Sunday, April 09, 2006

When Stranger Calls....

Aiyoo...ntah napa lately neh...aku malas tul nak menaip...

Aku baru balik layan Midnite ngan MAMA ngan BABYBOYD...citer When Stranger Calls...benci la..dah 2 kali aku dtg panggung...sumer movie cam siyalll sentap tau...igtkan nak gi usha kat KLCC plak...citer apa yg best...tapi BABYBOYD kata tgk kat sini jer...so fine...tapi dier nak layan GUBRA plak...aiyooo dah la feeling aku ari ni mcm mendatarrr jer...like...bosannn sesangat...nak gak tgk movie yang leh wat aku terperanjat ker ketawa ker...dah la semalam tension maut...very the FUCKING HORRIBLE SATURDAY NIGHT...lepas argue lite2 ngan MAMA n BABYBOYD...kitorunk layan When Stranger Calls...ok la gak movie dier...cukup syarat gak la aku terkezut sambil tutup mata ngan kolar baju aku...hilhikhik...tapi kalau org lain..maybe dorunk kata movie ni biasa2 jer...kalau tgh bosan cam aku leh la layan...

Oo yer...masa tunggu BABYBOYD tadi...ader org tegur MAMA...ngan aku...rupe2nyer XXX_XXX pun ader kat situ...ngan XXXXXX ...sempat la bersuai kenal sekejap...dorunk baru balik tgk wayang gak...citer yg sama gak...sempat la cik pat2 pasal salah sorang geng2 KOBI KOBI KOBINARTSS...iaitu...MAK ESAH THAILAND...*bukan nama sebenar...wakakaka apa lagi...citer mangsa terbaru dier la..hikhik..koser la..ntah2 masa aku menaip ni pun...dah ader lagi mangsa terbaru...ntah celah bedah mana dier carik tak tau la...kalau kat MT BLUBOY segala..aku rasa sumer dia dah sapu...tunggu bebudak baru masuk YM jer la kot...cepat2 la dier kebas...koser la pondan siam neh...tak cukup ngan story dier...ader lagi sowang geng2 KOBI KOBI KOBINARTSS iaitu PUKIEY KERTU *juga bukan nama sebenar... telah dipatuk ular di tasik masa tengah mengintai orang main..*bab kene patuk tuh konpem la..tapi tgh wat apa masa kene patuk tuh...tak tau la...biasala adik2 suker tokok tambah yer dak...hihi...mcm2 teori la aku dgr dr pengompang2 di YM...cerita pondan kene patuk neh...dunia YM bukanya luas pun...nun di sana kene carut...nun di sini gak yg tau...cam mana tuh...

PERHATIAN...CERITA KAT ATAS NEH..ACTUALLY DRAFT AKU DR HARI AHAD ARI TUH...TAK TAU NAK CITER APA..AKU SAVE JER DULU...ARI NI SAMBUNG BALIK...BLEYY...

ari tu chat ngan DINO_TEDDY...dier ajak shopping2...nak melaram untuk IQP katanya... *matila adik2 feeling nak overshadow MISS di sana nanti...hikhikhik carut aku lah takder handphone...keji...aku rasa aku lagi suker takder handphone skang neh...sebab takder la..paranoid jer..manjang asik kene kacau ngan org tuh..koser...tapi susah sgt nanti...terpaksala aku beli handphone baru nanti...susah gak2..kalau2 org nak call ajak clubbing ker apa kan... lagipun si DINO tak habis2 ngata aku PUBLIC PHONE BERGERAK...hanjs tau adik2...pablik pon aku pun...bukan aku yg pergi clubbing pakai baju 5 thn lepas ok...*tetap pulang paku buah keras kan...matilah aku...

teringat kan HARRY...

Jumpa HARRY tadi...dier ajak minum...*dier blanja...hiks...THANKS HARRY...yer la jarang2 org belanja aku melainkan MAKSUTIMAH kan... borak punya borak...termasuk citer IQP...aku geli hati bila HARRY kata..."INTERNATIONAL PENGUIN" kahkahakhaktui...tersasul katanya...INTERNATIONAL PEAGENT jadi penguin katanya...hanjs tau...tgk minum2 nampak junior2 HARRY...aiyoo tayss banget...tapi si HARRY paksa aku coverina...hanjs..pecah lobang ker aku neh..binartss tau...katanya dier ketua pelajar..tu sebab kene cover...aiyoo ketua pelajar gayboy...merasala junior kene sembah ratu kat ko kan...

apa bende la aku merepek neh..nampak sgt takder modall... dah la..tu jer la...tadi dah membebel panjang lebar sekali blogspot takder connection plak..gampang tau...habis hilang sumer posting aku....mrasala posting terpendek...*pendek ker...

CHOWWW

No comments: