Sunday, December 02, 2007

Finally... aku tgk wayang..

Huhu.. Sejak filem 30 days of nite keluar.. sampai la "tadi".. aku tension nak mampus.. sebab takda sapa nak teman aku tgk wayang.. yg aku ajak tak available.. tapi tk kisah lagi.. yg available dan dah diajak plak.. pergi tgk wayang without me.. korunk pempaham je la kan mcm mana aku rasa...

Ari jumaat ari tu.. SOUL turun KL.. ada interview kat kelana jaya.. keje ngan MAS katanya.. tk ler berharap sgt.. at least mencuba.. tapi yg aku rasa mcm nak sekeh kepala dier tu.. asik merungut takde duit.. tapi dtg naik kereta jugak drpd naik bas.. alasan beg berat sgt.. siap kotak kasut bagai.. last2 bila da sampai tgk.. Beg nye bukan la berat mcm yg aku sangka.. beg budak darjah satu pun lagi berat agaknya.. tak hangin aku.. pulak tu.. bila sampai hari interview nyer.. dier tarik diri.. sebab kata.. BANYAK GILER org dtg interview.. beratus-ratus.. dier malas nak q.. tk konfiden dpt.. so dier blah.. lepak kat MidValley ngan kawan2 interview dier.. mendidih betul pakcik..

Anyway.. nak mendidih pun tak guna.. sebab finally.. ada teman bawak g jalan2 hahaha.. sekejap je sejuk bila die kasi bawak keta dier g jenjalan.. and of cos la... 1st thing yg kuar kepala aku..

TENGOK WAYANG!!!!!!!

Otomatik hangin je bila citer pasal wayang ni.. hik.. Aku nak tgk sgt citer 30DAYS OF NITE tu.. pastu citer BEOWULF.. nak2 ada ANGELINA JOLIE pulak tu.. tapi tk dpt2.. mmg la leh beli dvd.. tapi pengalaman tk sama la kan.. Thanks SOUL sebab temankan.. mmg wajib pun die temankan.. alang2 dah ada kat sini.. pastu tkde masa nak singgah ampang ni.. mmg nak mampus la jawabnya..

Aku ckp kat dier aku nak layan midnite.. as usual.. "JADI" katanya.. lepas aku tup kedai jer.. terus balik umah mandi2 besiap segala.. terus naik cab pegi lrt.. aku plan nak tgk 2 movie skali mlm tu.. tapi kalau citer 30nights tu pun takda.. aku paham2 je la kot.. sebab dah lama sgt citer tu kuar.. takkan dorunk nak tunggu aku dtg kot kan.. hik.. LANTAK LAHH..JANJI 2 MOVIE..

Aku sms dier.. aku naik tren.. jumpa kat TS terus.. masa tu aku naik kat stesen cempaka.. masa dah sampai stesen pandan indah.. die cal.. kata dier on the way ke taman putra nak amik aku.. dier dr bangi masa tu.. umah kakak dier.. aku dah hangin dah.. tapi aku paham sgt yg dier mmg tak tau bawak keta area KL ni.. dr bangi ke ampang ni pun dah blur2 bodo.. inikan nak ke TS..

Dengan panas hatinya.. aku turun stesen pandan jaya..patah balik ke cempaka.. menyumpah-nyumpah dlm hati ni.. tapi nak wat mcm mana.. panas hati tak hilang lagi ni.. masa tu dlm cab nak balik ke tmn putra semula.. dier cal.. suh aku teruskan jer.. jln ngan tren.. pergi kat KL SENTRAL terus..

Dgn sore yg mcm nak makan orang hidup2..tapi control jugak.. sebab ada 3 penumpang lain dlm cab tu.. Driver teksi kat cempaka kan serupa BARUA punya org.. amik cust sampai 3 4 org.. pastu bayar asing2.. padahal tpt sama ni.. MACAM PUKIMAK KAN?? MATILAH KAU MAKAN DUIT TAK IKHLAS AKU..BINARTS.. emm..tebabas pulak aku.. Dgn sore yg macam nak makan org hidup2 tapi kene control..

"Saya ni dalam cab nak balik taman putra tau.. Yang awak tiba2 citer hal tiket2 ni apasal?!.. nak mampus! ke?.. Aku terajang kang!"

"Ye lah ye lah .. nak terajang org konon.. terajang lahh"

Katanya...

Aku dah geram ni.. takut tk dpt beli tiket.. sampai Tmn putra.. blur2 bodo tatau nak wat pe.. aku masuk cc..lol.. sempat ni kan.. cek mespes ngan facebook segala....Lepas tu dier tepon lagi.. mintak guide bagai.. potpetpotpet.. dier sampai stesen cempaka.. since aku malas dan tak reti nak guide2 org ni.. aku naik cab ke stesen cempaka.. suruh dier tunggu sana terus.. drpd dier tersasar jauh2.. baik aku pegi sana terus.. dah 3 kali ulang balik naik cab ni.. mcm ke pantat.. em..

Dgn tidak membuang masa.. sebab dah banyak masa pun terbuang.. kitorunk terus ke bukit bintang... aku tak igt pukul berapa masa tu.. tapi mcm dah lewat.. tapi hati tetap degil ni.. nak tgk..sampai BB.. jln Jam.. dr Pavillion tu.. sampai la ntah kemana2 ceruk BB tu.. kitorunk slow sebab jam giler.. sebab nak carik parking.. panas betull hati kita awak.. tuhan aje yg tau berapa panas nyer.. campur ngan driver2 Malaysia yg kalau bebal tu.. bebal sgt.. biadab tu.. biadab sgt.. mmg dah lewat malam sgtt kitorunk parking kereta time tu.. again.. plan nak tgk wayang.. hancus mcm muka sorunk pondan tu nok.. *tetiba ley..

Geram sgt punya pasal.. aku ajak makan kat McD.. melahap mcm binatang.. aku kalau geram.. makan makan dan makan.. banyak betul adik2 bluboy di McD.. haus...

Aku masa tu dah blur2 dah.. masa tu leh ajer pegi club kat BB.. memula 2 2 pun nak lepak situ.. tapi mcm takda mood pulak.. lagipun aku tk suka sgt pegi BB ngan baju yg aku pakai masa tu.. tk selesa.. konsep2 thn sejuk dlm panggung katanya.. tk sesuai..pastu mood nak club mmg tkda.. last2 kitorunk decide lepak tasik je...tapi balik umah dulu salin baju sat.. pakai selipar je.. manala tau.. geng2 baling tin kat tasik ada.. leh le join sekali.. dah lama aku tk main baling tin ngan dorunk.. Sejak...

KAKROMP mengamalkan konsep jimat duit.. dan lebih prefer bawa motor sajork dr kereta.. melainkan nak impresskan chatters atau mana2 cikjan yg dier berminat.. contohnya..

Dlm game ZERO POINT..

"Kalau ko lepas tinggi tu.. aku bagi ko bawak kereta aku".. ...gitu..sangat bijak.. i envy u KAKROMP..kalau lah i tk tertipu dgn salesman PESONA tu.. harus aku gigih tayang keta jugerks..

Eh.. kata mana aku tadi ek?..

Owh yer.. Kitorunk balik ke umah aku.. salin baju suar sume.. terus keluar ke tasik.. seronok lenjan kereta org dowh.. muka tk malu je merempit ngan keta org.. haha.. but SOUL is cool.. dier tk kisah pun.. infact.. sapa2 pun tk kisah..kalau aku bawak keta org... sebab masa aku feeling2 bawak keta laju tu sebenarnya dorunk kata aku bawak keta lembab.. *nangius...isk..

Sampai kat tasik masa tu.. lebih kurang pukul 2.. tk ramai org pun.. sebab sumer belum balik club.. yg ada cumer gibeks2 gersang dan gibeks haus.. muka haus pun ada.. *matila~.. adik2 baru feeling2 nak dragun tpt2 open pun ada.. tk perlu describe mcm mana punya hauk la kan.. noia lite2 katanya..

Elok2 je aku park.. tgk2 MAMA ngan KAMBING LAUT..BAD HAKIMI..ngan LOVER baru MAMA.. ADAM..20yo sajork.. emm.. nasib baik pondan seluar kuda belang ngan topi britney takda.. kalau tak paranoia santak ke pagi.. belum mention baju baldu pesen pahlawan dulu2..ops.. kalah MAMA^PINKY kan MAKSUTIMAH?.. hik..

Anyway.. sonok gak MAMA ada.. kinda miss her.. eh silap.. I MISS HER LIKE A LOT! okek.. kata kamceng mcm belangkas kan.. kitorunk bukan gado besar pun.. cuma dah tak sesuai bersama..which tak perlu la nak dihurai bagai kan.. yg penting aku ngan MAMA still ok.. :).. Sempat gak layan borak ngan TED..sebelum tunggu member2 lain dtg.. makin berisi TED skang.. misai pun mcm dipaksa-paksa jer kuar.. hahahaha..yg bestnyer TED pun join skali men baling tin mlm tu..

Tak ramai mcm dulu2 geng baling tin skang.. tapi ramai enuff la utk men games tu.. yg ada mlm tu tk silap.. KIE..BIBI..PETANDA..ADI..SYED..BOBOY..MU6..CACATCINTA..RENO n NIZAM...punyala tk ramai sampai aku igt siapa yg dtg..:P.. but still we had fun.. cuma aku kene balik awal.. sebab SOUL nak balik.. sebab dah sah2 esoknya tu aku degil ajk tgk wayang jugak..sementara dier ada kat sini ni kan.. Kata dier.. dier kene balik MELAKA before malam.. so..nak tak nak.. kene balik jugak.. so he can get some sleep.. mata pun dah merah..lense punya pasal.. dlm pukul 4.30 mcm tu kot.. kitorunk pun balik.. yg penting tensen tk dpt tgk wayang mlm tu.. hilang gak..dapat men games ngan geng2 kat tasik..walaupun kadang2 geram jugak dgr mulut si BOBOY yg sakan carut aku masa men balin tin..CACATCINTA pun dikutuk.. mentang2 la cacat.. Mulut si BOBOY ni kan.. mmg sama dgn muka die.. enuff said..

Esoknya.. tengahari buta.. aku ngan SOUL kuar ke KL lagi.. percubaan tgk wayang kali ke-2.. citer dlm next entry la noh.. tgn dah malas...hik

dui'

No comments: