Sunday, March 28, 2010

Ahad...

Tetiba aku teringin nak bercerita di petang yang TERIK ni..walaupun takde bende yang nak diceritakan sangat pun...

Patutnya aku pi tolong mak aku kat kedai ari ni...tapi kalau dah panas terik menggila (kebetulan bangun tengari dh nk ke petang..(not proud of that)..) ..kalau aku campak telur kat jalan pun..leh jadi telur goreng mata dalam beberapa saat jer...Jangan Harap lah kot ya...

*matilah kurungan dalam kurungan tu..

Selepas 14 jam pikir nak taip apa.....
.
.
.

KERETA..

Adik aku Baby dah nak dpat kereta...ari tu mak aku call..tanya bila aku nak bagi sume dokumen yg diperlukan...dan untuk ke empat belas ratus kalinnya..aku cakap..."dah gaji nanti long settle sumer skali"...

yeah..i'm That sengkek..

Pakcik jeles..baby dah dapat Myvi..PERSONA aku tah bila la pulak kot ya...

Yeap..PERSONA.. baseline.. :D

*berangan 5 minit..

Reality check..Tapi dah ada kereta kang...lagi banyak kene pakai duit kot ya..minyak..duit kereta..penjagaan kereta...Reality BITE..ouch

anyway..pakcik sangat cemburu dan tidak sabar.. :P..Lagi 5 hari gaji..huwak3..

KERJA...

Hujung bulan ni STYLO Fashion Week..and yeah..aku pun akan terlibat sama...

Menakutkan...sebab..the title itself...I'm not a fashionista..or Stylo person...so the first thing that came out of my mind..is..

WHAT THE FUCK am i goin to wear...gaji pun lum masuk lagi..how?..si MELL dah beriyer-iyer canang..kata nak pegi..die mmg la berhantu bab bende2 ni..siap kata nak buat suit...

Wajah lelaki Metroseksual..*larekk

aku nak pakai pe :-(..

Selepas STYLO...akan bz dengan ABP...korang pergi? ( as in korang Ado? sebenarnya..*chaboott)..lepas ABP..ade 2 wedding..baju2 customer lain lagi...murah rezeki WANIE.. :-)..Bila nak kebas HONDA CITY?.. lalalalalala

Anyway..AMIR AMIRA..akan bercuti selama sebulan sebelum masuk kerja balik bulan 5..dan selama sebulan tu..die akan menolong aku ngan kerja2 aku di rumah WANIE..which i'm glad..sebab dah ada teman buat kerja kat umah tu...takde la mengantuk sorunk2 lagi...ari tu dah siapkan satu baju dalam satu hari dengan pertolongan Hamer Hamera Mameha.. mekasih

LOVELIFE...

Dah 3 4 bulan berjauhan dengan si DIA..dah tiba masanya..die kembali ke pangkuan..lepas berbulan Training kerja di JB..aku harap sangat2 die balik KL..sebab dah tak sanggup nak berjauhan...i only prepare myself for 3 month sahaja..if DIA pilih untuk bekerja d JB instead of KL.. aku hanya leh berdoa supaya diberikan tenaga ekstra untuk jadi lebih tabah..

huhuhu...

Mish You Like Crazy...

lagi 5 hari gaji..bluweks - Out

No comments: