Tuesday, January 17, 2012

50 upset 50 happy part 2..

Memang tepu la nak menunggu part2 pun..
Blog meletup takpe gak..

Anyway..selepas percubaan memujuk ANGEL gagal...aku yang excited..tetap excited..bersiap2 dengan baju XXL..(yer..saiz baru) F.O.S..50 hengget dapat 2..skinny jeans nan sehelai..dan kasut BATA...*matilah bata.. Aku pergi jemput SYAH.. sempat gak BBM BELLA..suh die pi jemput ANGEL...BELLA yang tidak tau apa2..gigih la bbm ANGEL..tanya nak jemput kat mana..hikhik..tergelak kechil2 manja je aku dalam hati...


Elok pulak pic candid ni..seb baek leh edit ilang jerawat...kalau leh edit hilang lemak..dah lama jadi DEFAULT PICTURE gile..Anyway time ni..aku, SYAH, BELLA dah melangok kat sini dulu..tapi BBM masih aktif ni..

"Katner nok"..
"tepu ni"..
"Angel caner"..
"Aku dah sampai..mana kau"..
"Cepat la giler"..
"Aku ngan SYAH n BELLA"..
"Mana kau babi"..

Haha..ayat2 camni..mmg slalu pakai la kalau nk pi clubbing..mmg selalu sgt..

Selagi tak hadap muka memember Cinapore tu..slagi tu lah bz ngan BBM..

Anyway..ketibaan ITIK..ARANG..LATIFF BORGIBA..KENIT dan siapa tah lagi sorunk pakai spek tapi elok..Disambut dengan girang dan disusuli acara kritik2 KB..

Kau Hitam ahahaha
Kau penyek..ahaha..
Kau masuk angin..ahaha
Kau Bentat..ahaha

Meleret selama setengah jam..baru la kumpul2 duit nak masuk club...rasa cam budak sekolah nak naik teksi pulak tong2 masuk cab..pastu sardin..but anyway...it was a blast...honey u know it'll be a blast when we have the cinaporean n drunken me in the club..lol.. i am soo full of myself..

Snappy time..






Pic last ni je yg aku edit..sbb pic lain beburuk..

Tapi dalam tingtong2 tu...tertitis jugak air mata aku depan ITIK time tu...dia bawak hadiah tuk aku malam tu...but i got nothing...ANGEL suppose to be the real suprise..but then again...if it was'nt meant to be...it was'nt meant to be..

Something else and new and refreshing happened that night...I met KK...someone had a crush on me that night..yeah..the Fat me...NGEEEEEE...

Gedik-Out

No comments: