Saturday, April 15, 2006

Jumpa BIMBOOO!!!!

Hiks...ari ni plan nak jumpa ngan BIMBO...mcm yg diplan minggu lepas...katanya nak shoping baju untuk IQP...pastu nak tgk wayang...pastu makan2....tu yg sepatutnyer berlaku la kan...TAPI KAN..si BIM mmg binartss tau...kul 3 aku call...tgh tido...fine aku tau la ko penat keje kat ofis ko kan...*matila ofis...hiks...

Time neh mmg excited la nak pergi...sebab dah lama tak jumpa...tapi masa call...masih tidurr katanya...satu hal la...tapi bila dier kata "tunggu dorang" aku mcm...aiyoo nak ajak sapa lagi neh...mesti nak ajak geng2 dier yg dr golongan "bebudak up" *kalau kat sekolah dulu bebudak up ni mcm yg glemer2 la... terus aku macam...aiyoo...mcm segan...terus berpikir 2 kali...last2..aku tak pergi...TUKA PLAN...aku igt mlm tu nak g BBOY ngan MAMA...aku call MAKSUTIMAH...katanya tak pergi..minggu depan katanya...o ok..fine..*it turns out....yg dier g MT ngan ZUL...hhmm...ok...privacy maybe...sukatilahhhhh...ingat nak call NOR...

sebab dier selalu lepak IBIZA ngan FARA n SHERRY...sebab dah banyak kali dier ajak...katanya kalau aku dtg...leh la masuk free...sebab ader "kontek" dlm tu...TAPI nombor plak takder hanjs sesangat...merasala akibat tidak menggunakan handphone...hanjs...

Aku nak sesangat clubbing mlm neh...tapi takder geng...AREZEO kata...dorunk g liquid...tak dapek la menjejakkan kaki kat sana...sebab 30 hengget...dinch mampu...hiks...so makan hati kat BB jer la...aku tepon BABYBOYD...katanya nak kuar gak mlm tu ngan ZEXR...g makan2 merewang segala...tapi tak tahu lagi la nak pergi mana...so sampai KL..aku terus call...nak tanya dah decide ker nak g mana...still mengharap nak cucuk langit neh...tup2 si BIMBO call dier AJAK TGK WAYANG...aku pujuk BABYBOYD...teman g club...tapi mmg bulan neh...tak dapek la dier nak nolong sebab dlm proses pindah bilik baru kat WANGSA MAJU...mrasala ko jadi driver si BIMBO nanti...*matila kene carut ngan BIM...hiks...

So..drpd aku g club ngan MAMA jer...aku pun setuju ajer la...layan wayang ngan dorang...walaupun berat hati...sampai kat TIMES...tetap pose2 depan STARBUCKS mcm biasa sebab ader staff melertss kat situ..*DAH CHUPPP....hiks...ingatkan nak layan WATER SPIRIT...*sister mary clarence jadi hantu...bley...lol... TIKET HABIS!! gampang sesangat...last show dorunk sumer nyer kul 11 sampai 12 jer...kekwat sgt2...makan hati lagi...tapi ader can la pujuk dorunk g BBOY...kot...lama gak la aku melangok ngan MAMA kat TIMES sebab tunggu pondan 2 ekor neh...biasala...kalau janji ngan udin...set kul 9...kul 9.30 baru nak masuk bilik air...sama la ngan si BIM..hanjeng tau...PUKUL DUA BELAS TIGA PULUH LIMA...baru dorunk sampai itupun aku tanya si BIMBO apa dier buat petang tadi...shoping ker tak ngan sapa segala...katanya TAK PERGI...BANTAI MEMBUTA SAHAJA...sekor2 muka cam baru bangun tido...BABYBOYD yg selalu...comel2 setup2 rambut segala..nampak cam BUDAK STR8...*sib baik la plan layan movie jer...kalau g club camni..tak tau la...water face aku plak yg jatuh nanti..*matila kekwat...dgn dukacitanya aku bagitau tiket dah habis...hmm melangok lagi...plan nak wat apa...aku ajak dorunk g club tak nak...yer la..terlalu sempoi plak kan...ngan selipar jepun segala...

Pas argue lite2...kitorunk lepak kedai KAK ARA TAK CUKUP BOTOX sahaja...tapi makan McD...bleyy...hiks...sentap tak sentap KAK ARA aku tak tau la...eh aku dgr skang KAK ARA nak beli kereta...nak beli kat FIBIE...patutnya mlm ni gak FIBIE dtg kat kedai KAK ARA bawak katalog..*katalog kereta??...kata FIBIE..KAK ARA tak tau mcm mana rupa MIVI...bley??!! aiyoo uols baru turun tongkang ker?? *matila tercarut KAK ARA...

Hiks...sampai jer kat kedai KAK ARA...pose2 carik tpt duduk...kalau si BIMBO...harus la tgh2 khalayak nak pose2 NAIMA katanya *Aiyooo CHANTEK KER KO..nak feeling NAIMA...koser... Aku plak nak duk jauh2 jer...LOW PROFILE kan...*matila aku kene carut ngan BIM...tapi dah dorunk suh aku carik tpt duduk...aku amik la yg blakang skali...BIMBO betul2 duk bawah lampu kalimantan...yer la...aku nak lay low...ko nak expose kan..mrasa la duk betul2 bawah lampu...wakakaka...

Tak banyak muka familiar kat situ...sumernyer hadek2 baru nak up...catwalk konfiden maut walaupun sumbang langkahnya...tapi yg menarik perhatian aku skek mlm tuh...adik2 skang dah suka bawak tasbih skang...ala2 tasbih cina pun ada...bertingkat-tingkat kat leher tuh...ader yg kaler hitam...ader yg mcm kayu...teringat rantai MAMA masa photoshoot kat sentul dulu...aku rasa mau empat tingkat kalau pakai tuh...sentap pulak adik2 nanti...*matila berangan...

Topik utama kitorunk mlm tu...apa lagi kalau bukan AMERICA'S NEXT TOP MODEL...pemerhati sesangat neh...rata2 sumernyer minat gilakss ngan NAIMA the mohawk domed-waitress...hiks..she's cool...other than pretty...*ehh terspeaking plak... dan lagi satu yg paling best dlm ANTM tu..masa TYRA BANKS marah TIFFANY...ala.. yg very the mengada-ngada dlm banyak2 model lain dlm season 4 neh...TYRA BANKS kalau marah giler pun..muka marah dier still cantekss...hiks...

Lagi satu yg jadi bahan CIKPAT kitorunk masa kat ARA tuh...pasal geng2 pepondan bisu yg ader kat sana...ramai la gak..adala 2 3 meja kat sana...fuh..aku boleh bayangkan...kalau dorang tuh leh bercakap....mau meriah mcm open house deepavali...drpd gaya yg aku tgk dorunk bercakap tuh...mcm tak cukup tangan...hiks...bukan nak carut dorunk ni bisu ker hapa...cumer BABYBOYD tanya...katalah kiter nak approach dorunk...nak berkawan ker...nak ngorat ker...nak main ker...MACAM MANA KITER NAK SAMPAIKAN...bleyy...aku tertanya-tanya gak...hiks...mcm mana isyarat untuk TOP n BOT n FLEX segala...mula la sesekor buat gaya sendiri untuk tunjuk maksud TOP n BOT neh..harusla aku yg paling kuat ketawa kat sana...lol...hiks...kalau main ngan dorang mcm mana plak?? tiba2 dorunk mengerang pun bagi isyarat...kahkahkahkahaktui...aiyoo..*istighfar mcm BABYBOYD...hikhik...habis2 carut...istighfar lagi BABYBOYD...pastu carut lagi..hanjeng kan...hiks...mlm ni gak BIMBO jumpa kawan2 lama nyer yg lain...like...AMRI ngan SHAI...kawan MAMA kat VISTANA ANGKASA dulu...sronok tul dorunk jumpa BIMBO ni balik...maklumla...lepas clash ngan bf dier...BIM terus bertapa sampai la neh...*ker propah semata...tak tau la kan...

Kitorunk lepak kat kedai KAK ARA sampai kul 3.30 kot...pastu gerak ker MALIBU...untuk memerhati bebudak MT plak...*memerhati la...MINUM LAGII...kenyang air sgt2...nak jumpa kengkawan punya pasal lepak sahaja...kitorunk lepak malibu pun..lepas tau yg MT bukak mlm ni...kalau tak..takderla kitorunk g sana...baik g tasek jer...pukul 4 baru bebudak MT start meramaikan MALIBU... sampai la aku ternampak AREZEO...ADAM...ADYIN...ELOLEOS...RON...FAZLY...dan yg lain2 dinch kenal...huhu...dorunk tuka plan lepas dapat tau MT dah bukak...kalau tak dorunk sumer g LIQUID sajorkk...sentappppp nyer tak dapat join dorunk... insyaallah minggu depan...dorunk tanya aku apa aku buat tadi...aku kata aku layan midnite..bleyyy*matila propah...yer la..dah ler kitorunk rasa kitorunk nampak pathethic mlm tuh...pastu takkan nak bagitau tiket habis kot...lagi la pathethic...so propah lite2 jer aku kata lauan midnite...sowi yer uols...kalau uols baca neh..baru la uols tau uols dah kene klepet...hikhik...masa jumpa dorunk ni gak la...dorunk bagitau MAKSUTIMAH kat MT ngan ZUL...hmm maybe privacy kot...sukatilahhhhhh....makin kurus RON skang...aku jer la yg mcm BIGFOOT kat sana...nak jalan habis sumer meja kerusi ditendang...cilakak sgt2 tau...sempat la borak ngan AREZEO kejap walaupun obvious sgt dier tgh TINGTONG masa tuh...hmm...dier bagitau rehearsal untuk IQP 28 ker 29 haribulan ntah...i still feel bad...sebab aku yg TERtaip lokasi IQP dlm website tuh...aku mcm rasa MAK HAYAM EJAT mesti masih marah lagi pasal bende tuh...:( tak sempat nak join ngan dorunk sebab BABYBOYD nak lik awal...sempat lepak kejap jer..mengintrokan diri kat FAZLY83...by the way...nampak JUN BABY SERDANG...cantik toksah cerita la...i like the way she dress tadi...meletup...hiks...lagi satu...aku rasa *bukan aku sorunk...BIM pun rasa...ader yg mcm surprise...biler tgk aku ngan BIMBO mcm rapat giler berkepit ke hulu hilir kat BB masa tuh...yer la..selalu aku ngan BABYBOYD n MAMA jer...tup tup aku berkepit ngan dier...hiks...mcm rapat giler lak tu kan...dorunk tak tau kot...yg aku kenal BIM dah berapa tahun dah....BIM kenal aku dulu drpd kengkawan dier yg lain...hiks...kitorunk lepak kat sana sampai la kul 4.30...nak kat kul lima gitu...pastu blahh...

tapi aku tak balik umah terus...aku ker cc terus...untuk wat posting nehh....kul 7.30 baru ler aku lik umah...pastu kul 9 bangun g kijer...*matilahhh mati

1 comment:

Encik Ayie Yang Garang said...

hanjeng ko kan.. nganjengkan OKU katanya.. kobihhh sgt!