Sunday, December 09, 2007

Finally....Aku tgk Wayang (part2)

Hik.. siap2 episod pulak kan.. mrasa sambungan dr entry di bawah nah..

Esoknya..lepas lepak tasik tu.. Tengahari kot.. aku baru bangun tdo... tu pun mamai2 lagi..sebab tk cukup tido je rasanya.. aku kan kuat tidur..

Lepas makan tengahari camtu..kitorunk terus gerak ke TS..masa tu aku dah tak kisah dah citer pe.. janji tgk wayang..:P..

Uols..aku takkan citer banyak dlm entry ni.. sebab tk sabar nak hapdet pasal MISS WORLD katanya..

Sampai kat TS jer.. aku tgk citer best2 ada.. tapi timing pulak salah.. SOUL dah la sibuk nak balik cepat.. mak dier dah berapa kali call tanya...bila nak balik..:P.. citer yg paling kene timing dier pulak.. cite NANA TAJUNG.. berani mampus dier ajak aku tgk citer tu.. eeiii.. tolonglah..

Tak dpt kat TS.. aku ajak g KLCC plak.. dier kata tak sempat kalau drive tgh2 jam ni.. sampai lambat..

NAIK CAB!!!!..

Degil ni kan~...lagipun dah lama tak tgk KLCC.. ntah apa kabar..apa berita.. gitu..

Kat KLCC pun filem2 yg ditayangkan sumer mcm hampas... geram2..last2 aku pilig tgh

ENCHANTED



Citer dier best sundell u guys should watch it.. aku memula tu macam tkde mood jer sebab pilih movie yg bukan pilihan hati..gitiew..tapi bile dah tgk puas hati sgt2.. klaka pun yer..romantik pun yer.. James Marsden cute nak mampus.. berbanding dlm ex-men.. muka2 depress je.. dlm filem ni dia klaka2 cute sgt..(klaka cute ley)..citer pasal sorunk gadis animasi bernama GISSELE (Amy Adams) yg teringin sgt berjumpa putera idamannya.. and share a true love kiss.. typical punya heroin walt disney la kan.. One day dier jumpa Putera Idaman dier.. Prince Edward(James Marsden) anak kepada PERMAISURI yg sgt jahat gitiew..starting dier sume dlm bentuk katun.. which is biasa jer.. until la babak..Gissele Nak pegi kawin ngan putera dier.. NARISA (Susan Sarandon) Mak pada Prince Edward menyamar jadi pompuan tua.. pujuk2 si Gissele tu.. lepas tu tolak dier masuk dlm telaga..which lead her to the real world..yg tak magical..tak colourful..jarang ada happy ending.. Modern Day Manhattan..:P..dr situ..jalan cerita dah jadi menarik.. Can a storybook view of romance survive in the real world?.. haha.. mrasa tgk sendiri nah.. aku enjoy sgt tgk citer nih..tension2 aku sumer hilang..Aku nak tgk pondan mana yg buat dress dr kain langsir lepas ni.. hahaha.. kalau korunk tgk korunk paham la maksud aku..

SABTU LEPAS..

Hik.. Keluar tgk wayang lagi katanya.. Kali ni ngan member baru.. aku panggil dier BIAWAK je la nah..ekceli mlm tu aku akan pergi tgk MISS WORLD 07.. tapi excited sgt nak kuar.. drpd tunggu kat umah.. aku ajak BIAWAK tgk wyg.. thank god dier available.. pakcik sker lahhhh.. kiorunk jumpa dlm kul 3.30 mcm tu kot... sebab dier sesat dlm TS..:P..nasib baik ada pokok kismas tertonggok sikit punya besar dlm TS tu.. so senang nak jumpa...igt nak pegi makan.. tapi rasa mcm tak sempat.. sebab LKY sms.. suh jumpa C.A (ChefAduka) dlm pukul 7 cmtu..amik teket...So..kitorunk terus pegi panggung..tgk citer apa yg available.. mcm tu jam dah 4 suku..aku tgk tv kecik tu.. sumer citer best start lambat...kecuali.. citer Golden Compass yg start pukul 4!.. aku tk citer banyak da.. aku nak tgk tu gak.. aku rasa tk lambat pun..biasanya iklan pun sampai setengah jam.. BIAWAK pun no hal..terus kebas..walaupun tpt duduk depan sekali...hahaha.. org selalu kata sakit tengkuk la..leher la.. tapi aku tkda hal pun.. enjoy the show katanya...


Aku tak tau nk cter apa.. sebab haram tk paham ley..yg pasti filem ni ada sequal.. manusia dlm filem ni.. roh dier kat luar badan dlm binatang (Daemon)..Ahli sihir dier leh terbang..(which is super cool 2 me)..Binatang yg ley bercakap..so narnia la plak kan..binatang situ sana sini katanya..Kene tgk lagi la citer ni..beli dvd..:P..

Next..MISS WOLRD 2007..:P..

No comments: