Monday, October 27, 2008

MISS HER..

TUESDAY,OCTOBER 28,2008

I learn new stuff from my fren JOEHANJ today...pasal NUFFNANG making money from my own blog...aku macam tertarik bab duit masuk tu kan...tapi kadang2 mcm penin sikit..korunk pun tau kan...aku bukan rajin sgt blogging ni...tapi bile die kata..

"they want real blog with real content
ko blog pasal hidup ko pon da ok
kehidupan tiap orang lain
tak semestinya kena tulis pasal artis ke apa
like you have the gay crowd
ko pakai advantage tu"

I kinda feel good..then..rasa mcm..no hal la kan nk merapu...just be myself...a sarcastic bitch..LOL..am i?...anyway...dalam nk kenal ngan bende2 ni...aku surf website Nuffnang ni..godek2 apa yang patut..getting to know them...read their blog..until aku jumpa pic sorunk blogger wanita yang aku dah lama tk tegur dier sebab rasa bersalah ya amat...aku taknak la citer detail2 masalah ni...apa2 pun..bende ni jadi sebab aku...and god know how miserable i am that time...losing a friend..and a sister...AKU RINDU DIER SGT2 SAMPAI AIR MATA BERGENANG...SAMPAI FONT ENTRY NI PUN AKU PAKAI KALER MERAH...aku ada komen latest entry die tadi...tapi taktau la apa respon die...aku nampak die online..tapi tk berani nk tegur...tapi lepas publish entry ni..kalau die masih online...igt nk tegur...tapi don't know how...belasah je la mcm mana pun...aku nak sebut nama die dalam ni..tapi nampak mcm mengampu...al-maklum she is well known blogger...apa2 pun kakred...i just wanna say that I MISS YOU...and I'M SO SORRY for all the bad thing that happen between us...

....

Nak Ym die........

No comments: