Tuesday, August 21, 2007

Jumaat dulu..

Huhu..entry yg aku buat sikit sikit.. start ahad lepas.. arini baru siap.. tkda masa la weh.. tapi tetap gigih nak update.. bukan utk korunk je... utk kenang-kenangan aku gak...hm..

Pakcik pegi cucuk langitz!..hik

Bz..bz gak.. tapi masa utk cucuk langit tetap ada.. kat situ ajer la aku leh jumpa member2 kan.. ekceli.. club dah jatuh nombo 2.. jumpa kawan2 ler yg paling utama.. terperuk kat Taman Putra tu.. sorunk2..sunyi sunds..

Tapi skang tak lagi..hukhuk.. ermmm...

Tghr jumaat tu.. MAMA cal..katanya..nak kuar mlm ni.. aku pun dah lama tak jumpa MA sejak kene maki dlm sms tu..ops.. Pastu dier cal..ajak kuar mlm tu...Aku of kos la ON JE.. dah sah2 aku pun mmg nak kuar mlm tu..Kitorunk plan jumpa kat Mcd Bkt Bintang mlm tu.. the str8 to LQ..

Aku paling dinch menunggu org.. 5 minit pun rasa mcm 5 jam..tatau la.. Akhirnya MAMA sampai.. Potpet2 duk cerita pasal.. bende yg dier dah miss..dr hal monyet..sampai ke SOULmate...huhuhuhuhuhuhuhuh... erm..

Kitorunk singgah MAlibu dulu..sebab MA suh tukar baju..sial je..Aku suka kemeja putih yg aku pakai tu..tapi dier kata tak sesuai..aku gosok tak rata..(kedut) arrgghh...

... Pakcik malu~...sepanjang mlm kat Bkt Bintang..aku jalan ngan baju berkedut ker?..

Thank god..aku bawak baju lebih..selalunya aku pakai lepas club..biasa ar..kalau lepas club.. aku la yg paling kuyup dlm club tu.. gigih excercise katanya.. *matila gila.. Masa kat Malibu tu..Aku terserempak ngan YUMMY.. yg duk sebuk bega2 rambut dier dlm toilet MALIBU tu.. mula2 aku tak perasan lansung.. sentap pasal kene tukar baju..huhu.. last2 MA yg perasan..

MA-"Eh Y..tu YUMMY kan?"

Hik..saja nak surprisekan dier kononnya.. aku call.. Time jawab phone pun..mata tak lari dr cermin..pentingkan rambut dr phone cal..:P..potpetpotpet.. kitorunk pun gerak sekali ke club..so petite la this YUMMY boy..indeed YUMMYLICIOUS..ops.. haha..*jgn mara yek spin.. la la la la

Sakit pulak hati aku.. bila nak add mespes member2 yg banyak cekadak mintak last name ngan email neh!..*harrghhhtuuiighh

Em..sambung balik.. Smpai kat club.. kitorunk lepak kat depan sat.. sebab si YUMMY nak tunggu member IRC dier.. _Kambing_Laut.. _Hanturaya.. AbgDark.. Gen2sumthin..:P.. Tapi aku ngan MAMA takleh tunggu..MA dah gian nak PPC atas podium.. al-maklum dah kurus sikit katanya kan.. Last2 kitorunk pujuk YUMMY masuk dlm sekali dprd tunggu gibek2 tu..hik..

Inside...

Kitorunk bertiga just lepak2 kat tepi Bar jer..sementara tunggu club tu meriah.. time2 mcm ni ler mata meriah tgk adik2 masuk club..persis melangkas atas kapet merah..mendada mendongak meninggi hidung memuncung bibir dan menajam dagu bagai.. *matila berjela.. Sempat jugak la..aku termenung.. betul ker aku akan dpt permata hati baru ni..ops..

KLUBBKID dtg.. dgn fesyen..Gothic+Emo+Classic.. (kata die la).. owh by the way JOE.. I love what u've done with ur nail..LOLL.. Aku tak tahan dgr dier bercakap.. bau kencing setan tu menyembur-nyembur kat muka aku.. Aku mcm nak menjerit-jerit mintak tolong.. dah ler club tu bising kan.. so kalau dier nak bercakap..mestila kuat..pastu dekat dgn kita kan...aiyoooooooo azablahhhhhh.. Dia awak bawak lagu baru utk IVARN mainkan malam tu... lagu SAMSON.. v ersi remix.. leh tahan la.. taste dier mmg jauh beza dr aku..ops.. tapi OK la.. leh layan la jugak lagu tu...

Bebudak IRC dah sampai...

YUMMY ajak aku naik atas jumpa dorunk... M.O.J.. lama gak tak jumpa bebudak ni.. yg ada masa tu... KAMBING..HANTURAYA..GEN2..BAD_HAKIMI... BIMBO belum sampai lagi masa tu (dier punya on the way boleh bawak ke pagi).. BAD ngan KAMBING kapel kah?? rapat semacam..dr dulu aku pasan.. tapi tetap nakkan kepastian ni.. but whateverlah... Club dah mula ramai.. KLUBKIDD dah terkinja-kinja kat bawah.. terjerit-jerit mcm cina jual ikan kat pasar...panggil aku turun.. HANTURAYA ngan MA pun dah tarik2 aku suh rasmi podium...wakaka..MAMA pun dah lebih gila podium dari aku skang...kalau dulu..aku yg tarik dier ke hulu ke hilir.. ni dier pulak paksa aku ke sana ke sini.. terajang kang!..ops..KLUBBKIDD pun dah pandai naik atas podium skang.. kalau sebelum ni..SPINNING GASING panggil aku teletubbies yg sakan menari atas tu.. nampaknya..teletubbies yg sorunk ni dah ada kawan..KLUBBKIDD.. hahah..nasib baik podium tu asing2 (speaker) kalau tak mesti dah berat sebeleh..sebab aku ngan KLUBBKIDD berdiri atas bende tu...

Pakcik dpt sms...

"Nantikan kedatangan FIRDALINA di LQ yer."

Hik..tgh menggila atas podium ni pun..aku still leh rasa vibrator OPS!..Vibrate handphone dlm pokek aku... MISS FIRDALINA CASSANDRA (MISS SINGAPORE dlm MISS ASIA baru2 ni..ala..yg ANIQ menang dpt 1ST RUNNER UP TUH!!) Ngan bebudak Bukit Antarabangsa on the way.. aku pelik kenapa tiba2 IVARN asik mengalu2kan bebudak ni..

"Welcome 2 LA QUEEN to all the gays from BUKIT ANTARABANGSA!!" .. jerit IVARN..

Bukan la jeles..just tertanya..kenapa mcm tiba2.. perkataan BUKIT ANTARABANGSA tu asik dijerit dlm LQ.. member2 dier kot.. anyway.. FIRDALINA if u read this... pakcik bukan sombong.. MALU LA GILA!.. kiter dah notice awak masa mula2 sampai..even masa menggila atas podium pun.. tapi..nak tegur mcm mana? tataw.. al-maklum CANTIK.. lagila aku segan... FIRDALINA kata aku kekwat nok.. sampai ari ni tak lupa...

Showtime..

Show bosan nok... taraf bluboy punya show.... malas nak layan..

Hp pakcik berbunyik..itupun MAMA yg dgr.. haha.. PRINCE cal.. budak yg aku bawak ke LQ few weeks ago.. yg ADIE taste..haha... sarawakian+philiphine..*matila pinoy.. kristian.. dulu aku bawak..sebab dier nak sgt tgk LQ.. now dier dtg lagi.. dgn member2 str8 dier..gile pe.. tapi lantakla.. Eh.. dier call..sebab dier tak igt jln ke LQ..mintak direction katanya...potpetpotpet.. aku tunggu dier kat depan pintu masuk...

Sempat jugak..gelas jatuh dr atas LQ tu pastu pecah ke bawah...AKU CUAK NAK MAMPUS..sebab sebelum turun tu.. aku letak gelas coke aku kat tangga...malas nak hantar balik..*MATILAAHHH AKU!!!!!.. tapi tetap pose2 tenang kat depan pintu tu.. dlm hati aku dah gedebak gedebuk..silap2 tiba2 tercampak keluar jantung aku.. hahahahaha.. bodo punya lawak...

PRINCE sampai.... Ngan sepasang couple..laki+pompuan.. dan sorunk jantan str8... (sgt!).. PRINCE sempat berbisik.. dorunk taktau ni club plu.. so jgn buat hal...ME??? BUAT HAL??? plss la.. ko igt aku ANIQ ke..ops!.. Sampai kat dlm..member2 dier dah pelik semacam...Korunk tau PRINCE propah apa??..

"Malam ni boys night!"

LOL.. aku tak tau la dorunk percaya atau tak... tapi yg pasti dorunk mcm tk selesa sebab club tu Pack gilerr.. biasala..PLU BERSEPAH..club brapa bijik je.. mana tak sardin..Aku ada bagitau tak..aku sukerrr tgk PRINCE menari.. adehh tak pernah2 aku suka tgk org menari.. biler tgk PRINCE menari...aiyooooo i wanna F**k this boy so bad la.. soo cute+sexy! adehh..*matila ada org marah...

Mcm biasa...lepas menggila...kitorunk pergi minum2.. selalunya kat MALIBU or BAHADUR.. tapi malam tu.. dorunk lepak KAK ARA..sebelum pegi KAK ARA tu sempat la.. aku jumpa BIMBO.. snap2 muka huduh pakcik.. ishh...huduh sgt..sampai BIMBO nak pass kat aku pun..aku taknak tgk.. Owh ye....

Dah berapa kali aku pergi club.. aku selalu nampak blogger terkenal ni.. IZUAN SERIBU NAMA..ops.. yer ar.. dier ni..dah mcm2 nama dier pakai aku tgk.. yg latest..MIMI IZUAN..*matila emancipation of mimi kan.. myspace pernah add..TB penah singgah.. tapi bertegur sapa haram tak pernah.. walaupun pernah berdiri depan2 mata ni kan.. mesti dier kata aku kekwat.. takpun aku kata dier kekwat.. wkakakakak.. sah2 muka dier bersepah-sepah dlm blog dier tu.. bodoh sgt la aku kalau kata tak kenal dier kan.. hik.. tapi tu lah.. segann... padahal.. aku suker gak baca blog dier tu.. lawak mcm cilake kdg2...

Kitorunk tk lama kat KAK ARA.. minum2..sambil makan dunkin donut.. kawan petanda bawak.. taktau nama dier.. erm..kapel baru ker?.. ker teman lessie je.. *matilah~.. masa tu mata dah tingtong.. tapi control lagi.. makan nasik lemak yg MAMA kasik tu terus terang bijik mata balik.. Tgk2 orang sekeliling... pukul 3 4 pagi.. duduk sembang2 kosong.. dgn peluh tk hilang baru kuar club.. tergelak-gelak... padahal org lain tido sedap2 kat umah.. sedap2 bangun pagi hirup udara segar.. kuar joging atau berkerje.. Aku mcm dah bosan gak kenkadang apa yg aku buat ni.. tapi.. kalau bukan pasal member2 yg happening ni....hmm...

Tasik...

Hm... Games...gamess..n more games...hik.. Kalau dulu.. aku yg selalu tgk2 dorunk seronok2 kuar peluh terkejar sana terkejar sini.. skang aku pun join skali..haha.. mmg seronok.. i love games2 yg kuar peluh mcm ni.. cuma timing jer silap skek.. 4 5 pagi!.. haha.. mmg tak reti penat dorunk ni...but still.. i have fun.. Main baling tin katanya.. tapi bila sampai games zero point..terus tarik diri.. gila apa kebab2 mcm aku ni nak disuruh lompat getah...huduhhh sgt!..pukul... 6 pagi kot..aku balik.. dorunk nak lepak HAJRIS.. tapi KAKROM Pun dah tk larat.. kitorunk terus balik rumah je... tido.. dah ler aku nak keje esoknya tu....... so unhealty la....

Adeh.....mata dah berat....

Balik tido...bayen~..

1 comment:

Anonymous said...

oklah tuh...

dah sayang kan nak wat camne.

jgn kena panah petih dah.

muhahaha....