebab budak tuh dinch mati...which means the prophecies will come true la..yoyoo jer la dorunk nih...Aku plak rasa cam real jer....tsunami kat acheh pun termasuk dalam prophecies...eeeii seramm...kes 11 sept pun masuk list...korunk tgk jer la sendiri
Motip??!!! blogspot tak leh hapdet gambar..masuk ni dah entri kedua aku dinch ader gambar...kimark tul la...

No comments: