Tuesday, April 08, 2008

Malas...

It's A Boyy!!

hik!..don't ask..

Sori la lbt update..akuy malas nok...lagipun..aku tgk balik entry2 sebelum ni..sumer entry carut org je.. don't like it..drprd aku sambung carut org..baik tkyah update..

It's A Boyy!!..

Huahuahau..pls..don't ask..

Anyway..tkde apa yg menarik nak diceritakan pun..Keje..Tenet..Tido..Keje..Tenet..Tido...nak2 since aku takda handphone ni kan..so..takda sapa ajak kuar..aku pun tak ajak sesapa kuar..just doin my usual stuff here..at pandan mewah..ops..memula tu ralat gak tkde hp..tapi..skang dah bese..selesa pun ada..takda la mak aku asik cal..ops..hik

Aku dah bukak company account kat Maybank..my mom said senang nk beli keta..(Again..)..kalau ada company account ni..but of kos la ur not gonna see me..shop sambil pose2 sign check..hahaha..geli je dow...check book tu mak yg pegang..(as usual kan)...thank god i got my ATM card (CIMB) kembaliks..so aku boleh cucuk bila2 masa aku nak..tak kira siapa..tk kira tempat..*matila bunyik lain macam..huwak2..anyway..masih terkial-kial nak cantikkan bank statement..

Makin bz..sebab my staff..2 orang da quit..sorunk pasal ayah stroke..sorunk lagi pasal gaji tk cukup...kaedahnya uols..kat kedai aku ni..banyak jahitan ko..banyak la duit ko..kalau sikit jahitan..sikit la gaji ko..nasib baik staff ni cepat sedar die quit..hm..at least duit kedai tk pegi ke org lain..tapi tgh usha2 org gak nak nak suh keje kat kedai..mampus la kalau tempahan raya masuk..staff masih nan ado..

Last time aku g club pun..2 weeks ago tk silap..tu pun lepas 5 minggu tk turun club..bentat tahap binarts dos..konfidensi level dosi turun drpd biasa (which is low 2..)..tapi tahap laser masih maintain..haha..sial....hate it..another 5 weeks break?..i guess..hukhuk..last time main baling tin pun 2 weeks ago tk silap..lepas balik clubbing tu..hik..puas..tapi penat giler babi..sebab bawak perut...sigh..

"selamat tinggal perut kempis kiew"..*camni ley tk ISIS?..hik...fuck..as if perut aku penah kempis pun...

damn..i really have issues with my belly la kan...sigh..

Kalaula aku secantik korunk semua kan...

Anyway...Usha2 Photobucket album aku tadi...rindu sgt2 moment2 ni uols...

Dgn delegasi gurun..*matila!..

Pd Moment..

Hot Pair..*matila lagikk

Itu bukan hantu k..jgn cuak..

Hakhak..ex-mama..*jgn silap paham ye if u know what i mean..:P..

Kenangan Terindah..

Hm...

Lil sis..going 13..tapi skang 14 dah..very the lama punya pic..

Ratu Berperang..

hik..tu je la..malas..banyak sgt pic..

No comments: