Sunday, March 05, 2006

Uwekk!!!!!!!!

Hehehe...aku g TIMES SQUARE ngan MAMA tadi...membuang masa dan duit kat COSMO THEME PARK..*gaji la weih...ingat kan nak pergi tgk wayang...FINAL DESTINATION 3 atau UNDERWORLD:EVOLUTION...tapi takder geng plak...nak ajak BABY..dier kat kelate...nak ajak ELOLEOS...hujan lebat katanya...tepon si HARRY...katanya nak lepak kat umah MAKSUTIMAH...tepon MAKSUTIMAH plak...punn nak lepak rumah sajork...hmm..*matilah korangggg...tapi takper...MAMA teman pun dah cukup...

Cancel pergi tgk wayang..aku ajak MAMA masuk COSMO THEME PARK...sebab mmg DAH LAMA GILER AKU KEPINGIN NAK NAIK ROLLERCOSTER kat situ...MAMA mmg dah lama tau pasal pasal golden dream aku ni...tapi ari ni baru dapat pergi..sebab dier beranikan diri gak untuk PAPA tersayang...*bleyyy...thanks MAMA....

Ingatkan dapatlah aku merasa nak naik semua thrill ride dlm theme park tuh...tapi dapat try...3 jenis thrill ride saja...tak tau la apa nama bebende tuh...satu yg kat pintu depan tuh...yg bulat pusing2 tuh...lagi satu plak..yg.......ntah la...aku panggil bende tuh...satu dahan 4 bijik...lol...

*Matilah tak tau nama......

Pastu barula aku naik rollercoster...masa nak naik roller coster...aku dah loya lite2 dah...MAMA dah loya gilerrr....tapi aku tahan gak..sebab mmg nak merasa sgt2 naik rollercoster tuh...perghh mmg best...TAPI SEKEJAP...kejis...pastu aku try ajak MAMA naik...sebab dier jugak yg kata nak beranikan diri...memula dier taknak...tapi dah pujuk punya pujuk...MAMA pun cair...*cair katanya...

warrghhhhh....woooooo....aarrrghhhhhh

Aku rasa cam sore aku jer paling kuat kot...pec lob sesangat...aku neh...takut ngan ketinggian...tu yg over skek kot...mmg takut nyer tuhan aja yg tahu....igt nak duduk depan lagi thrill..tapi budak kecik dah rembat dulu....BUDAK KECIK yer...tu yg sentap tuh...Aku tgk MAMA dah jerit lite2 jer....ala2 menahan azab...

UWERRKRKKKK UWEKKKK

MAMA muntah...nyesal aku ajak MAMA naik...memula tu igt muntah lite2 jer...ni tak..muka MAMA pucat lesi...pastu lemah giler...lama la gak dier terjelepuk kat kerusi time tuh...tapi aku plak...masa tu mcm nak marah plak...yer la..nak feeling2 seronok...sakit2 plak...tapi aku tahan jer la..yer la..aku gak yg beriya-iya ajak dier naik...kalau tak..takla jadi camtu...muntah ngalahkan org pregnant...*dahhh jadi MAMA betul plak kangg...lol...terus emergency leaves uols...tu pun nak menapak sampai ke luar TIMES SQUARE pun punya la susah...tak leh nak berdiri katanya....

Sampai kat umah....

UWEKKKKKKKK.....

Aku pun naik loya....tgk bende tu keluar....

Aku sapu minyak urut kat perut MAMA..pastu tido lite2...kul 1 pagi MAMA pun bangun...dah lapar katanya....mrasala makan malam kul 1pagi....

No comments: