Sunday, July 30, 2006

BI2006 - Week 1 Assignment

Err kepada juri2 yg terhormat lagi bijaksana..*matila bodek..aku punyer template takder tempat komen..bukan aku sengaja disable..cuma template yg aku pakai ni..takder tpt komen..so..mintak maap mintak ampun sesangat...Uols..komen kat TB jer noh!..:P

All About UjangMD

Ahmad Amir b Muhammad aka UjangMD
7 SEPT 80 (26yo)
Kuala Terengganu tapi rajin turun KL
---167cm-60kg-29waist-lebih kurang 6"---
BISEXUAL
TOP

Astaganaga uols..sepanjang aku berblogging..tak pernah aku letak gamba ciknek dlm blog aku...Maasyaaraakatt..Hikhik..matiker aku?? tu kire standard size la...Patut dapat point lebih ni...sebab siap bagi gamba ciknek nih...Tapi..of course la ada yg tak heran kan..aku tau la uols pernah dapat 11" kan maksutimah kan..ops..FIBS lak dapat 10"..Siap carut ni..kalau takat 4 5 hinch gesel kat dinding sajork katanya..hiks..*matilah aku pasal ciknek pun nak elaborate katanya lol...Aku dinch kenal UjangMD ni...tapi sib baik la..dier bagi kerjesama 100% thanks Ujang...


UJANG ni anak bongsu daripada 6 adik beradik...abg2 ngan akak2 dier sumer dah kawin..dier ajer belum..u know why la kan..ops..dah kawin dah ikutkan pun tapi bukan secara rasmi la kan...la la la...anak bongsu yg cukup rapat ngan mak dier (makcik Zainun)..*tipikal...Tak kisahla mak dier kuat berleter..dan dier kuat menjawab..tapi dier tetap kamceng ngan mak dier...apa yek org panggil..momma's boy...ala..lebih kurang mcm Micheal Novotny ngan Debbie Novotny gitu...bukan lee novotny k..*matiker aku?? hiks...

Hobi dier melancap sundell...aku pun cikcap..tapi takder la sampai dikatakan Hobi..hikhik..kalau sapa yg rajin datang blog dier masa dier tgh 'single' dulu...korunk akan disajikan ngan gambar ciknek dier mencikcapkan diri...Banyak sgt2 aksi2 18sx...:P..hiks..Selain cikcap..dier ni suker..membaca...yerp..ponen ni ngaku dier ni ulat buku gak...Dan..dier minat memancaing..since umah dier dekat ngan pantai kan..mmg selalu la gak kot..dier menenangkan diri tepi laut..sambil mancing ikan dah juga hanak hekan..:P

Skang ni UJANG dah pun terikat dgn seseorang...SAL (27yo) nama dier..tapi bukan CikKis yer...CikNek..hik..dier jer cover2 pakai nama pompuan..sebab pengunjung blog dier banyak str8..dier kata la..tapi aku tgk link kat sebelah sumer fefonen belaka...so tatau la apa yg dier cover...sah sah gamba half naked bersepah-sepah nih...punn nak cover lagik...Dorunk berkapel dah 6 bulan...masih "panas" katanya...belum 4 thn lagik..*eh motif?? aku bandingkan ngan 4 thn yek..la lala lala...

Dlm bab fesyen laks...UJANG minat sgt brand CONVERSE..*eh aku pun minat converse gak..hiks ngan BODYGLOVE...ala..Suar dlm yg ade tapak tangan kat "depan" tuh..tu jer la yg aku tau pasal bodyglove hikhik...Kalau kuar jer pesen yg latest..cepat2..dier pergi kebas...biasala uols plu2 mesti nak up to date jugak kann..tak nak kalah katanya..hiks

Ok..uols kalau nak banje dier ni makan susah sikit tau..bukan cerewet..cumer dier alergic ngan seafood...dan dier tak suker restoran fast food mcm KFC McD dan sumer restoran fast food yg sejenis ngan nyer..*Biar tul dier ni..dan tak suker semua jenis TELUR...*melainkan telur korunk kan..Dier biasa makan daging ngan ikan masin jer..sebab itulah makanan rutin dier kat umah hari2...In case dier dtg umah korunk tak yah la susah payah nak masak segala...KATA DIER la..

Si UJANG..dier ni..dah 3 tahun kerje buat pelan bangunan...under goverment katanya...aku tanya dier nama lain untuk keje lukis pelan bangunan ni apa..dier pun tatau...aku kata engineer...dier kata bukan gak...soo bantai jer la..pelukis pelan...aku mana la terer hal2 opis ni kan...yg aku terer jahit baju kurung kebaya kebarung segala...hikhik..matilah tetiba wat marketing katanya...maklumla raya dah dekat nok..time ni la aku nak kumpul duit..nak beli baju kat TOUGH JEANS...aiyoo sowi2..aku ni always tau terbabas...Apa2pun..imej dier mmg "bersih" kat sana...dinch pec lob lagi kat sana...*cdh...Good 4 him la kot



UJANG ni...simple orang nyer...low profile..*low profile ker??...panas baran orangyer...lebih2 lagi kalau dileter...cumer dgn mak dier ajer dier jadi "lemah"...Bayangkan la..camna dier leh tahan ngan mulut mak dier...Harus la pernah berperang katanya kan...aiyoo very the darklighter taww...Sebut pasal lemah...dier kata...kalau dier tengah hanginn tuh...biler tgk org menangis...dier terus cool sekelip mata...dier mmg tak sampai hati tgk org nangis...untung SAL...asal pura2 nangis..terus UJANG pujuk2 balik...*matiker aku? hiks...Lagi satu KAWAN dier kata..dier ni..very the pemurah uols..asal org tu bergelar KB or someone special tu him..dier mmg tak lokek nak tolong apa2 pun...Mcm dlm profile dier..dier kata "treat me nice and i'll treat u much nicer!"...*hmm mesti loaded..hati2 ngan pisau cukur nahh...tetiba aku teringat DINO...*matilahh aku!!!...Tapi jgn la buat UJANG Terguris tersentap segala...nescaya sekelip mata UJANG takkan kenal ko lansung...*matila aku berfirman katanya...

7 september 1980..Orang yg zodiaknyer "CANCER" mmg camtu uols...korunk kene deal ngan dorunk punya emosi like a lot...Over sensitip sometime...Stubborn...very home loving...tak berapa minat ngan hiruk pikuk kat luar sana...cikcur pun kat tasik jer kan..."sunyi" katanya...very loving partner...although perhaps a little missing on the dicipline..*matila speaking...Cancer mmg tak suker diberi arahan..tu sebab la UJANG melenting kalau org cuba kontrol dier...bebel..leter segala...dr situ datang dier punya stubborn...Tapi kalau uols pandai pujuk..."cair" jugak dier...dier nampak keras kat luar...tapi kat dalam..lembut jerr...mcm ketam..hik..kene pandai ayat larr..Tak pun "menangis" jer...nanti lembut la dier..hikhik


Aku tatau la pepondan lain cam mana kan...Tapi insyaallah...jika takder aral melintang dan jika dier masih bernafsu tgk CikKis...biler umur dier cecah 30 thn..dier kata dier KOMPEM nak kawin...SAL dier nak campak kat mana?? tatau...anyway...dier kata..dier suker pompuan yang rambutnyer panjang..kulit putih gebu...seksi dan yang penting lagi tua dari dier?? aiyoooo dinch main amateur la inieww..*tul ker eja?...Nak yg ader experience katanya...hik..Harus la yg seksi kan..sah sah ciknek ko susah nak naik tgk cikkis kan...takkanla nak dihadapnya stok2..Salima..ops...Harusla..ala2 Ifa Raziah katanya...wakakaka sowi yer UJANG...anyway...ader sesapa yg berminat...sila hubungi....eh..luper...Yg Original sahaja yer...Yg FEELING2 original step aside...ops...tetiba dlm perenggan ni..mulut aku cam kimak kan..sowi..

Katala..ader yg sapa2 dapat tackle mamat ni kan...KALAU dapat lar...dier kan ngan SAL skang..tak baik tau...tapi sumer org pun tau kan...berchenta ngan jejanz dinch kekal katanya..eh eh terbabas lak...aku nak bagitau satu jer..UJANG paling "sensitip" dekat telinga dier..muahahaha..jiker ader sesapa berpeluang "belayar" ngan dier kan..jgn luper Tips kecik yg aku bagi ni nohhh..TELINGA

Owh yer...in case ader yg masih blur dan tertanya-tanya gamba2 yg ada dlm entri ni gamba sapa?...ni lah dier gamba UJANG...Mati2 dier tak nak kasi gamba muker dier...dier kasi gamba ciknek dier yg lebih kurang 6" tuh...:P so ni jer la yg ada sikit2...sedeyyy...yer la..sebab tak nampak muka..abis tuh ko pikir apa :P..Ikutkan ader yg berani mati lagik..tapi rasa cam tak sesuai lak..hiks...

Aku malas nak penin2 kepala sampai hari rabu...since aku sendiri dah puas hati..aku publish jer...So..this is it larr..at least kalau aku "tercampak" nanti bukanla pasal aku tak buat entri...


God i hate this part..

BI UNDI Y2GAY BLOGSPOT

Daa...

2 comments:

Anonymous said...

kalau awk sudi melancap gag saya awk add lah myspace sy kema_nt@yahoo.com

Anonymous said...

kalau awk sudi melancap gag saya awk add lah myspace sy kema_nt@yahoo.com