Wednesday, September 13, 2006

Alahaii ROY

Jika uols rasa gamba ROY kat blog FIBS merbahaya kepada pesakit jantung..asma bagai kan...baik pesakit2 tuh..jgn tgk gamba yg ader dlm entry nih..lagi bahaya sundel

1st Of all...sorry banget..sebab aku mcm dah susah skek nak ke cc la ni..busy sgt..tapi aku mmg suker sgt merapu dlm ni..penat2 lik keje kul 1 pagi pun..aku ke cc untuk merapu dlm blogspot nih..hikhik....

Matile "bende" ni dah berlalu like 3 4 hari yg lepas..kot..tapi aku baru nak "menyibuk" katanya...tak nak ketinggalan ni..leyy..:P

Aku tgk BLOGGERS2 DIVA mengamuk sana sini..pasal GAYBOY TUA sekor nih...feeling2 organize pertandingan miss2..tapi jadi sangkak pulak..sedeyy...mcm ni mana uols..aku dgr dah wat pertandingan yg sama kot..4 KALI..tapi bukan saja sangkak..malahan lebih teruk..cam mana tu??..kejila ROY..*matila turun pangkat dr MAMA ROZA ker ROY sajork..haha...

Tapi pelikla..kalau betul la dier tuh kaki songlap duit show duit pertandinagn segala bagai kan...Takkan la gigi palsu pun dinch mampu beli??..




Kalau betul..dier kaki songlap...kenapala..biler dier melaram bagai..sumernyer nampak cheap belaka..overla ROY...maybe habis kat anak ikan kot..yerla..tua2 ni..siapala yg nak kan? ROY?..hikhik..tu pun..aku rasa bukan time tua2 ni jer..aku rasa masa dier muda pun...susah nak "hangkut" sesapa..melainkan umpan ngan fulus sajork..tu pasal la dier terpaksa "bersusah payah" kumpul duit untuk carik jantan kot..sian kat ROY....:P

Maybe aku tak la segeram FIEBIE..GINGER dan LEA kot..tapi terkejut jugakla..dgn kemampuan ROY untuk menjatuhkan standard MISS jadi paperdoll di meja juri sajork...Kelass ko ROY..Tapi merasala pastu tuh terpaksa PURA2 PENGSAN selepas diserang katanya..wakakakaka

Over tau pondan tua bermuka jalan tar ini telah mengaibkan dirinya buat kali ke berapa dalam dunia ke pondanan ini. Tak sedar ni tahap muka boleh dipinjamkan kepada JKR untuk digunakan bagi menutup jalan raya berlobang. Tetapi disebabkan bahaya yang boleh berlaku terhadap manusia kesan dari pengunaan kulit mukanya sebagai penganti jalan menyebabkan dia selamat. Ini kerana mukanya yang berlopak itu dikuatiri akan menjadi pusat pembiakan jentik-jentik ketika hujan. Di samping akan menyebabkan kerosakan kepada tayar kereta kerana kekesatannya. Dan mukanya jika di tampal di jalan raya boleh menyebabkan kemalangan di waktu malam, kerana orang akan ingat hantu.-FIEBIE


Keadaan ROY selepas diserang..*matilah mangsa tsunami..

Mek tak hingin nak letak gambar sial dia. Mek takut org kena sakit jantung bila tgk muka kurap & burok dia tu. Pondan tak sedar diri, dah tua nak mampos tapi kuat berangan. Dialah MAMA ROXA yg juga selepas ini akan dipanggil Miss Sangkak kat dlm entry ini. Nok kaedahnyer MS binatang ni hidup atas duit show & pageant2 anjuran dia (selain duit pencen kerajaan dia! Yes uols, DUIT PENCEN! Pondan sangkak ittiew dosi kertu tahap fossil ok!)-GINGER

Matilah fossil JENGLOT yg masih hidup
MATILAH CARUTAN OF THE YEAR...maki carut hina giler babi punya tak bertapis ni..ngeri lite2 aku baca entry dorunk..TAPI YANG PENTING YER..entry sapa ntah aku baca kan...ROY ala2 meMENGSANkan diri katanya..BETUL KEW??? kejila..TEKNIK SAD CARD MISS SPAIN IQP 06 telah diguna pakai sesuka hati..wakaka..dulu..ZULAIKA..la ni ROY pulak..kejislaa tapi at least..ZULAIKA pengsan selepaas pertandingan..bukan cam MAMA tuh..hiks..

Tapi kan Uols..AKU SUJUDDD KAT LEEZ the PIONEER...dlm banyak2 orang mengoyan...

ZAST!!!!!!!! dier SMASH sumer skals..
mak rasa... tak perlu la nak carut MAMA ROXA... yang korang dah tahu perangai dia macam tu, tetap nak masuk contest dia gaks... haaa... MRASALA KAN??? *matiker mak???

Kannnnnnnnnnn..Finally katanya...hahahahaha..suker suker suker!!..Betul gak cakap LEEZ..perangai buruk ROY ni aku rasa dah dgr bertahun dah..tapi adeeeeeeeerrr jer yang Menyendeng kat org tua tuh..adeeerrr jer..yg membodek orang tua tuh...siap salam cium tangan nih...Eh..takperla kot..warga emas katanya...

Tapi apa2 pun..lepas apa yg dah jadi ni kan..i hope...ader mata yg "TERBUKA" luas2 la gheetohh kan...Harap2 GAYBOY..ADIK2..ABANG2..AKAK2..kat luar sana..berhati-hati biler berjumpa org mcm ROY ni...silap2 dier mintak ko sponsor..eh..silap2 dier cilaker kan uols depan2..tak ker pantek..:P..LEA pun dah kene..inikan pulak..adik2 mcm uols..OPS!..hanjeng kan aku..tetap nak carut adik2 ni..wakaka..

Jadi apa lagi... dengan jawapan ini, haruslah kita perhebatkan lagi kempen

ANTI MAMA ROZA

Dengar akhir kata, adik-adik kakak-kakak semua, bersatu lah menuju kejayaan kegemilangan dan kecantikan sejagat. Make peace not war.
gemilang, cemerlang, terbilang
Berkhidmat untuk negara

y2gay

Hahaha..matilah aku copy paste jer dr blog FIEBIE..senang cerita

.....*hmm..nama aku pendek kan?? tak panjang mcm nama FIEBIE....sapa leh kasi nama baru yg VAST skek..leyy..wakaka..abaikan jerla

No comments: