Friday, June 23, 2006

Happy Birthday "ANGEL"

AKU BARU DAPAT TAHU MALAM NI..*lepas aku wat entri mintak maap ni kan..MASUK 12 TGH MALAM NI..24 JUNE 06..IALAH HARI JADI RON aka FANTASTIC_IDEAL...so..RON..here's some "greeting card" from us..me n MAMA..*tak hanta komen tak tau la...LOL..tetap kann demand komen katanya...


Di sini yerr..aqaq..ingin mengucapkan SELAMAT HARI JADI buat RON..sori la..aqaq nan ado hadiah la..kad ucapan yg ada gamba kartun aqaq ni jer yg akak mampu bagi..aqaq mintak maap kalau RON tak berminat dgn kad ucapan yg aqaq bagi nih...kerana aqaq tau RON ni gibekss...so..dinch perlu la kan pic tetek2 ini..apa2 pun..sekali lagik aqaq mengucapkan SELAMAT HARI JADI..dan remember uols..lagi banyak lilin atas kek tuh...semakin berumur la kiter...

Yang Penting Kiter Enjoyyyy!!.. With Love..ALEXIA ALEXANDRA

K..yg ni plak dari aku..napa la aku rasa entri birthday aku untuk RON cam hazab yek..over la..YANG PENTING KEJUJURAN..*tul tak adam..hiks..anyway...to RON...SELAMAT HARI JADI...SEMOGA PANJANG UMUR...MURAH REJEKI...dan...HAPPY2 SELALU...tu jer la..kot...aku tak reti sgt la..wat birthday speech nih..GEGEH NIH..CARI SPEECH KAT INTERNET SEGALA...tapi last2...merapu sendiri jugak...hiks..so..HAPPY BIRTHDAY RON..MAY ALL UR WISHES COME TRUE...AMIN!!...

with love...[Y]...leyy wit luv katanya...hiks..

Owhh...in case ader yg tak kenal siapa RON_RIVALDY neh...here's some cool pic of him...baru korunk paham napa aku sebut ANGEL kan..hiks..

3 comments:

ZooKeeper said...

maybe u would like to take a hit our amc z00.. we have spaces for wierd creatures and lots of botak ppl wearing number 3.. enjoy the plae face lion and bow to our kings.. hahaha

goddessisis said...

happy birthday ron!!!

Anonymous said...

tu dia!! kenai ngan Ron katanya!! KB kot?? nanti kim salam kat Tamara belynzki ek?-imah