Monday, October 30, 2006

MOTOROLA L6!

Hiks..

Rasanya dah banyak kali aku mention nak perabih duit kat TOUGH JEANS...tapi cancel last minit katanya..sebab dah jatuh hati kat handphone kamegha MOTOGHOLA ni..



Aik..mana 'R' tatau..AGHEZEO cughik yek..lol..*matila aku..

Memula hp APAU..pastu FIBIE..pastu KAKRED plak..terus tak tertahan-tahan ni..duit aku berasak-asak kat mesih jahit..terus aku wat beli handphone tuh..hik..dlm 4 rat la habis..berpeluh jugak masa kuarkan duit tuh..yer la..MAMA bershopping sakan..aku shop lite2 jer..sebab banyak habis kat handphone!...tapi tak kesah la..janji blog aku meriah..berangan nak hp kamera ni pun..sebab nak meriah kan blog aku ngan mespes..tu jer..mrasala..gamba2 hazab aku kuar kat mespes..hik..jgn luper komen nahh!..*matila tak malu pomot!..haha..

Actually..dlm seminggu memula aku pakai handphone ni pening kepala gak..yer la..ni pertama kalai pakai handphone mcm ni..sebelum ni..sumer handphone2 aku..yg boleh call in call out dan sms..tu ajer..takder yang menarik pung..kecuali handphone yg aku pakai sebelum MOTOROLA ni..ada lampus suluh..leyy?..hp tu aku kasik kat MAMA..sebab biler aku nak trade in..MAKSUTIMAH kata..dapat brapa puluh hengget jer..lagipun..MAMA takder handphone..baik kasi dier pakai..cian dier tak dapat layan peminat sorok2 cam dulu..hah skang mrasa!!..hahahaha..

Eh..terbabas cerita..yg aku pening kepala ngan handphone ni..dlm masa seminggu lebih ni...asikla..masalah masukkan gamba dlm pc..yg aku pun satu..masa beli handphone tu tak reti nak bertanya..hah.padan ngan muka aku la kan..:P..sesuai ngan harganya..masa aku beli handphone tu aku dapat handphone ngan charger je..dorunk kata..nak masuk gamba pakai kabel..siap!..punnn tak jadi jugak..pastu ON BLUETOOTH! katanya..punnnnnnn tak menjadi..ruper2nyer..kena pakai cd pulak..BURN! lagi..15 hengget untuk cd..ahhh tak kesah la..aku tetap try..tak naik jugak gamba aku ni..cd tuh aku sumbat dlm mulut YIN tuh..dah tensi banget nih...pas sekor..sekor aku tanya dlm YM list aku..KAKRED la yg paling gegeh menolong aku..THANKS KAKRED..APAU..n sapa2 lah..yg telah menjayakan rancangan memasukkan gambar dlm pc bersama darklighter nah!..hiks..*matila dah tingtong ni..


Kak Red: mana update weii? beria sms ckp nak update....

Mak hayam dah bising dah katanya..haha..sila lihat CBOX di sebelah

Lepas ni..siap la..blog aku dah ada gamba yg aku amik sendiri...lebih "original" dan "jujur" katanya...tapi tak bermakna aku stop curik gamba dr tpt lain la kan..sukahati aku la kan..hiks..

No comments: