Tuesday, September 29, 2020

Blog Apps

I Have no fucking idea there was an app.for blog..so yea im That bimbo..

Aku taip la blogger dalam playstore tu..rupanya berlambak..terus install..blog app yang selalu aku pakai...Blogger.com owned by GOOGLE..

And thank god..i still remember my password..walaupun dah berhabuk..chatbox x aktif..nuffnang dah kelaut..my story still in here..

Hey there u little shit..now i can talk shit whenever n wherever i want..hikk..

I am annoyed as fuck..bila orang bercerita panjang2 dalam status facebook dorunk..for me..status yg ringkas dan padat..dah cukup memuaskan..bitch if u wanna 3k words on your facebook status..baek kau blog..my lazy eyes wont read that much shit on FB..

Same goes for twitter..these people wanna tell us a stories with 14 ratus tweet..wtf..kenapa segigih itu..demi like?..get a life..at this age..i dont really care if people like or dislike me..

Ahh lapar...lets roti canai...

My god...i look old and deppressing...

No comments: