Sunday, July 04, 2010

Monday Morning =____=

Good Morning Malaysia~...

Lately ni bangun pagi or even tengahari (mostly tengahari :P) mesti sejuk gile..sampai bisa2 kaki aku..berjalan pun sakit dibuatnya...nampak sangat dah senja ni...azab -__-'.. ingat pasni nak pi Ampang carik barang tuk bilik.. asik tido ruang tamu je... bukan tkde bilik sendiri.. tapi malas nau nak penuhkan..sakit ati sangat tengok bilik yang ditinggalkan.... erm.. nvm..
Dalam entry sebelum ni... aku beriya nau nak beli phone dari SAMEON kan...

erk..later la..nk pi keje...

SELASA MALAM... :P
2.00 pagi..so kire rabu pagi?... -__-"

Aku kat Mekdi ngan MELL... dah brapa lama tah MELL menyepikan diri.. sibuk memenuhkan rumah die ngan perabot-perabot baru.. mentang-mentang dapat kad kredit Platinum pejadah tah dari lover die...sakit nau hati...Patutnya kitorunk kuar ngan EPPY malam ni.. tapi EPPY lebih mementingkan aktiviti sexnya kat SEGAMBUT...kemak EPPY

Pose satt~...

Hik..leh tukar tajuk tengah-tengah entry ni...azab caner tah nak update satu entry pun..
anyway...

UNFORTUNATELY for SAMEON...aku tak jadi beli handphone die..sebab WANIE n FIEBIE mencadangkan aku amik BLACKBERRY sahaja...aku jenis yg tk kisah sgt brand2 ni asalkan ade mp3 n camera..tu je..so i can blog sambil upload pic2 tu je yg aku penting kan..aku tk amik port pun sape BB ni..tapi... hik

Bila tengok kat FB..lepas sorunk..sorunk..asik post status...VIA BLACKBERRY.. anasshhhh nau hati nih..so when WANIE n FIEBIE gave me that idea.. hmm..persis bisikan syaitan..aku terus setuju..*matila kata dorunk syaitan..haha..

So next month..keyword..CURVACIOUS...hahaha..tak saba nak post first status by BB...

SOWI SAMEON :-( - Out


No comments: