Sunday, May 07, 2006

Cerita Sabtu Lepas...

Aku rasa kan...ni la pertama kali dlm hidup...aku takde mood nak g clubbing...bley...aku ajak MAMA layan midnite sajork...aku tepon BABYBOYD...demam katanya...MAKSUTIMAH OUTSTATION tak silap...lagila takder mood nak club...aku gerak ke kl..kul 8.50 camtu...9.25 sampai...naik lrt...kali ni..aku tgk cerita FRAGILE..lakonan CALISTA FLOCKHART aka ALLY McBEAL..slalu tgk dier neh..nak tergelak...sebab muker funny n cute dier...hiks...selain CALISTA...ader...RICHARD ROXBURGH dan ELENA ANAYA...kalau korunk ingat RICHARD ngan ELENA ni pernah berlakon sama dlm VAN HELSING...RICHARD jadik dracula...ELENA jadik dier punya binik ALEERA...*igt lagi neh...maklumla feveret...hiks...cerita FRAGILE neh citer hantu...mmg minat2 citer2 seram neh best tak best pun..aku layan jer...citer tuh habis kul 1.30 kot...pastu aku ingat nak gi kedai KAK ARA...tapi hujan lebat plak...mrasala tahan sejuk kat luar sekejap...sian MAMA...sib baik bawak jaket...*tapi aku yg banyak pakai...keji kan...borak2 pasal filem yg aku tgk tadi...sebut pasal filem2 ni kan...teringat 2 filem yg aku MMG TAK SABAR NAK TGK...


X-MEN 3:THE LAST STAND


TAKE THE LEAD

So...ni la 2 movie...yg aku target NAK TGK SANGAT2 kalau takda aral melintang...*aral katanya...hiks...nak2 X-MEN3 tuh...haiyohh minat sgt2 ngan citer neh sejak bebudak lagi...FANATIKKK uols..

Hujan reda kul 2.50 camtu...pastu aku ngan MAMA terus gerak ke Malibu jer...cancel ker KAK ARA...sah sah pepondanz sumer banyak ker Malibu drpd kedai Ara tuh...*cuci mata katanya...hiks...aku rasa aku ngan MAMA la PLU yg pertama sampai kat Malibu pagi tuh...aku ajak MAMA duk blakangg skalik...*view baik punya...hiks...sambil layan teh tarik ngan milo ais...pastu aku nampak 2 orang gayboy neh...dr jauh mcm kenal..sekali...PONDAN KANCIL EMAS...haiyoo sikit punya suweyy kata orang...PKE neh...korunk tak kenal la...tapi MAKSUTIMAH ngan AMIRA kenal...kata dorunk PKE neh nak ajak aku 3some ngan dorunk...PKE nih sepasang kapel yer...HAIYOO kalau aku single dan kalau uols tasty...leh la aku pertimbangkan kanzz...tapi DINCHH...eww...

Motip??? dtg2 jer...terus duduk betul2 depan aku ngan MAMA..aku wat2 korek air batu dr gelas MAMA jer..koser nak pandang...tak pasal2 tgn aku TERautomatik plak terbaling ais kat muker dorunk kan..koser...*masih mengharap katanya....matila ko pondan maskul...hanjeng tau..terus blok aku punya view katanya...kejis...tapi lantak lah...lama2...Malibu pun penuh ngan hadek2 baru...hadek2 lama...abang2 berangan cam adik2 pun ader lagik...tak laratzz...dlm ramai2 tuh ader yg kenal kat mespes...ader yg teman ONS dulu2..OPS!!...*matila wat2 tak kenal...hiks...dah nama pun ONS kan...dak2 mespes plak...kalau ditegur...sekali dorunk kata tak ingat...sapa yg malu?? aku gak kan...so...duk la aku ngan MAMA kat blakang mengekwatkan diri sajork...

Since PLU2 BLUBOY...ramai yg aku tak kenal...aku kata kat MAMA..."lepak jer...tunggu bebudak MT plak"...sah2 ramai yg aku kenal kat sana kan...memula sampai aku tgk bebudak A.M.N...glemer2 bebudak A.M.N...aku tgk cam ader dresscode jer...asal sumer stok pakai blazer n jaket neh...apa2 pun...mmg stylo...aku suker tgk style AREZEO mlm tuh...stylo sgt2..hiks...paling tak laratzz ader rantai berloketkan CROWN lagik...kelesss bling2 akak2 skang...*ops...aku kata akak2 ker??hiks...pastu baru la nampak...geng2 S.C.A yg lain...tapi...motip?? duk asing2?? lantak la...takmo tau...i've seen a lot group2 yg besar2 naik...dan jatuh...so...CDH sajork...hiks...pastu...aku nampak ADAMDRYX...pakai jersi bola katanya...maklum arr memusim bola skang kan...uols sokong negara apa??...aku sokong BECKHAM...ops!!..sowi..hal2 bola dinch tahu dan amik tahu...yg aku tau...BECKHAM tasty..tu jerk...bleyy..hiks...

Pastu ADAM ajak g makan kek...katanya mlm tuh...hari jadi FAZLY83...ala..yg jadi mangsa carut aku dlm entri yg lepas...hiks...apa2 pun...aku carut dier tak bermakna aku hate die like 4 ever yer...hiks...so...

HAPPY BIRTHDAY FAZLY83...SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI...

Malu pun ader sekejap...sebab memikirkan aku carut dier skek dlm entri yg lepas...hiks..tapi still dijemput untuk makan kek CHOCOLATE INDULGENCE nyer malam itiew...melertss kek tuh...tu la kek yg aku memula makan masa mama kerje kat SR dulu..hiks...meriah birthday parti dorunk kat situ...nak2 biler ADAM ada...harusla meriah kan...pastu ada...BENLIMWEIKEN....IKHSAN FADZIL...RON...dan aderla 2 3 orang yg aku tak kenal...budak YM baru ker??...anyway...TAYSSS ok..*ops..hiks...pastu yg palingg...dunno la..terkejut ker apa kan...BENLIMWEIKEN...turut mengundang IBU nyer bersama memeriahkan MALIBU mlm tuh...tak tau la mak dier masuk MT ker tak kan...tapi...kalau la aku ada MAK mcm tu..kan ker BEST...sentap tgk...sporting giler ibab punya mother kan...jeless..apa2 pun nak wish HAPPY MOTHER'S DAY kat IBU BEN...hiks..dinch tahu nama...sooo sebut IBU BEN jer la...hiks..

Aku nampak APAU mlm tuh...dier pun ada kat Malibu malam tuh...dier lepak sekalik ngan geng2 A.M.N...ntah napa aku terus sian tgk dier malam tuh...nampak sgt tengah borink...tak nak tahu kenapa la kan...tapi dier marah aku...sebab tak ajak aku g tgk wayang sekali ngan MAMA masa layan FRAGILE tuh...dier kejap "dlm kl" kejap "luar kl"...tu yg aku tak tau nak ajak ker tak...tau2 kene marah jer...takperla...apa2 pun..lenkali...aku call dier ajak tgk wayang selain BABYBOYD...

Malam tuh lepas kek habis...*ADAM yg banyak habiskan...hiks...yg lain2 malu2 nak makan...feeling2 diet katanya...mrasala ADAM jer yg habiskan...janji perut kenyangg kanz ADAM kanz...hiks...aku dengar dorunk terus ke tasik pas tuh..tapi aku tak join la...dinch ader transport katanya...*makan hati jer...aku lepak ngan SHAH FAJAR jap kat luar...makin berisik dier skang...CIK DURA UOLS DAH HABIS KOT...hiks...lepas sumer geng2 yg aku kenal dah pulang...aku pun blahh ngan MAMA...

1 comment:

Encik Ayie Yang Garang said...

haiyok i nampak cik dura yang disebut sebut.. apakah maxudnya itu??