Sunday, December 10, 2006

PIC miss World lagik

Aku tau cerita MW dah basi..tapi dah janji nak kuarkan pic2 yg tak masuk thumbdrive ari tu..so layan jer la..lagipun takut ISIS marah lak...:P


Makan hati kan body ISIS?..dgn padding skals la..takder pading tak makan hati la..bunuh diri je..

Barisan ratu2 yg chanteks2..lagi jelits..

Siapla korunk..mek nak libas kain mek satgi..muahahaha..:P

Biasa jer...

South Africa!!! eh COSTA RICA!!...

Kain yg tergantung kat tangan tu..patutnya tutup badan kan??..akak2 mmg kreatif kan..Aku rasa kalu kat india uols pakai sari..pastu kainnya terbukak mcm tuh..haveslaa kena rogol kan?..hiks..

Rugi uols tak dtg..sebab masa introduction MISS INDONESIA ni kan..dia angkat jer selendang tuh...dier terus terbang...*matila pakcik dah start merapu dah ni...

Tenggelam...

Biasa jer...

As i told you just now..penaja utama saya..ialah..KEBUN AYAM..kat blakang rumah saya..

Tuu dier..berkerang bagai..teringat kawan aku kat Nuri dulu..ERRA VAGINA D KERANG..kb MISS B..hiks..

Mletop MISS SINGAPORE mlm tuh..sebab aku jangkakan org lain yg amik nega tu mlm tuh...tapi nan ado..terpisah dek tembok katanya..:P

Ini ialah Miss SOUTH AFRICA yg sebenarya..jgn confuse ngan COSTA RICA..terima kasih..dier mewakili org2 melayu di capetown katanya..matilah kauu..hahaha

Opocot! ko over confident! ops!..*matila me

i'm EVA the DIVA from Thailanddddd..:P

Ngeeee meletup ISIS masa national costume...national costume jer la..

Sama ada aksesori dier berat sgt..atau dier tertekan..al maklum..partner catwalk dier..LKY..harus rasa cam tak menonjol lansung kan?..hik

Dier maybe tak secantik yg lain..tapi aku mmg suker giler tgk dier masa tuh..dari introduction sampai la evening dresss..

The hell with dier punya tiny winy mistake..sakat2 pun..JOJO mmg cantikkk giler..suker la..sker sgt..

Stunning...

Dress Recycle punya..IQP ari tu ada..

Nenek as MISS MALAYSIA..

simple...

Aku tak kisah..kalau tak cantik nok..tapi aku bet..kalau korunk pergi tgk ari tuh..cam nak baling kasut jer tgk dier ni..feeling sgt!!! senyum lansung tak...jeling org banyak..ala2 dier voguse sgt..astaga..tolong lahhh

Padding tak cukup tebal kot..leh nampak dada dier bidang..pinggul kecik jer..kantoi badan jantan dier..hiks..apa maksud lassam yek??..:P

Eva Atantuya..cantik baju dier..sesuai sgt ngan THAILAND..

Sentap tgk evening dress pondan ni..baju sapa la ko pakai ni nok..haram tak cantik..what's with the sanggul nok..*matila aku sorak2 plastik jer time ni..sian ISIS tak menang sorak malam tuh..kawan2 yg lain mana? tatau..aku berani mampus cakap..yg masa introduction aku sorunk jer yg jerit..kejis la..KB2 ko mana? tatau..kb ka?.ops!

Sekian...tak larat dah..uol pun dah tau sapa menang kan?..dah tgk entri 4 episod LKY kan??..udah2 ler..

No comments: