Saturday, April 22, 2006

Yayyy Cucuk Langitzzzz

Dah lama rasanya tak clubbing...sebab sebok..*iyolah tu...aku g KL ngan MAMA naik bas jer mlm tuh..*paling benci tunggu bas... kitorunk gerak kul..9 lebih camtu...sampai kl terus tak tau buat hapa...singgah kat KlPlaza...igt nak jumpa kengkawan lama...tapi dah balik plak...MAMA ajak g tgk satu kedai kat area BB neh...ala PS BUTIK...tapi bukan...Dlm on the way pergi sana tuh...aku ternampak AZIAN...EMELDA...NGAN WATI...huhu...igt nak join dorunk...tapi ternampak plak AREZEO...SD...NGAN PUTRAUITM...terus join dorunk....ruper2nyer...PUTRAUITM..jadi hos makan2 AREZ ngan SD time tuh...tak pasal2 terkacau...hiks...tapi merasala tempias makan2 free...muahaha...ice lemon tea ngan brownies...aku dah pernah rasa brownies SR tapi ni 1st time makan yg panas2 lagik...melerts la gak...sempat gak la aku pose2 ngan MAMA...layan arez punya "interview" hikhikk...SD tak habis2 wat lawak mlm tadi...mulut very the hanj yer uols mlm tadi...hiks... it's like dier CTT aku CDH nyer..*paham2 jer la...tapi takper..aku suker...meriah makan semeja ngan PUTRAUITM...panas punggung pun ader...tak tahan dgr celoteh dier....sikit punya lantang kan sore uols....10 kilometer pun leh dgr lagik...demand tinggi lak tuh mamat neh...ngada2 sgt2...ko igt ko TIFFANY ANTM....hikhikhik....tapi mandangkan dier yg blanja...pasrah jer la...anyway...THANKS PUTRAUITM...walaupun setakat tempias2 sahaja...darklighter di sini sgt menghargainyer...hikhik...kitorunk lepak kat SR...*yesss SR...sampai kul 12 kot...sampai staff SR terpaksa menghalau lite2 kitorunk dr situ....PUTRAUITM apa lagi...memekak kembali sambil feeling mintak diskaun 50persen...hayoo uols feeling hos neh ader dut ker tak...kalau takder cakap...aku terus cabut jer...huhuhu untungnyer AREZEO n SD...sebelum ni PUTERA70 jadi hos dorunk skang PUTAUITM plaks...keless korunk...

Pas kuar dr SR...kitorunk terus gerak ker MT...sempat gak la AREZEO...rakamkan dier punya ucapan terima kasih pada PUTRAUITM...sebab sudi blanj2 dorunk...DAN...sempat gak la...arez mempromosikan...KEMPEN ANTI KOBI2....*matila aku tak tau citer pun terlibat sama dlm mempromosi kan KEMPEN ANTI KOBI2...MATILAH KOBI2 yer...itula yg aku sebut dlm rakaman yg AZIAN..eh AREZEO buat...berlatar belakangkan KEMPEN BUDI BAHASA lagik tuh..siap ada gambar ADLIN AMAN RAMLIE...benci tul aku tgk muka dier dlm add tuh...uols pun tau mulut dier cam gampangkan...pastu hos wakenebeb...TERSANGAT TIDAK SESUAI yer....dier masuk iklan budi bahasa tuh...menyampah sgt2...


Gamba Hiasan Jer...

pastu kitorunk gerak ker MT...meriah la gak...MAMA ROZA promot........apa yek...PINK REWARD kot..*matilah pinky...mcm...uols bayar 50 hengget untuk register...uols leh masuk mana2 MT yg ada kat mesia ni sebanyak lapan kali...FREE sahaja...cam best...kalau ader duit time tuh...nak gak register...huhu..tapi takder...PUTRAUITM time tu gak dier bayar...terus masuk katanya...walaupun sebelum nih semua org cam paksa dier masuk *tak tau la ikhlas ker tak..*lariii...pastu dier taknak kan...esok keje katanya...TAPI masuk gak last2....nak cuci mata...tapi yg pasti aku dgr dier asik la tanya..."MANA NARNIA S.C.A" banyak kali aku dgr...motif?? u ols..tak cukup2 ker anak ikan ko keliling pinggang...geli sgt aku mendengar ider bangga2 kan...adik2 yg dier dah kumpul...tapi "DAH RASA" ker nok...kalau belum toksah kekwat...*aiyoo matila aku kene maki ngan wirawati...hikhik...ntah napa feeling nak carut jer masa menaip neh...ramai ada kat sana masa tuh...KAMIKAZE....ZOMBIE...KNIGHT...IMPEROR....FAZGAJAH...*sentap sampai skang dier sound aku gajah ari tuh...kalau ko slim cam AREZ ker...ADAM ker...nak sound2 aku gajah...aku pasrah jer la....tapi ko sendiri tak kurang gemuk kan...cuma KO PENDEK jer dr aku...pendek nak panggil apa yek...VAVI kot...*matilahhh mati....hah skang mrasala aku panggil ko GAJAH gak FAZLY83...mrasa mrasa...aku kalau org tu tak kenal aku...jgn feeling2 nak carut aku sesuka hati yer...nak mampusla jawabnya...PUTRAUITM tak lama kat situ...dier masuk jenguk2 hanak2 kekan yg taste jer...pastu balik..masuk keje kul 7 aiyoo FIZZOW yg masuk keje kul 6 pun tak kekwats cam uols...kejis...TAPII YANG PALING KEJI PALING AKU TAK LEH ANGKAT BILER PUTRAUITM CIUM LEHER AKU NGAN MAMA SEBELUM BALIK....motif???????????????? ciuman seperti itiew...aku paham la kot...kalau takat laga2 pipi cam geng2 yg lain...tapi motif????? uols terus mencium leher??? ya allah...meremang bulu tengkuk aku biler teringat bende tuh...aiyooo macam nak sental ngan berus sabut...bley...PUTRA!! if u read this...pls make sure ko tak buat bende yg sama lagi yerk...*menjerit dlm hati lagi....geliiiiiiiiiiiiiiiiii sgt2....

Gosok2 leher....

Memula kat dalam tuh...aku ingat...lagu dier mcm sial...yer la..aku mana reti layan lagu lain selain rnb kan...teringat zaman bleubar2nd dulu...deejay kelly ng...mcm gampang sgt2 lagu dier....terngiang2 remix hanjeng dier kat telinga aku ...



Gambo Hiasan jer...

tapi tu lah yg aku memula pikir bila masuk MT masa tuh...TAPI...kejap jer aku rasa camtu...biler dier start main lagu J.LO-GET RIGHT...mula la aku menggeletis...masuk 3-4 lagu...terus menuju ker kerajaan separa langit...(podium..tapi kat MT tu dinch ader podium...speaker ngan pole sajork...kerajaan separa langit aku..kat speaker..bleyy)*arez la ajar neh...hikhik...1st round mesti aku make sure aku kat kerajaan separa langit tuh...pas show baru ler...beramah mesra dgn rakyat jelata kat bawah boleyy...*matila kekwat...lol...aku sentap masa memula naik speaker tuh..bergoyang2 sundal...ala2 meja kat A.MALIK...*sori abu...hikhik...tapi mmg dah dasar kaki podium kan...goyang pun goyang la...tgh feeling2 neh...ZAL TINGTONG nak tumpang sekaki...tapi tak jadi...sebab speaker bergoyang...sah sah dier kaki tingtong...mana leh nari atas tuh...sapa nak angkat kalau ko tercampak kat bawah tu...definitely not me...huhu...aku pun layan jer la..sampai la..MAKSUTIMAH dtg...dier pun tumpang sekaki...sah sah la kalau aku naik speaker...dier ajer partner tetap aku atas tu..DINCH ORG LAIN...kalau MAKSUTIMAH takda...mmg aku jer menari atas tu sorang2...dinch kongsi...nak kongsi pergi pole sana...berasak la korunk kat sana...*ya allah...napa la mulut aku cam gampang kan masa menaip neh...mampus la kene maki pas neh...aku perasan masa...MAKSUTIMAH naik speaker jer...terus FIZZOW...ala2 merajuk...ala nok..ko tak tau ker...MAKSUTIMAH ni kan pompuan joget...aku lak..lelaki joget...bley?? *matilahhhhh mati....apa2 pun...seronok tgk MAKSUTIMAH ngan FIZZOW mlm tuh...VERY THE LOVING COUPLE...mintak2 kekal lama cam aku...*dalam sumbang tetap menyumbang kan...hikhik...masa show aku tak tgk sgt...aku terus kuar minum sat ngan MAMA...aku sempat tgk BABY EDORA kot...nyanyi lagu omputih..SHHH tajuknyer..meletup miming dier...pastu ader la...show dr pompuan ori katanya...bawak lagu Siti Nurhaliza...*motif?? puki pun nak glemer sama kat MT...koser...aku tgk show lite2 jer..lainla ada GENG2 SERDANG...show dorunk sumer meletup2...kennn...pas habis show...2nd round plak...barula meluangkan masa bersama-sama rakyat....menari lambak bersama-sama...bley..*matila kekwat...perghh layan sgt2 malam tuh...sampai kul 4 dorunk kata...aku pun tak perasan...hikhik...yang penting...AKU SUJUD SAHWI yer...kat RON..hikhik...dgn berjayanya dier menyampaikan step NIRMALA dgn baik di pole...aku pun tak tau step dier macam mana...wakakak...sentap la kalau ZAMRIE tgk nih...*nak tau ZAMRIE sapa tanya lah MAMA....huhuhuhu

MAKSUTIMAH gerak dulu malam tuh....sebab FIZZOW keje kul 6 pagi...*gigih uols berclubbing kan..walaupun masuk keje kul 6 pagi...demi MAKSUTIMAH tercinta katanya...*lariiikk...aku tak dapek nak layan sampai kul 4...mmg penat giler..tapi sonokla...lainla zaman2 bleubar jln p.ramlee dulu...sampai kul 5.30 pun...aku leh layan lagik...*dah GAJAH la katakan...tul tak FAZ...hmm...masa lepak2 sebelum kuar tuh...MAMA kata dier nampak ROSLAN SHAH...ala...yg berangan jadi arwah SUDIRMAN tuh....pls la...asik2 aku dgr...SUDIRMAN SINGAPORE...tapi...habuk pun takder melainkan tergedik-gedik kat kelab...plss la...lagu dier bukanya sedap sgt pun...aku dgr kat MT ari tu...dj tu pasang masa org dah nak balik...MAMA kata dier tgk tv ker majalah ari tuh...kuar cerita pasal dier nak kawin...aiyoo PROPAH kuat gak yer pondan neh...dah la sore ko tak sedap...kalau takat sore kepit2 pondan ko tuh..nak berangan jadi mcm arwah SUDIRMAN...uols bole pergi "jalan" yer uols tak layak pun nak dibandingkan ngan dier...lagu pun...aiyoo plss la malas nak carut pasal pondan berangan ni lagik...pastu aku nampak MAMA^PINKY...kalau bebudak irc yg lelama tu tau la sapa MAMA^PINKY neh...makin tebal make up MP skang...yer la..ala2 nak sampai ker penghujung zaman...make up pun harusla gigih...aku dgr dier duk damansara ngan adik angkat dier...but still dgn BODY SHOP...elokla tuh...dr keje ngan sedaranya kat area kl jer...perabih duit kedai beli makeup wig rantai labuci2 segala kan...

Kuar dr MT kitorunk pergi minum kat MALIBU...kat luar...aku jumpa ADYIN...ngan ARNIQUE SI RATU RIMBA...*ampun aniq...aku dapat title neh dr kaklong ko...dah kurus dier skang...katanya makan sehari sekali sahaja...tu pun makan roti 2 keping jer...aiyoo kalau aku dah menggelupur dah neh...tapi nampak la hasilnya...gigih aqaq2 nguruskan badan...kalau dulu aniq pakai baju nampak perut nyer terkeluar lite2 kat bawah tuh..butang pun ala2 nak tercampak menahan beban katanya...ala2 nangka berjalan...tapi skang dinch lagik uols..jeles aku..isk...tapi mulut aniq kan...ya allah...tuhan jer la ampunkan betapa hazabnya mulut dier...aku rasa lepas MAK HAYAM MELISSA...ANIQ nombo 2 kot...molot paling hazab...hihkhik aku tak luper lagi statement lawan dier sampai la masa menaip neh...

BURIT MAK MASIH VIRGIN OK...WALAUPUN MAK NGAKU MAK BOTTOM...KAEDAHNYA JEJANZ KAT TASIK MAK YG FUCK..OPS...

Hikhikhik...tak laratzzz statement mahal...untuk malam tuh...kitorunk lepak2 kat MALIBU sampai kul 5.30 kot...ngan AREZEO...SD...ZOMBIE..KAMIKAZI...one thing aku perasan malam tuh...AREZEO banyak ketawa...selalu nya dier senyum lite2 tak pun ketawa lite2...ataupun ketawa2 pose sajork...it's like he does'nt give a damn bout what's his laughing at...hikhik...yer la..kalau dier happy mlm tu...aku tumpang happy gak...katanya...teringat zaman2 bleubar lama kat jln p.ramlee dulu2...masa tu happy sgt2...lots of frens...no enemies...tu la kan...kalau bebudak skang just wanna have fun mcm kiter dulu kan best...skang sumer dah giler glemer...walaupun glemer kat MT BBOY BBAR jer kan...sumer dah feeling high...TAPI kaedahnya arezeo pun dah asyik ngan dunia glemernyer....tapi ok la kot...sebab AREZEO yg aku kenal dulu...glemer pasal "bende lain"...hikhik...jgn mara yer AREZ...masa lepak2 ngan AREZEO ngan SD...aku sempat la tgk tuan puna ID SOUTHERNSON...aiyoo tayssss tapi dlm hati jer...huhuhu...kul 5 lebih camtu baru aku ngan MAMA gerak kitorunk balik naik tren...pastu g umah MAKSUTIMAH membuta...sib baik tak kene maki ngan AMIRA ketuk pintu umah pagi2...hikhi...

2 comments:

Encik Ayie Yang Garang said...

astagaa.. adik adik bila mencarut kan.. yang jantan terus jadik pondan.. yang pondan terus feeling perempuan, yang perempuan (sila habiskan ayat ini sendrik)..

aku baca la ko punya entry nih. pening kepala aku. roslan shah tuh sapa erkk?? aku rasa dia bagus diarwahkan **mati la mulut jahat!!

siyal, siapa itu mam^pinky?? yang dulu ada menjaja kat CM ker??

haiyok cium?? mati la i baru plan nak cium molot ngn u.. ye lah sebagai artis memberi penghargaan pada peminat kena la cium molot kan (ibab sgt carutkan aku kan)... nanti maksu timah sentap pulak.. mati la nanti i kena high lite dalam entry kannn??? eh nih dah berapa ribu perkataan nih?? kang boleh buat posting entry pulak kang.. ala2 adik2 sekarang gigih nak buat novelkan?**larikkkkkkkkk

ADam Dryx said...

Hahhahahah!!!

Terkujat sekejap bila baca ayat adik2 mencarutzs!! hadoilah!! Ya Alah dark!!! cantik sungguh blog you nie....

Matilah ADam kena gulung tikar tutup blog tak leh carik makan lah dah kalau camnie gayanya... hahahaha!!!

Apapun terasa2 bagai nama ADam diquote di sittew sebegittew rupa... ngeh! ngeh! ngeh!! Suker! Suker! Suker!!

Apapun, u guys had fun kan?? Alhamdulillah... thats what i always wish for....

ADam Dryx